• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Frodo schreef:
    (...)

    Me too *O*
    Voor degenen na ons: dan kunnen we extra hard supporteren voor jullie!


    Da's lieeef. Maar moest ik jou zijn, zou ik toch eerder in mijn bedje kruipen en er twee dagen niet uitkomen. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb voor het vak van morgen haast niet geleerd, maar buh. Ik ga volgend jaar toch iets anders doen en ik zie het nut van deze examens écht niet meer in.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 22:40 ]


    Ex astris, sciencia

    Ledecky schreef:
    (...)

    High five. :'D
    Ik kijk er nu al naar uit om die avond eindelijk nog eens uit te gaan. Je studeert toevallig ook niet in Gent? :')

    -geeft high five terug-
    Je kunt niet geloven hoe hard ik snak naar mijn eerste avond terug op een TD of in een club. Ik voel mij vervreemd van alle sociale contacten op het moment. :'p
    Nee, (helaas) niet. Ik studeer in Antwerpen. :')


    Take me to wonderland

    Nieuwe bitch hier haha eerste keer dat ik jn dit topic beland!

    Mijn geweldige vakken voor vandaag waren scheikunde, gedrag en training en *tromgeroffel* diergeneeskunde -which totally sucks!-


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Vanacht in bed kwam ik er achter dat de blok toch wel lijkt op menstruatie. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Vanacht in bed kwam ik er achter dat de blok toch wel lijkt op menstruatie. (cat)

    Jups, heb medelijden met mijn vriend. Zeker als ik in de blok zit en mijn menstruatie heb. Wat een geweldig humeurtje ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Dysphoria schreef:
    (...)
    -geeft high five terug-
    Je kunt niet geloven hoe hard ik snak naar mijn eerste avond terug op een TD of in een club. Ik voel mij vervreemd van alle sociale contacten op het moment. :'p
    Nee, (helaas) niet. Ik studeer in Antwerpen. :')


    Ik zie gelukkig nog wel mensen (voornamelijk als ik ga triainen #fokdeblok), maar mijn oude schoolvrienden ofzo, dat is toch al lang geleden. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    NOG EENTJE. Dag 36 van de 40, yesss. Jammer genoeg is het bedrijfskunde. Saaiste vak ever. :')
    En die prof stelt elk jaar dezelfde vraag over spuitwater ofzo, en niemand weet het antwoord daarop. (Het is wel meerkeuze, dus er is een kans dat je juist gokt) En als je er hem naar vraagt, wil hij geen antwoord geven, omdat hij 'die vraag volgend jaar weer stelt'.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    NOG EENTJE. Dag 36 van de 40, yesss. Jammer genoeg is het bedrijfskunde. Saaiste vak ever. :')
    En die prof stelt elk jaar dezelfde vraag over spuitwater ofzo, en niemand weet het antwoord daarop. (Het is wel meerkeuze, dus er is een kans dat je juist gokt) En als je er hem naar vraagt, wil hij geen antwoord geven, omdat hij 'die vraag volgend jaar weer stelt'.


    Mag dat zelfs wel?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Mag dat zelfs wel?


    Ik heb werkelijk geen idee. :')
    De hoogste score vorig jaar voor dat vak was 13/20. Het kan aan mij liggen, maar ik vind dat echt gigantisch laag.
    (no_chears)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik heb werkelijk geen idee. :')
    De hoogste score vorig jaar voor dat vak was 13/20. Het kan aan mij liggen, maar ik vind dat echt gigantisch laag.
    (no_chears)


    Dat is gigantisch laag! Mneh ik haat zo'n proffen


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik zie gelukkig nog wel mensen (voornamelijk als ik ga triainen #fokdeblok), maar mijn oude schoolvrienden ofzo, dat is toch al lang geleden. :c

    Ik zie één persoon en dat is omdat we elke dag samen studeren, dus op zich heb ik nog wel een soort van sociaal contact. Samen studeren haalt trouwens het lelijkste van je persoonlijkheid naar boven, lol.

    Criminologie heeft nog een kans van slagen maandag, maar de cursus van multiculturele samenleving is zo vaag geschreven...


    Take me to wonderland

    Frodo schreef:
    (...)

    Dat is gigantisch laag! Mneh ik haat zo'n proffen


    Ik ga gewoon hopen dat ik 25 van de 40 vragen zeker weet. Meer dan 10/20 hoeft niet voor mij. :'D

    Ik vraag me nu wel af hoe met jullie laatste examens geweest is. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben klaar, oef. Nu stressen tot volgende week woensdag om mijn uitslag (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    Ik ben klaar, oef. Nu stressen tot volgende week woensdag om mijn uitslag (;


    Leuk! Ik nog maar een dag c:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I wanna be a wizard!