• Jaaa. Zijn er hier op Q mensen die ervan hebben gehoord? ^^ Het is een app. Het doel van het spel is katten aantrekken door voedsel en wat speeltjes neer te zetten. Katten die langskomen kun je fotograferen en ze laten wat vissen achter zodat je meer speelgoed kunt kopen, en het is echt volkomen nutteloos verder, maar wel heel schattig. En wat is er nou beter dan nutteloos + schattig + katten? :Y)

    Hier een foto van mijn tuin een paar minuten geleden:


    Wie komt er met mij piepen over suffe getekende katten? En mocht je de app al hebben, wie is dan je favoriet? (bloos)

    Ik voel persoonlijk een diepe emotionele band met Sunny hier. Ik zou ook graag mijn dagen doorbrengen met mijn hoofd verstopt in een taartdoos.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bokuto schreef:
    (...)

    Hij is er wel in de App Store, als je het in het Japans intypt. In ons schrift kon ik hem zelf ook niet vinden, maar met een Japans toetsenbord wel.
    Als iemand met een iPhone nou toch best wel heel graag deze hondatsume app wil: je kan bij de instellingen twee Japanse toetsenborden vinden: Kana en Romaji. Als je Romaji kiest, kom je er wel uit hoe het werkt. (Typ bokutowannko in bij de App Store en dan enter)


    Omg ik typ Japans. Het heeft gewerkt! Gevonden!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit spel is belachelijk schattig.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik heb bij het maken van mijn nieuwe profiel dit spel als inspiratie gebruikt. De kat Snowball, om precies te zijn. Dit spel is geweldig c;


    26 - 02 - '16

    Ik kom er nu pas achter dat je de namen kunt veranderen. Zo much fun


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    Ik kom er nu pas achter dat je de namen kunt veranderen. Zo much fun


    Daar was ik vrij snel achter c;
    Al vind ik de namen leuk zo, dus pas ik ze niet aan


    26 - 02 - '16

    Maken de levels van de katten iets uit?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    Maken de levels van de katten iets uit?


    Dat is mij ook een raadsel D:


    26 - 02 - '16

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Dat is mij ook een raadsel D:


    Volgens mijn krijg je meer visjes als een kat van een hoger level langskomt. Maar bind me daar niet op vast!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Het schijnt dat katten met hogere levels de katten met lagere levels soms aan de kant duwen, min of meer, maar dat is ook maar een vaag vermoeden dat ik overal op het internet hoor. In principe maken de levels dus niet echt iets uit. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Omg ik typ Japans. Het heeft gewerkt! Gevonden!


    Yaay! Fijn! ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Wasikowska schreef:
    Maken de levels van de katten iets uit?


    Een 'hoger' level kat kan een lager level kat wegjagen. Als een kat van een hoog level ergens mee wil spelen en daar zit al een kat op, gaat de zwakkere kat automatisch weg. Plus, je krijgt meer visjes van hogere levels katten als het goed is.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Eerste gouden visjes. Hell yeah.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Al een paar uur geen katten in mijn tuin gehad. Wat doe ik fout )':


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik zag deze voorbij komen op Facebook XD


    26 - 02 - '16

    TUBBS WAS IN MIJN TUIN, TUBBS! D:


    26 - 02 - '16