• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Patholoog schreef:
    En hoe lukt het met iedereen? Buh, ik ben wijsbegeerte aan het doen, maar dat ... tsja. Nee.

    Same. Anderhalve pagina ben ik ver en ik wil de handdoek al weer in de ring gooien. Ik zal morgen wel beginnen


    Ex astris, sciencia

    Waar blokken jullie eigenlijk? Thuis of in een bib?


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Sanjit schreef:
    Waar blokken jullie eigenlijk? Thuis of in een bib?


    Thuis, of op kot. En dan achter mijn bureau en thuis soms ook wel onder in de zetel of op de bank. En net heb ik even in het park gezeten, haha. Dat is best wel effectief hoor! Geen laptop in zicht. ^^ Rara waar ik nu zit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ^ ik ben ook wijsbegeerte aan het leren en mneh (no_chears)
    + ik studeer ook op kot


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Sanjit schreef:
    Waar blokken jullie eigenlijk? Thuis of in een bib?


    Ik thuis. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik studeer normaal gezien thuis, maar ik moest enkele dagen geleden voor m'n examen van gisteren terug op de campus zijn om wat preparaten te bekijken (voor het examen Histologie), en dan ben ik daar blijven studeren. Om eerlijk te zijn, ging dat beter dan thuis :x minder afleiding, meer mensen die ook zitten te werken, het enige probleem is wel dat ik vaak luidop leer, en in die situatie gaat dat niet echt (;


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Meh, morgen psychopathologie en ik ben er niet klaar voor. :/ Zoveel stoornissen en behandelingen...


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    Meh, morgen psychopathologie en ik ben er niet klaar voor. :/ Zoveel stoornissen en behandelingen...


    Veel succes! Misschien valt het nog wel mee. (:
    Nog tien dagen en dan is het voor mij voorbij. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Morgen filosofie. En in de voormiddag, dus heb niet nog even een ochtend om voor te bereiden. ; (


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    Morgen filosofie. En in de voormiddag, dus heb niet nog even een ochtend om voor te bereiden. ; (


    Ik heb het deze examenperiode altijd al voorgehad dat ik in de voormiddag zat. Echt verschrikkelijk (tenzij ik echt mijn tijd nodig heb voor het vak erna, dan is het positief).(no_chears)
    Succes! ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ik heb het deze examenperiode altijd al voorgehad dat ik in de voormiddag zat. Echt verschrikkelijk (tenzij ik echt mijn tijd nodig heb voor het vak erna, dan is het positief).(no_chears)
    Succes! ^^

    Pfff, ja alleen dan kan t handig zijn.
    Ben zo bang. Het examen bestaat half uit open vragen en t zijn zoveel namen en begrippen en ik ga ze allemaal door elkaar slaan en ik had er tijdens het jaar veel meer aan moeten werken ):
    Maar dankje


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Pfff, ja alleen dan kan t handig zijn.
    Ben zo bang. Het examen bestaat half uit open vragen en t zijn zoveel namen en begrippen en ik ga ze allemaal door elkaar slaan en ik had er tijdens het jaar veel meer aan moeten werken ):
    Maar dankje


    Zooo herkenbaar. Dat heb ik deze examenperiode echt al vaak gedacht. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Zooo herkenbaar. Dat heb ik deze examenperiode echt al vaak gedacht. :c

    Ja het eerste semester ging zoo goed. Daardoor heb ik het tweede heel erg onderschat. Nu kan ik wel huilen.
    Maar goed, zal mijn gsm wegleggen en huilend studeren dan, want hier online zijn helpt niet xp


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik heb zonet ontdekt dat er nog 2 hoofdstukken zijn de we moeten kennen (huil)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ledecky schreef:
    (...)

    Veel succes! Misschien valt het nog wel mee. (:
    Nog tien dagen en dan is het voor mij voorbij. *O*

    Thanks, misschien als ik heel veel geluk heb en mijn ziel verkoop aan de duivel dat mijn examen nog wel zal meevallen morgen. :'p


    Take me to wonderland