• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 10:30 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Omggg jaaaa, pap gaat weer appel beignets maken. <333 :Y)

    Fml. (no_chears)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik denk dat ik ga kotsen. Over een email. Bah.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dan verpest je een quest en kan je je spel overnieuw beginnen. Huilen. Was er echt niet 30 uren mee bezig geweest in totaal.. Volgende keer toch ietsje vaker opslaan.

    Ik ben jaloers op hun vriendschap.

    Eigenlijk ben ik nu best pissig op de GGD :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Thuis zitten omdat je niet kan lopen heeft zijn voordelen. Ik heb in deze twee al echt veel geschreven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als een onbekend iemand je op snapchat toevoegt en opeens begint te chatten. Zeg dan gelijk even wie je bent ofzo. -.- Welkom op mijn blokkeerlijst!

    KyloRen schreef:
    Ik ben jaloers op hun vriendschap.

    Wanneer ga je nou schrijven? Meh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw. Oké. Nee, doe maar niet.


    I'm your little ray of pitch black.

    Moet ik nu ook naar de keuken komen, is er nog lekkers, wat is deze wereld vol vragen.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 21:32 ]


    Tijd voor koffie.

    Het nood"weer" heeft zijn eerste slachtoffer gemaakt. Uitgegleden tijdens het uitlaten van zijn hond.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2016 - 21:55 ]

    Het is altijd zo leuk als mensen op school ineens naar je toe komen omdat ze je Twenty One Pilots merch tof vinden. :3


    Caution first, always.

    Ik geloof dat ik nog liever mijn arm afbijt dan dit, terwijl het allemaal in mijn best interest is? Meh


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.