• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:17 ]

    Alrighty, nogmaals: Dit is gewoon iets natuurkundigs en heeft absoluut 0,0 te maken met de komst van Cthulhu, Niburu, Jezus, of wat dan ook. Het is nu eenmaal een feit dat de mens de wereld helemaal naar de klote helpt, waardoor deze planeet mee verandert, inclusief het magneetveld.

    Ik kan overigens confirmen dat het geluid bestaat; was in Gouda en heb het gehoord. In de filmpjes klinkt het heel hard, maar het valt eigenlijk wel mee.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Me loves some good conspiracy theories, eventjes lezen wat iedereen te zeggen heeft (;

    [ bericht aangepast op 13 jan 2016 - 15:41 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mh.. Het klinkt fake. Ik ga het dus niet geloven totdat ik het zelf heb gehoord.
    Desondanks, zou dit echt zijn, denk ik dat het gewoon iets natuurkundigs is en niet dat de aliens op planeet aarde zijn geland o.i.d.
    Wat ben ik toch weer nuchter.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ja, daar heb ik eerder van gehoord. Zijn een miljard theorieën over. Zou het zelf weleens willen horen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het is nu ook in groningen te horen. Erg eng als je het zelf hoort.

    Sahrotaar schreef:
    Het is nu ook in groningen te horen. Erg eng als je het zelf hoort.


    ik hoorde niets, hoe dan?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)

    ik hoorde niets, hoe dan?

    Geen idee, maar het was heel duidelijk bij Kardinge

    Sahrotaar schreef:
    (...)
    Geen idee, maar het was heel duidelijk bij Kardinge


    aah ja ik woon aan de andere kant (Zeeheldenbuurt), dus dat verklaart wel wat


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)

    aah ja ik woon aan de andere kant (Zeeheldenbuurt), dus dat verklaart wel wat

    Kan ook zijn dat iemand in de klas er naast filmpjes ervan afspeelde. Dus ik weet niet of het echt buiteb was. Al stonden de ramen oprn en was het best duidelijk. Maar het zal wel van de pc zijn geweest. Haha. Lijkt me sterk dat er 2x in dezelfde week deze geluiden zijn. Gister ook in muntendam las ik.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2016 - 14:30 ]

    Sahrotaar schreef:
    (...)
    Kan ook zijn dat iemand in de klas er naast filmpjes ervan afspeelde. Dus ik weet niet of het echt buiteb was. Al stonden de ramen oprn en was het best duidelijk. Maar het zal wel van de pc zijn geweest. Haha. Lijkt me sterk dat er 2x in dezelfde week deze geluiden zijn. Gister ook in muntendam las ik.


    Het is mogelijk. Als het de magnetische velden van de Aarde betreft, dan kan het best dat je vaker deze geluiden hoort. Ook omdat Groningen een heel wisselend klimaat heeft gehad afgelopen weken.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Heeft te maken met wisselingen in temperatuur, las ik gisteren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Porch schreef:
    Heeft te maken met wisselingen in temperatuur, las ik gisteren.

    Worden de aliens wakker door het temperatuurverschil? Dan moeten ze vooral niet in Nederland blijven

    Dit was vandaag op het nieuws.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Worden de aliens wakker door het temperatuurverschil? Dan moeten ze vooral niet in Nederland blijven

    Yeh! En als we lang genoeg wachten dan komt Doctor Who wel even langs.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik bedoel dit nieuwbericht:
    http://www.metronieuws.nl/xl/raar/2016/01/raadsel-mysterieuze-geluiden-opgelost


    "I shut my eyes in order to see.'