• Jaaa. Zijn er hier op Q mensen die ervan hebben gehoord? ^^ Het is een app. Het doel van het spel is katten aantrekken door voedsel en wat speeltjes neer te zetten. Katten die langskomen kun je fotograferen en ze laten wat vissen achter zodat je meer speelgoed kunt kopen, en het is echt volkomen nutteloos verder, maar wel heel schattig. En wat is er nou beter dan nutteloos + schattig + katten? :Y)

    Hier een foto van mijn tuin een paar minuten geleden:


    Wie komt er met mij piepen over suffe getekende katten? En mocht je de app al hebben, wie is dan je favoriet? (bloos)

    Ik voel persoonlijk een diepe emotionele band met Sunny hier. Ik zou ook graag mijn dagen doorbrengen met mijn hoofd verstopt in een taartdoos.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omfg. SENOR DON GATO ZIT IN MIJN TUIN VOOR DE DERDE KEER! Aaaaaaaaah!! Hij is zo schattig n.n


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    (...)

    Dat heb ik ook gedaan, haha. :'D

    Meer zussenrivaliteit: mijn zusje en ik begonnen binnen vijf minuten van elkaar met spelen en zij heeft onderhand (anderhalve week later) zeven memento's, maar ik nog geen enkele. (no_chears)
    Ik geloof dat ik een hondenversie van dit spel nodig heb. Die mogen mij tenminste.


    er bestaat een hondenversie! hoe die heet weet ik alleen niet, haha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted



    Voor de vierde keer inmiddels, dus deze screenshot is oud :W
    Zijn favoriete toy is mister mouse. Hij zit er continu, als hij er is.


    26 - 02 - '16

    YES YES another memento! Deze keer van Pumpkin!


    No growth of the heart is ever a waste

    GEDOWNLOAD c:

    snowball zit lekker in zn eentje :Y)


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik ga even kijken of ik 'm hierop kan krijgen :3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    N'ahh eerste kat. Snowball paid me a visit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    er bestaat een hondenversie! hoe die heet weet ik alleen niet, haha.


    Oh mijn God, misschien moet ik daar dan eens naar op zoek, haha. :'D Aan de andere kant heb ik net vanochtend de tuinuitbreiding gekocht en gisteren dan toch eindelijk mijn eerste memento gekregen, dus op dit moment hebben de katten me wel weer even in hun greep.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hahaha Tubbs lag er als een baas bij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Square schreef:
    (...)

    Oh mijn God, misschien moet ik daar dan eens naar op zoek, haha. :'D Aan de andere kant heb ik net vanochtend de tuinuitbreiding gekocht en gisteren dan toch eindelijk mijn eerste memento gekregen, dus op dit moment hebben de katten me wel weer even in hun greep.


    Volgens google heet het Boku to Wanko (hoe vreemd dat ook klinkt)!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Volgens google heet het Boku to Wanko (hoe vreemd dat ook klinkt)!


    In de App Store is hij niet te vinden!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    In de App Store is hij niet te vinden!

    In de Play Store wel ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sutcliff schreef:
    (...)
    In de Play Store wel ;D



    Ik vond het in de play store, maar ik vind het nog een behoorlijke uitdaging om in het Japans te moeten spelen. Katten zijn toch leuker.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)


    Ik vond het in de play store, maar ik vind het nog een behoorlijke uitdaging om in het Japans te moeten spelen. Katten zijn toch leuker.

    Hmm, ik heb het niet geprobeerd. die honden spel...
    Maar ik begon Nekoatsume wel in het Japans, en dat was pretty easy ;d.


    Ondertussen wilde ik een bericht plaatsen, maar ik heb hem perongelijk in een andere topic geplaatst.. En nu plaats ik hem alsnog eventjes hier:


    Shirocha: Hello! How can I help you sir
    Marshmallow: I like to have some of that butt over there ;D
    Kuro: *looks back* What butt, we have no butt here

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 0:25 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    JamesPotter schreef:
    (...)

    In de App Store is hij niet te vinden!


    Hij is er wel in de App Store, als je het in het Japans intypt. In ons schrift kon ik hem zelf ook niet vinden, maar met een Japans toetsenbord wel.
    Als iemand met een iPhone nou toch best wel heel graag deze hondatsume app wil: je kan bij de instellingen twee Japanse toetsenborden vinden: Kana en Romaji. Als je Romaji kiest, kom je er wel uit hoe het werkt. (Typ bokutowannko in bij de App Store en dan enter)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2016 - 3:34 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]