• Hello,

    Ik zal maar met de deur in huis vallen... dit is de eerste keer dat ik mee ga doen aan SOTY, en ik wil een goed begin hebben met een cover waar ik voor de volle honderd procent achter kan staan. Ik ga mijn idee hier nog niet neergooien, maar mochten er enige vragen zijn dan zal ik deze via PB beantwoorden. Zelf heb ik eigenlijk alweer een stuk of tien verschillende covers gemaakt, maar geen van hen wekt echt mijn interesse op. Ik gebruik dan ook simpele gratis programma's, dus veel keus is er niet. Ik heb al wel een beetje een idee hoe ik mijn cover voor me zie, omdat dat al punten in mijn verhaal zijn die belangrijk zijn.

    Naam: Gyppsha.
    Foto's: O1O2
    De eerste foto is eigenlijk de achtergrond (al ben ik niet zo'n fan van de kleuren, denk ik). Het gaat hierbij vooral om het rennende koppel, en vooral de blauwe jurk die de vrouw draagt. Als je een betere foto kunt vinden die erbij past, dat vindt ik ook prima, zolang de vrouw maar zo'n lange blauwe jurk draagt. Foto twee is meer het beeld dat ik wil schetsen, al is het moeilijk hier even een uitleg over te geven gezien daar mijn idee vanaf hangt. Het moeten eigenlijk gewoon een stel enge klauwen zijn. Niet vol met haar, maar puur enge (heksen?)nagels. Ja, deze zijn niet eng, maar ik kan niet echt wat anders vinden. x: Faal. Eventueel een plaatje erin stoppen van een mond met een soort van haaientanden — dit is zo vreselijk moeilijk te omschrijven. Er mogen elementen zoals bloed in te vinden zijn. Eventueel ergens een hart — een menselijk hart — al mag die gewoon lichtjes op de achtergrond zweven. Verder ben je vrij om te doen en staan waar je wilt, want tot nu toe zijn de dingen die ik geprobeerd heb waardeloos geweest, dus afwisseling klinkt goed.
    Sfeer: Duister, mysterieus maar toch lichtelijk... romantisch — al denk ik dat dat koppel dat al wel een beetje doet?
    Kleur: Het liefst zou ik hem in kleur zijn, al hoeft er geen overvloed aan te zijn. Wanneer zwart / wit beter uitkomt zal ik dat ook omarmen.
    Horizontaal / verticaal: Verticaal, honderd procent.
    Lettertype: Het lettertype moet een beetje horrorachtig zijn, zelf zat ik met Skid en Crimes Times Six te kloten, dus die kant op vind ik wel mooi.

    Ik heb niet al teveel credits, maar ik kan er wel een paar missen. Vijf om precies te zijn. Geen vetpot natuurlijk, maar beter dan niets, aangezien mijn dankbaarheid groots is. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Anyone? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik wil misschien wel wat proberen ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Ik zal wat proberen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jullie zijn geweldig. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Even een MT. Ik ga niks beloven, maar ik vind het momenteel een leuk tijdverdrijf om covers te maken voor SOTY verhalen. Dus als ik ergens in de loop van de week wat tijd en zin vind, misschien dat ik dan iets probeer (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Heb ik even geluk dat het je tijdverdrijf van dit moment is, haha. Maar neem de tijd hoor. c: Ik vind dit al fijn genoeg om te horen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Heb ik even geluk dat het je tijdverdrijf van dit moment is, haha. Maar neem de tijd hoor. c: Ik vind dit al fijn genoeg om te horen.

    Ik ben zelf ook bezig met een verhaal, en het is gewoon ontzettend aanstekelijk om dus ook zo anderen wat te helpen, of ja, om toch al iets te proberen want er zijn nog genoeg andere mensen die echt geweldige covers maken :3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 20:42 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”


    I tried a thing c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:


    I tried a thing c:


    Oh wauw. Die is echt mooi. ö Ik zat er al aan te denken even langs jouw topic te gaan, ik loop daar al een tijdje te spieken namelijk. Je maakt echt verdomd mooie covers. |:


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Oh wauw. Die is echt mooi. ö Ik zat er al aan te denken even langs jouw topic te gaan, ik loop daar al een tijdje te spieken namelijk. Je maakt echt verdomd mooie covers. |:

    Oh wow thank you haha c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    (...)
    Oh wow thank you haha c:


    It's true. c: Maar jij bedankt hoor, ik vind de cover echt awesome. De kleuren zijn echt apart, anders dan ik had verwacht dat ik mooi zou vinden. Het is verrassend hoe ik eigenlijk niets had gezegd over rook (het was een ideetje dat ik in mijn hoofd had) en dat jij deze erin hebt gestopt. Dat moet een teken zijn, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    It's true. c: Maar jij bedankt hoor, ik vind de cover echt awesome. De kleuren zijn echt apart, anders dan ik had verwacht dat ik mooi zou vinden. Het is verrassend hoe ik eigenlijk niets had gezegd over rook (het was een ideetje dat ik in mijn hoofd had) en dat jij deze erin hebt gestopt. Dat moet een teken zijn, haha.

    Hahah whoop! Ik vond het bij de sfeer passen ^^ mooi dat je hem leuk vind


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.





    Ik kon het niet laten ^_^
    Terwijl ik dus eigenlijk allang aan het schrijven had willen zijn, maar goed :'D

    Dit is dus mijn probeersel, al zal het misschien niet zijn wat je zoekt. Ik vind het eigenlijk gewoon vooral leuk om m'n eigen goesting te doen, wat dus ook gewoon kan aangezien je aanvraag gewoon heerlijk vaag is, zoals bij de meeste aanvragen voor SOTY covers XD
    Hopelijk ben je er iets mee, en zo niet... wel, er zijn meer dan genoeg goeie covermakers hier op Q, dus je gaat vast en zeker wel iets vinden wat naar je zin is (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Pads schreef:
    (...)
    Hahah whoop! Ik vond het bij de sfeer passen ^^ mooi dat je hem leuk vind


    Gosh... I'm in total awe here. x: Mooi?

    Valkyries schreef:





    Ik kon het niet laten ^_^
    Terwijl ik dus eigenlijk allang aan het schrijven had willen zijn, maar goed :'D

    Dit is dus mijn probeersel, al zal het misschien niet zijn wat je zoekt. Ik vind het eigenlijk gewoon vooral leuk om m'n eigen goesting te doen, wat dus ook gewoon kan aangezien je aanvraag gewoon heerlijk vaag is, zoals bij de meeste aanvragen voor SOTY covers XD
    Hopelijk ben je er iets mee, en zo niet... wel, er zijn meer dan genoeg goeie covermakers hier op Q, dus je gaat vast en zeker wel iets vinden wat naar je zin is (;


    Ik vind het echt heel mooi wat je met de jurk en dat gedeelte hebt gedaan! Hetgeen waar ze door achtervolgd worden is echter meer mannelijk monsterlijk (heerlijk hoe ik dingen kan beschrijven, wordt je zeker wel wijzer van), evenals de nagels die echt enger zijn. Dit is zo moeilijk om allemaal uit te leggen, maar zoals je al zegt is het ook gewoon moeilijker als jij geen duidelijke uitleg krijgt. Maar ik vind het echt cool dat alles een beetje seppia kleurig is (om het maar even een naam te geven) en de jurk dan blauw is. c: Maar nu ga je maar gewoon lekker schrijven, want dat is ook belangrijk, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Ik vind het echt heel mooi wat je met de jurk en dat gedeelte hebt gedaan! Hetgeen waar ze door achtervolgd worden is echter meer mannelijk monsterlijk (heerlijk hoe ik dingen kan beschrijven, wordt je zeker wel wijzer van), evenals de nagels die echt enger zijn. Dit is zo moeilijk om allemaal uit te leggen, maar zoals je al zegt is het ook gewoon moeilijker als jij geen duidelijke uitleg krijgt. Maar ik vind het echt cool dat alles een beetje seppia kleurig is (om het maar even een naam te geven) en de jurk dan blauw is. c: Maar nu ga je maar gewoon lekker schrijven, want dat is ook belangrijk, haha.

    Je hebt ook geschreven 'enge klauwen' en zo dat het wel wat enger mocht, maar ik ben gewoon graag eigenwijs en vond dit plaatje gewoon erg mooi passen erbij :'D Want stiekem vond ik het ook niet echt mooi om het koppel in een donkere, te creepy achtige cover te plaatsen :'D
    Als ik van de week nog eens zin hebt, en je hebt nog geen cover, kan ik vast nog wel iets proberen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”