• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:17 ]

    Hahaha wat vreemd ;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat klinkt best wel griezelig, maar het is moeilijk te geloven tot je het zelf een keer hoort.
    Het klinkt wel 'interessant' inderdaad, maar vraag me af of het echt is, ook omdat het dus niet in het nieuws terecht komt,
    misschien is het wel echt een mysterieus iets waarvan niemand weet waar het vandaan komt.
    Ik zou het wel is een keer willen horen, ook al zou ik waarschijnlijk dan wel trippen :'D

    Het klinkt een beetje als grote boten, die in haven binnenvaren. Verder denk ik dat mensen graag vergezochte redenen zoeken bij dit soort dingen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik heb ooit eens ergens een verklaring gehoord, maar ik ken hem niet zo goed meer. :') Het had iets te maken met het weerkaatsen van geluid, maar hoe dat juist in elkaar zat, kan ik echt niet meer zeggen. Ik kan me wel voorstellen dat je een hartaanval krijgt als je zoiets plots hoort.


    What would Emma do?

    Lazaretto schreef:
    Dat klinkt best wel griezelig, maar het is moeilijk te geloven tot je het zelf een keer hoort.
    Het klinkt wel 'interessant' inderdaad, maar vraag me af of het echt is, ook omdat het dus niet in het nieuws terecht komt,
    misschien is het wel echt een mysterieus iets waarvan niemand weet waar het vandaan komt.
    Ik zou het wel is een keer willen horen, ook al zou ik waarschijnlijk dan wel trippen :'D

    Ja, je wil het altijd eerst zelf meemaken, maar inderdaad dan zou ik ook echt wel flippen en bang zijn denk ik. :')

    Ik word niet snel bang, maar hier zou ik een hartaanval van krijgen.

    Chandler schreef:
    Het klinkt een beetje als grote boten, die in haven binnenvaren. Verder denk ik dat mensen graag vergezochte redenen zoeken bij dit soort dingen.

    Daar lijkt het ook wel een beetje op hè.
    Nou ja, dat sowieso. Mensen zijn heel gauw geneigd om de meest rare antwoorden te bedenken bij gebeurtenissen die vreemd voor ze zijn. Denk bijvoorbeeld aan de UFO's. Het is ook jammer dat er dan weer mensen zijn die dingen faken. Dat zou bij deze 'geluiden' ook het geval kunnen zijn natuurlijk. Maar op deze manier weet je niet eens meer het verschil tussen dingen die echt of nep zijn. Erg jammer.

    Pterodactyl schreef:
    Ik heb ooit eens ergens een verklaring gehoord, maar ik ken hem niet zo goed meer. :') Het had iets te maken met het weerkaatsen van geluid, maar hoe dat juist in elkaar zat, kan ik echt niet meer zeggen. Ik kan me wel voorstellen dat je een hartaanval krijgt als je zoiets plots hoort.

    Oké, vaag haha. Maar hoe kan al het geluid bij het weerkaatsen dan hetzelfde klinken? Nouja er zal vast wel een goede uitleg aan vast hangen. Maar voor nu blijft het toch een raar iets. En ja, ik zou me ook kapot schrikken!

    Het geluid van het Nederlandse filmpje lijkt niet geheel op dat in die compilatie. Het klinkt allemaal als een soort absurd vergrote weerkaatsing van geluid als je het mij vraagt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wut, ik heb dit nog nooit gehoord hoor. :') Maar het is wel interessant. Ik moet inderdaad ook meteen denken aan War of the Worlds. :')


    Caution first, always.

    Einar schreef:
    Het geluid van het Nederlandse filmpje lijkt niet geheel op dat in die compilatie. Het klinkt allemaal als een soort absurd vergrote weerkaatsing van geluid als je het mij vraagt.

    Nee, ik vraag me ook af welke echt zijn en welke niet. En of er überhaupt wel een echte tussen zit. :')
    Ja, maar dan is de vraag waar het geluid tegen aan kaatst en wat het produceert

    Tamir schreef:
    Wut, ik heb dit nog nooit gehoord hoor. :') Maar het is wel interessant. Ik moet inderdaad ook meteen denken aan War of the Worlds. :')

    Misschien zijn het de aliens wel en zitten ze allemaal ondergronds naar ons te loeren tot ze de kans zien om toe te slaan. :Y) Spannend enzo haha

    Ik ga dit niet kijken, omdat ik dan mezelf helemaal bang maak.


    26 - 02 - '16

    Ik heb daarover eens gelezen en dat er ook een verklaring voor is. Geen idee alleen wat die verklaring was. :v)


    "I shut my eyes in order to see.'

    KyloRen schreef:
    (...)
    Misschien zijn het de aliens wel en zitten ze allemaal ondergronds naar ons te loeren tot ze de kans zien om toe te slaan. :Y) Spannend enzo haha

    Ja, ik dacht ook ineens aan zo'n enorm beest in de grond. Nice nice. B) Eigenlijk niet. (':


    Caution first, always.