• Jaaa. Zijn er hier op Q mensen die ervan hebben gehoord? ^^ Het is een app. Het doel van het spel is katten aantrekken door voedsel en wat speeltjes neer te zetten. Katten die langskomen kun je fotograferen en ze laten wat vissen achter zodat je meer speelgoed kunt kopen, en het is echt volkomen nutteloos verder, maar wel heel schattig. En wat is er nou beter dan nutteloos + schattig + katten? :Y)

    Hier een foto van mijn tuin een paar minuten geleden:


    Wie komt er met mij piepen over suffe getekende katten? En mocht je de app al hebben, wie is dan je favoriet? (bloos)

    Ik voel persoonlijk een diepe emotionele band met Sunny hier. Ik zou ook graag mijn dagen doorbrengen met mijn hoofd verstopt in een taartdoos.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heb net de hamster editie gedownload c:

    sah kjaaat


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Eshkeri schreef:
    TUBBS WAS IN MIJN TUIN, TUBBS! D:

    Hahaha Tubbs is zo schattig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik heb mijn eerste memento gehad.


    26 - 02 - '16

    Mijn katten hebben op dit moment mogelijk namen als Patroclaws, Senecat, Cicermeow en Cat-ullus (cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik weet ook nog een paar leuke, oeh oeh oeh!

    Kitler, Meowseph Stalin, Mewlius Ceasar, Empurror Catnipoleon III, Purrlin the Wizard


    26 - 02 - '16

    Phoebus schreef:
    Mijn katten hebben op dit moment mogelijk namen als Patroclaws, Senecat, Cicermeow en Cat-ullus (cat)


    Patroclaws, oh my gosh, die is geweldig. Hij heeft dan wel een Akitles nodig. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Awwww Mijn eerste witte katje (Snowball) kwam bij me op bezoek en toen Socks en nu Snowball en Breezy liggen samen te chillen hehe. Such cutieees.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh die van mij hebben allemaal literatuurverwijzingen, beetje zelfde stijl


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Yard expansion komt dichterbij!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb de yard expansion!!!


    You are my piece of paradise.

    Ik had de yard expansion de 10de, helemaal blij en toen kwam ik erachter dat je ook nog moest betalen voor remodeling, bummer.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik had de yard expansion de 10de, helemaal blij en toen kwam ik erachter dat je ook nog moest betalen voor remodeling, bummer.:')

    Hoezo moest betalen voor remodeling?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb op dit moment 148 goude visjes! So close...


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik had het net met een vriendin over dit spel, en zij zegt: in het Japans, betekent Neko Atsume zoiets als 'katten verzameld'.


    Rest in Peace, Son of Gondor