• Hello,

    Ik zal maar met de deur in huis vallen... dit is de eerste keer dat ik mee ga doen aan SOTY, en ik wil een goed begin hebben met een cover waar ik voor de volle honderd procent achter kan staan. Ik ga mijn idee hier nog niet neergooien, maar mochten er enige vragen zijn dan zal ik deze via PB beantwoorden. Zelf heb ik eigenlijk alweer een stuk of tien verschillende covers gemaakt, maar geen van hen wekt echt mijn interesse op. Ik gebruik dan ook simpele gratis programma's, dus veel keus is er niet. Ik heb al wel een beetje een idee hoe ik mijn cover voor me zie, omdat dat al punten in mijn verhaal zijn die belangrijk zijn.

    Naam: Gyppsha.
    Foto's: O1O2
    De eerste foto is eigenlijk de achtergrond (al ben ik niet zo'n fan van de kleuren, denk ik). Het gaat hierbij vooral om het rennende koppel, en vooral de blauwe jurk die de vrouw draagt. Als je een betere foto kunt vinden die erbij past, dat vindt ik ook prima, zolang de vrouw maar zo'n lange blauwe jurk draagt. Foto twee is meer het beeld dat ik wil schetsen, al is het moeilijk hier even een uitleg over te geven gezien daar mijn idee vanaf hangt. Het moeten eigenlijk gewoon een stel enge klauwen zijn. Niet vol met haar, maar puur enge (heksen?)nagels. Ja, deze zijn niet eng, maar ik kan niet echt wat anders vinden. x: Faal. Eventueel een plaatje erin stoppen van een mond met een soort van haaientanden — dit is zo vreselijk moeilijk te omschrijven. Er mogen elementen zoals bloed in te vinden zijn. Eventueel ergens een hart — een menselijk hart — al mag die gewoon lichtjes op de achtergrond zweven. Verder ben je vrij om te doen en staan waar je wilt, want tot nu toe zijn de dingen die ik geprobeerd heb waardeloos geweest, dus afwisseling klinkt goed.
    Sfeer: Duister, mysterieus maar toch lichtelijk... romantisch — al denk ik dat dat koppel dat al wel een beetje doet?
    Kleur: Het liefst zou ik hem in kleur zijn, al hoeft er geen overvloed aan te zijn. Wanneer zwart / wit beter uitkomt zal ik dat ook omarmen.
    Horizontaal / verticaal: Verticaal, honderd procent.
    Lettertype: Het lettertype moet een beetje horrorachtig zijn, zelf zat ik met Skid en Crimes Times Six te kloten, dus die kant op vind ik wel mooi.

    Ik heb niet al teveel credits, maar ik kan er wel een paar missen. Vijf om precies te zijn. Geen vetpot natuurlijk, maar beter dan niets, aangezien mijn dankbaarheid groots is. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Je hebt ook geschreven 'enge klauwen' en zo dat het wel wat enger mocht, maar ik ben gewoon graag eigenwijs en vond dit plaatje gewoon erg mooi passen erbij :'D Want stiekem vond ik het ook niet echt mooi om het koppel in een donkere, te creepy achtige cover te plaatsen :'D
    Als ik van de week nog eens zin hebt, en je hebt nog geen cover, kan ik vast nog wel iets proberen ^_^


    Haha, ik herken je koppigheid maar al te goed. Ik kan er zelf ook wat van. Mijn plaatje was ook gewoon normale nagels — zoals je kon zien — en omdat ik niets anders kon vinden had ik die er maar ingepropt, al was dat meer uit frustratie denk ik stiekem. Ach, ik denk graag dat ik aan het rebellen was tegen mezelf. Ik snap je mening wel, maar het is helaas wel een beetje dit verhaal, haha. Mocht je het willen, dan zie ik het nog wel verschijnen. Voor nu; veel plezier met schrijven, you can do it! (Stiekem heb ik hetzelfde probleem... stt...)


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik wil ook wel een poging voor je wagen. (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik wil ook wel een poging voor je wagen. (:


    Dat is altijd welkom! c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik vond het ook gewoon leuk om zomaar iets te proberen haha


    Every song ends. Is that a reason not to enjoy the music?

    Ik wil ook nog wel iets proberen – komt Yu weer met de nachtschuit.


    I just caught the wave in your eyes



    Yay?

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 19:18 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Eventjes een snelle gemaakt tussen het huiswerk door (bloos) Cover is aanklikbaar voor de grotere versie.
    Ben benieuwd wat je ervan vind!

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 22:25 ]


    Credendo Vides

    Oh, wauw, er zijn wel echt mooie aanmeldingen! ö Ondanks dat ik nu tijdelijk die van Pads gebruik ga ik nu toch nadenken over welke het gaat worden. Vandaag of morgen maak ik een besluit. Iedereen bedankt voor de covers, ik ben jaloers, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Pads schreef:


    I tried a thing c:


    Ik ga toch voor deze, aan het einde zat ik echt goed te twijfelen tussen die van Pads en Psychopaths. Wauw. c:
    Pads, de vijf credits komen snel jouw kant op, en ik wil iedereen nog duizendmaal bedanken voor de hulp, want er zijn echt mooie covers uitgekomen. Ö


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Ik ga toch voor deze, aan het einde zat ik echt goed te twijfelen tussen die van Pads en Psychopaths. Wauw. c:
    Pads, de vijf credits komen snel jouw kant op, en ik wil iedereen nog duizendmaal bedanken voor de hulp, want er zijn echt mooie covers uitgekomen. Ö

    Graag gedaan! ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nia schreef:
    (...)

    Ik ga toch voor deze, aan het einde zat ik echt goed te twijfelen tussen die van Pads en Psychopaths. Wauw. c:
    Pads, de vijf credits komen snel jouw kant op, en ik wil iedereen nog duizendmaal bedanken voor de hulp, want er zijn echt mooie covers uitgekomen. Ö


    I'm happy you even considered choosing mine haha bc dat betekent dat je hem mooi vond c: maar goede keus Lies je cover was echt cuuwl


    I just caught the wave in your eyes

    Ha, ik zie dat ik al te laat ben met het er een maken voor je. Ik ben maar een beginneling, dus misschien is het maar goed ook haha :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.