• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Theroux schreef:
    Ja conclusie is dat ik much unloved ben

    o stfu man ik ben fucking gek op je en je snoezige snoet en je enthousiaste verhalen en je downright eerlijkheid en blerghkj stop stop stop


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dit is echt kut. :c Ik wou dat we vaker hadden gesproken dit jaar, want nu zijn we echt uit elkaar gegroeid. Dit lijkt echt niet meer op wat we drie jaar geleden hadden. En ik weet dat we zo beter af zijn en dat we allebei mensen hebben gevonden die beter bij ons passen, maar ergens mis ik je echt enorm.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Stille knuffel, want het klinkt alsof de wereld van voedsel je niet bepaald meezit de laatste tijd. :x


    Haha, dankje. Hier waren gelukkig geen kleine beestjes in betrokken. Dat scheelt al een hoop trauma's. :')
    Maar ik had wel koekjes gebakken en toen ik naar Star Wars vertrok waren er nog zeven en nu zijn ze blijkbaar opeens allemaal op, zonder dat mijn moeder of zusje eraan dachten om er nog eentje voor mij te bewaren, wat ik wel had verwacht. Het is alweer zo'n lullig klein voorval, maar ik had gewoon... iets anders gehoopt, I guess. En ik kan mezelf niet eens volproppen met koekjes, want dan moet ik eerst nieuwe bakken. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, dankje. Hier waren gelukkig geen kleine beestjes in betrokken. Dat scheelt al een hoop trauma's. :')
    Maar ik had wel koekjes gebakken en toen ik naar Star Wars vertrok waren er nog zeven en nu zijn ze blijkbaar opeens allemaal op, zonder dat mijn moeder of zusje eraan dachten om er nog eentje voor mij te bewaren, wat ik wel had verwacht. Het is alweer zo'n lullig klein voorval, maar ik had gewoon... iets anders gehoopt, I guess. En ik kan mezelf niet eens volproppen met koekjes, want dan moet ik eerst nieuwe bakken. (krul)


    Dat is gewoon aso/onbeleefd/whatever...

    [ bericht aangepast op 23 dec 2015 - 23:19 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En knuffels voor iedereen hier, want het klinkt alsof we met z'n allen een beetje de conclusie kunnen trekken dat vandaag een Schijterige Dag was en dat morgen alles voorzichtig hopelijk misschien wat beter wordt. En jullie zijn schatten. Allemaal. En het is bijna Kerst (en ik haat Kerst maar dat terzijde want dit is een slijmerig liefdesbericht voor alle lucht je harters en waarschijnlijk ga ik nog genoeg klagen over Kerst in de aankomende dagen) en ik denk aan jullie allemaal en ik weet niet, op het moment wil ik gewoon een beetje een enorme groepsknuffel geven aan iedere gefrustreerde ziel die hier zijn hart lucht en wiens leven ik creepy volg door dit topic en voor wie ik met deze dagen van achter mijn computer stilletjes duim en cheer en al dat soort dingen. Dikke knuffelkus dus.

    Oké raar sentimenteel berichtje van vreemdeling op het internet weer voorbij


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    o stfu man ik ben fucking gek op je en je snoezige snoet en je enthousiaste verhalen en je downright eerlijkheid en blerghkj stop stop stop


    I wish i would just believe it. Sorry Jip let niet op mijn zware mentale instabiliteit. Love you 2


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jonty schreef:
    Waarom is dit. Ugh. Ineens haat ik mezelf en dat was echt van de ene op het andere moment.
    Misschien komt het wel door alles wat er de laatste tijd (lees dit jaar) is gebeurt. Ik ben zo veranderd op een verkeerde manier. Ik ben gewoon zo bitchy, ongevoelig en kut geworden dat ik twijfel aan mezelf of ik wel geliefd word door mensen die dicht bij me staan, of dat het allemaal geacteerd is van hun kant uit. Ik weet het even niet meer.
    I need a hug... maybe more than one but I need it... fuck it. Fuck it!


    Ik ken je niet echt, maar ik hoop dat je je snel weer wat prettiger voelt. Het is erg vervelend om aan dat soort dingen te twijfelen (en, in mijn ervaring, doorgaans nergens voor nodig, mocht dat enige troost bieden).





    Theroux schreef:
    Ja conclusie is dat ik much unloved ben


    Leugens vertellen is slecht, Margot.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, dankje. Hier waren gelukkig geen kleine beestjes in betrokken. Dat scheelt al een hoop trauma's. :')
    Maar ik had wel koekjes gebakken en toen ik naar Star Wars vertrok waren er nog zeven en nu zijn ze blijkbaar opeens allemaal op, zonder dat mijn moeder of zusje eraan dachten om er nog eentje voor mij te bewaren, wat ik wel had verwacht. Het is alweer zo'n lullig klein voorval, maar ik had gewoon... iets anders gehoopt, I guess. En ik kan mezelf niet eens volproppen met koekjes, want dan moet ik eerst nieuwe bakken. (krul)


    O MIJN GOD. I FEEL YA. Een week geleden had mam de zelfgebakken koekjes die ik in een trommel mee naar school had genomen, uit mijn schooltas gehaald en opgegeten en niets overgelaten (en ik herhaal, ZE FYSIEK UIT MIJN SCHOOLTAS GEHAALD zo van er waren ENORME dibs op geroepen maar die sociale grens was opeens niets meer waard) en ik heb echt een uur gejankt om ronde stukjes deeg met chocolade. Dus idk. Nog meer klopjes op de rug want dat is inderdaad irrationeel kut.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oh god ja dat kan er ook nog wel bij. Dit hele fucking gezin is een mess. Mijn leven is een puinzooi. Margot out.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    En knuffels voor iedereen hier, want het klinkt alsof we met z'n allen een beetje de conclusie kunnen trekken dat vandaag een Schijterige Dag was en dat morgen alles voorzichtig hopelijk misschien wat beter wordt. En jullie zijn schatten. Allemaal. En het is bijna Kerst (en ik haat Kerst maar dat terzijde want dit is een slijmerig liefdesbericht voor alle lucht je harters en waarschijnlijk ga ik nog genoeg klagen over Kerst in de aankomende dagen) en ik denk aan jullie allemaal en ik weet niet, op het moment wil ik gewoon een beetje een enorme groepsknuffel geven aan iedere gefrustreerde ziel die hier zijn hart lucht en wiens leven ik creepy volg door dit topic en voor wie ik met deze dagen van achter mijn computer stilletjes duim en cheer en al dat soort dingen. Dikke knuffelkus dus.

    Oké raar sentimenteel berichtje van vreemdeling op het internet weer voorbij


    Erg goed bericht, A+, idem dito etcetera. Het voelt vaak wat awkward om op berichtjes van volkomen vreemdelingen te reageren met knuffels dus ik doe het minder vaak dan ik de neiging ertoe heb, maar stilletjes duimen is iets wat ik ook erg vaak doe voor jullie allemaal.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ja hoor, natuurlijk moet ik met de bus en nu is die 5 euro die ik morgen wél ga verdienen meteen verspilt aan de bus omdat ze zou nodig een nieuwe locatie moesten hebben en ik ben zo bang om te verdwalen dat ik niet op de fiets durf te gaan. En ik verspil daar al mijn tijd en geld en ik ben niet beter.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Square schreef:
    (...)

    Leugens vertellen is slecht, Margot.


    Ja nja, het voelt gewoon even zo. Dat ik het allemaal niet waard ben.


    // Waarom heb ik eigenlijk gezegd dat ik liever geen medicatie wil gaan slikken. Misschien gaat het wel helpen als ik het wel zou moeten hebben. Misschien brengt het rust in mijn hoofd of zo. Misschien komt er wel iets uit die test waar ik bang voor ben dat ik dat heb (depressie) en dan? Waarschijnlijk gaan mensen me dan heel anders behandelen en dat wil ik niet. Klote. Ugh. Wat als.. wat als... I hate this.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2015 - 23:28 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ElfLord schreef:
    (...)

    Dat is gewoon aso/onbeleefd/whatever...


    Ja, idk, dat gevoel had ik ook. Wat me het meeste dwars zit is eigenlijk nog wel dat niemand op de gedachte kwam om sorry te zeggen. Het is zo'n vreselijk simpel woord.



    Wiarda schreef:
    (...)

    O MIJN GOD. I FEEL YA. Een week geleden had mam de zelfgebakken koekjes die ik in een trommel mee naar school had genomen, uit mijn schooltas gehaald en opgegeten en niets overgelaten (en ik herhaal, ZE FYSIEK UIT MIJN SCHOOLTAS GEHAALD zo van er waren ENORME dibs op geroepen maar die sociale grens was opeens niets meer waard) en ik heb echt een uur gejankt om ronde stukjes deeg met chocolade. Dus idk. Nog meer klopjes op de rug want dat is inderdaad irrationeel kut.


    Holy shit, dat is nog veel erger. Als ze zelfs in je schooltas niet meer veilig zijn, is er toch echt wel een grens overschreden. D:
    Bij je volgende verjaardag krijg je een kluis van me. Voor koekjes. Een koekjeskluis.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    En knuffels voor iedereen hier, want het klinkt alsof we met z'n allen een beetje de conclusie kunnen trekken dat vandaag een Schijterige Dag was en dat morgen alles voorzichtig hopelijk misschien wat beter wordt. En jullie zijn schatten. Allemaal. En het is bijna Kerst (en ik haat Kerst maar dat terzijde want dit is een slijmerig liefdesbericht voor alle lucht je harters en waarschijnlijk ga ik nog genoeg klagen over Kerst in de aankomende dagen) en ik denk aan jullie allemaal en ik weet niet, op het moment wil ik gewoon een beetje een enorme groepsknuffel geven aan iedere gefrustreerde ziel die hier zijn hart lucht en wiens leven ik creepy volg door dit topic en voor wie ik met deze dagen van achter mijn computer stilletjes duim en cheer en al dat soort dingen. Dikke knuffelkus dus.

    Oké raar sentimenteel berichtje van vreemdeling op het internet weer voorbij


    <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

INGE ALS WIJ GAAN AFSPREKEN GA IK SPECIAAL VOOR JOU MIJ HEENZETTEN OVER MIJN BAKHAAT EN KOEKJES VOOR JE BAKKEN! <3
Of kniepertjes ofseu, not sure yet what.


• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •