• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:17 ]

    Vedder schreef:
    Ik heb daarover eens gelezen en dat er ook een verklaring voor is. Geen idee alleen wat die verklaring was. :v)

    Was het een verklaring namens NASA?

    Tamir schreef:
    (...)
    Ja, ik dacht ook ineens aan zo'n enorm beest in de grond. Nice nice. B) Eigenlijk niet. (':

    Liever niet hè. :'D

    KyloRen schreef:
    (...)
    Was het een verklaring namens NASA?

    Ik weet het niet meer. :c Misschien is die informatie uit mijn hoofd gewist door aliëns.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh, het was die theorie over geluiden die de aarde maakt. Makes sense, tho. Elke planeet zendt geluidsgolven uit en zo heeft elke planeet dus ook een eigen geluid. Maar, goed. Normaliter kunnen mensen het geluid op die frequentie niet horen, neem ik aan. Volgens mij heb ik 't ooit gelezen op Gizmodo of io9.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 17:04 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vedder schreef:
    Oh, het was die theorie over geluiden die de aarde maakt. Makes sense, tho. Elke planeet zendt geluidsgolven uit en zo heeft elke planeet dus ook een eigen geluid. Maar, goed. Normaliter kunnen mensen het geluid op die frequentie niet horen, neem ik aan. Volgens mij heb ik 't ooit gelezen op Gizmodo of io9.


    het lijkt mij ook het meest logisch als het gewoon uit de aarde zelf komt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Eh, daar heb ik nou nog nooit van gehoord.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Whut? Dat is echt vreemd! Alsof iemand gewoon geluid afspeelt, maar het is best wel eng als dit echt uit de lucht komt. Ik heb dit nog nooit gehoord... Ik ben nu wel benieuwd naar de hele verklaring hierachter.


    16 - 09 - '17

    Vedder schreef:
    Oh, het was die theorie over geluiden die de aarde maakt. Makes sense, tho. Elke planeet zendt geluidsgolven uit en zo heeft elke planeet dus ook een eigen geluid. Maar, goed. Normaliter kunnen mensen het geluid op die frequentie niet horen, neem ik aan. Volgens mij heb ik 't ooit gelezen op Gizmodo of io9.

    Lijkt mij ook wel de meest logische verklaring. Alleen wel raar dat mensen het er verder nooit echt over hebben. En het ook niet echt in de geschiedenis behandelt wordt.

    Haarp of underground alien basis dingen. 'maar net hoe goed gelovig je bent' of maar net hoe gebrainwashed je bent te denken hoe mensen willen dat je denkt.. haarp bullshit callen moet je beter je research doen thanks. heeft al veel dingen veroorzaakt, het is letterlijk een weer controle project waarmee ze kunnen kiezen waar de hel losbreekt. oceaan bevingen voor tsunami is tot nu toe meest effectief gebleken. maargoed see for yourself waar je wel of niet in wilt geloven ;p theres way to many stuff they dont want you to know


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Nidalee schreef:
    Haarp of underground alien basis dingen. 'maar net hoe goed gelovig je bent' of maar net hoe gebrainwashed je bent te denken hoe mensen willen dat je denkt.. haarp bullshit callen moet je beter je research doen thanks. heeft al veel dingen veroorzaakt, het is letterlijk een weer controle project waarmee ze kunnen kiezen waar de hel losbreekt. oceaan bevingen voor tsunami is tot nu toe meest effectief gebleken. maargoed see for yourself waar je wel of niet in wilt geloven ;p theres way to many stuff they dont want you to know

    Ik noem het liever bullshit dan dat ik over elk ding een giga probleem ga maken en mezelf ga opvreten met gedachten van "wat als...". Sorry, ik ben gewoon een ontzettend nuchtere Twentse die liever niet bij alles conspiracies gaat zoeken. Mijn leven is al stressvol genoeg. (:

    Ik zal het zo even kijken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nog nooit gehoord. Wel vreemd. Maar wat een onzin om gelijk van die absurde fantasietheorieën erbij te gaan halen zeg.
    & agreed with Kylo

    [ bericht aangepast op 9 jan 2016 - 17:44 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Reigns schreef:
    Whut? Dat is echt vreemd! Alsof iemand gewoon geluid afspeelt, maar het is best wel eng als dit echt uit de lucht komt. Ik heb dit nog nooit gehoord... Ik ben nu wel benieuwd naar de hele verklaring hierachter.


    Dit verwacht ik tbh


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het klinkt hartstikke nep om eerlijk te zijn... Die filmpjes geloof ik nooit echt. Maar als ik in een bos was en ik hoorde plots zulke geluiden dan zou ik spontaan gaan huilen :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Het klinkt hartstikke nep om eerlijk te zijn... Die filmpjes geloof ik nooit echt. Maar als ik in een bos was en ik hoorde plots zulke geluiden dan zou ik spontaan gaan huilen :'D

    Ja, maar wat als het wel echt is. :') Dat is het vervelende; je weet pas of het echt is, als je het zelf mee maakt. Maar om zoiets nou mee te maken... is ook niet erg prettig.