• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2016 - 15:58 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wiiiil niet..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik verveel me en Q slaapt nog. Damnit.

    Ik haat deze dromen. Ik ben er al drie kwijt, ik hoef de vierde ook niet te verliezen.


    Caution first, always.

    Het ergste van alles is nog gewoon het feit dat ik weet dat een jongen zoals jij nooit met een meisje zoals mij samen zou kunnen zijn.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat is het nut van gordijnen?! :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Selfish much.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Als vraag of ik ergens mee kan helpen bedoel ik het goed. Je hoeft dan niet tegen mij te gaan schreeuwen over dat je alles alleen moet doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yeaah, zelf rijden ging goed! En ik vind puppycursus niet leuk...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    Yeaah, zelf rijden ging goed! En ik vind puppycursus niet leuk...


    Why not?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik krijg echt de kriebels van alle plaatjes, Facebookpagina's en haatzaainde uitspattingen over buitenlanders. De wereld is van iedereen dus ook van hen!


    26 - 02 - '16

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Why not?


    Ik ben niet dominant genoeg. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    (...)

    Ik ben niet dominant genoeg. :/


    Dat kun je leren. Komt goed! (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Dat kun je leren. Komt goed! (:


    Ja maar dat is het punt. Ik wil niet veranderen. :'D
    Maar ik moet veranderen van de gehele buitenwereld, omdat we zo nodig een waakhond moeten hebben. Dus moet ik me dominanter en duidelijker opstellen, terwijl ik van nature me gewoon het liefst schuil houdt in een hoekje van de kamer. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    (...)

    Ja maar dat is het punt. Ik wil niet veranderen. :'D
    Maar ik moet veranderen van de gehele buitenwereld, omdat we zo nodig een waakhond moeten hebben. Dus moet ik me dominanter en duidelijker opstellen, terwijl ik van nature me gewoon het liefst schuil houdt in een hoekje van de kamer. :')

    I know the probs. Ik kan je geen advies geven, maar ik weet dat je het kan. Alles komt goed, lief <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    I know the probs. Ik kan je geen advies geven, maar ik weet dat je het kan. Alles komt goed, lief <3


    Dankje. <3 We merken vanzelf wel of ik het kan of niet, denk ik maar zo, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •