• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb celbiologie & biochemie en wijsbegeerte.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ledecky schreef:
    (...)

    Nee, burgerlijk ingenieur, haha. (:
    Dat klinkt als veel uit het hoofd leren. :c


    Wooo-hooow _O_ u smart.
    En dat valt nog wel mee, het is gewoon de factoranalyse die het moeilijk maakt


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Patholoog schreef:
    Ik heb celbiologie & biochemie en wijsbegeerte.


    Heel veel succes!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Wooo-hooow _O_ u smart.
    En dat valt nog wel mee, het is gewoon de factoranalyse die het moeilijk maakt


    Nja, het is vooral dat je echt veel moet werken (ook tijdens het jaar). Dus niet per se dat ik zoveel slimmer ben dan mensen die iets anders volgen. ^^
    Ik heb me al vaak afgevraagd waarom ik dit nu weer wilde volgen. x) En in augustus ga ik een stuk of zes vakken aan mijn been hebben, maar dat hoort er bij (het aantal mensen dat het eerste jaar zonder herexamens doorkomt is zéér miniem, haha).


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Nja, het is vooral dat je echt veel moet werken (ook tijdens het jaar). Dus niet per se dat ik zoveel slimmer ben dan mensen die iets anders volgen. ^^
    Ik heb me al vaak afgevraagd waarom ik dit nu weer wilde volgen. x) En in augustus ga ik een stuk of zes vakken aan mijn been hebben, maar dat hoort er bij (het aantal mensen dat het eerste jaar zonder herexamens doorkomt is zéér miniem, haha).


    Jep dat is bij ons ook het geval (: en ik heb 2 jaar een relatie gehad met een burgie dus ik ken de hoeveelheden die jullie moeten verwerken, dus respectpunten :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Jep dat is bij ons ook het geval (: en ik heb 2 jaar een relatie gehad met een burgie dus ik ken de hoeveelheden die jullie moeten verwerken, dus respectpunten :'D


    Laat antwoord, oepsss.
    Ouh, het spijt me te horen dat het uit is. :c (Is dit zelfs een goede zin?)

    Vanavond ga ik proberen om echt vroeg in mijn bedje te kruipen en de 11 uur slaap te halen. :Y) Het is nodig. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Laat antwoord, oepsss.
    Ouh, het spijt me te horen dat het uit is. :c (Is dit zelfs een goede zin?)

    Vanavond ga ik proberen om echt vroeg in mijn bedje te kruipen en de 11 uur slaap te halen. :Y) Het is nodig. :'D


    Is al eventjes geleden hoor, dus no prob (;
    de motivatie is echt ver te zoeken vandaag :c


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik haat het echt dat er zoveel deadlines zijn voor taken, waardoor je geen kans hebt om te studeren. ):


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Frodo schreef:
    (...)

    Is al eventjes geleden hoor, dus no prob (;
    de motivatie is echt ver te zoeken vandaag :c


    Oké, oef. ^^
    Standaardgif, maar beter dan niks hopelijk. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sanjit schreef:
    Ik haat het echt dat er zoveel deadlines zijn voor taken, waardoor je geen kans hebt om te studeren. ):


    Daar heb ik nu eens geen last van, haha. Wat studeer je nu weer? Ik heb het geweten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Daar heb ik nu eens geen last van, haha. Wat studeer je nu weer? Ik heb het geweten.


    Pedagogie van het jonge kind! Maar ik zit in een module systeem. Dus ik heb het geluk dat ik nu niet echt blok heb. Heb maar 1 examen, dus dat is wel chill. Hoe gaan de examens bij jou?


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Sanjit schreef:
    (...)

    Pedagogie van het jonge kind! Maar ik zit in een module systeem. Dus ik heb het geluk dat ik nu niet echt blok heb. Heb maar 1 examen, dus dat is wel chill. Hoe gaan de examens bij jou?


    Oh jaaa, dat was het!
    De eerste drie (dus diegene die ik tot nu toe gehad heb) vielen tegen, maar de komende drie zouden zeker moeten lukken. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    En hoe lukt het met iedereen? Buh, ik ben wijsbegeerte aan het doen, maar dat ... tsja. Nee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sanjit schreef:
    Ik haat het echt dat er zoveel deadlines zijn voor taken, waardoor je geen kans hebt om te studeren. ):


    I know the feels. Vrijdag 5 deadlines voor verslagen +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Patholoog schreef:
    En hoe lukt het met iedereen? Buh, ik ben wijsbegeerte aan het doen, maar dat ... tsja. Nee.


    Waarschijnlijkheidsleer en statistiek hier. Vind ik het leukste vak dat we hebben. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.