• Nieuw rollentopic!

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 20:49 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Zeker c: Dit is ook de eerste RPG in tijden waar ik echt zin in heb zeg maar x)

    Ik ben echt blij dat er zoveel enthousiast zijn hierover, ik had er in het begin zo m'n twijfels over.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Zeker c: Dit is ook de eerste RPG in tijden waar ik echt zin in heb zeg maar x)


    Ik ben een half jaartje weggeweest, ben er inmiddels weer zo'n twee a drie weken, en heb niet echt een RPG gezien die mijn aandacht trok. Deze wel, dus een beetje hetzelfde verhaal hier. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Ik ben echt blij dat er zoveel enthousiast zijn hierover, ik had er in het begin zo m'n twijfels over.


    Nu toch niet meer mag ik hopen? c:


    Faith is everything.

    Jess Rae Adams
    Aiden kan het over het algemeen goed met haar vinden. Ze gaan wel eens onenigheid hebben, maar over het algemeen is alles goed.
    Nova Romana Montgormery
    ?
    Maxime "Max" Alycante
    Aiden gaat enorm van Max haar enthousiasme houden en hij zou haar nog net niet overal mee naartoe trekken. Aiden ziet hier dan ook een mooie vriendschap uit komen.
    Alexander 'Alex' Hernandez
    Aiden gaat Alex totaal niet liggen. Omdat Aiden wel degelijk iemand is die hem durft te vertellen hoe arrogant hij is en niet bang is voor een reactie.
    Christopher Wellington
    Aiden en Christopher zijn beide enorm eerlijk, waardoor het wel eens enorm goed zou kunnen lopen of enorm kan gaan botsen. Maar daarbuiten heeft Aiden niks op de jongen aan te merken.
    Cameron Razia Santiago
    ?
    Elle Gabi Mack
    Aiden houd absoluut niet van fake mensen en zou dit ook meteen doorhebben.
    Emerson Fitzgerald
    Aiden zou veel respect kunnen opbrengen voor de alleenstaande vader. Al denk ik wel dat ze wel eens onenigheid kunnen hebben om Aiden zijn luidruchtigheid, grote mond en het feit dat hij gewoon af en toe een onuitstaanbare kleuter is. Maar in het algemeen goed met elkaar op kunnen schieten. Daarbij gaat Aiden waarschijnlijk meteen van Haven houden, waardoor hij zich nog net niet meteen op zou dringen als oppas.
    Samuel Alessandro Diaz
    Aiden heeft niet zo'n speciale band met Sam. Hij heeft totaal geen hekel aan de jongen maar zou er ook nooit naar toe gaan als er iets aan de hand is. Tijdens de feestjes weten ze elkaar echter wel goed te vinden.
    Legend Nixon
    Als Aiden ergens een hekel aan heeft is dat mensen hem enkel beoordelen over het feit dat hij een drag queen is en het nodig vinden er altijd maar wat over te zeggen, zonder de moeite te nemen hem eerst te leren kennen. Tuurlijk hoeft niet iedereen het leuk te vinden wat Aiden doet, maar hij vind wel dat je iedereen in zijn waarde moet laten. Legend kan hem dan ook zeker kwaad gaan maken.
    Juliette Rose Bradshaw
    Aiden kan het goed met haar vinden.

    Volgens mij heb ik zo wel alles?

    [ bericht aangepast op 21 dec 2015 - 14:39 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oeh Aiden en Legend gaan een leuke relatie tegemoet, haha. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Nu toch niet meer mag ik hopen? c:

    Nee hoor, ik vond het zelf altijd al een leuk idee maar in het begin waren er zo weinig mensen die mee wouden doen.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Nee hoor, ik vond het zelf altijd al een leuk idee maar in het begin waren er zo weinig mensen die mee wouden doen.


    Dat had ik ook soms als ik een RPG startte. Het ene moment komt iedereen tegelijk, en bij de ander heeft het een trage start. Het is apart hoe dat werkt. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Dizcoostin schreef:
    Oeh Aiden en Legend gaan een leuke relatie tegemoet, haha. ;D

    Houd de spanning er een beetje in :p


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Dizcoostin schreef:
    (...)

    Dat had ik ook soms als ik een RPG startte. Het ene moment komt iedereen tegelijk, en bij de ander heeft het een trage start. Het is apart hoe dat werkt. c:

    Haha, inderdaad. Maar deze rpg vind ik echt heel leuk, zeker de personages die elk heel speciaal zijn:)


    I promise you I will learn from my mistakes.

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    Houd de spanning er een beetje in :p


    Daarom had ik al zoiets bij Legend neergezet, dat is altijd wel interessant, anders krijg je teveel positieve relaties, haha. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Haha, inderdaad. Maar deze rpg vind ik echt heel leuk, zeker de personages die elk heel speciaal zijn:)


    Jaa, ik moet zeggen dat er echt aparte characters tussen zitten, dat maakt het dan nog wel interessanter. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Haha, inderdaad. Maar deze rpg vind ik echt heel leuk, zeker de personages die elk heel speciaal zijn:)

    HAhaha ja sorry ik las dat de personages ze zeker niet perfect mochten zijn. Nou, dan geef ik je toch gewoon je zin. :p


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    (...)
    HAhaha ja sorry ik las dat de personages ze zeker niet perfect mochten zijn. Nou, dan geef ik je toch gewoon je zin. :p

    Whahaha, geweldig (Y)


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik moet ook nog een lijstje maken oops :x


    El Diablo.

    Nova is af denk ik, ik kijk vanmiddag even voor eventuele relaties.


    We've lived in the shadows for far too long.