• MANHATTAN'S ELITE
    ''no one cares unless you're pretty or you're dead''


    Klik hier voor nieuw praattopic (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 16:44 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    @Xanthopoulos Euhmm aangezien haar vader Chuck Bass is, heb ik misschien een ideetje. Misschien dat haar vader en de vader van Caitin elkaar goed kennen omdat ze regelmatig samen werken, en dat ze zich hierdoor best wel vaak zien en dus goeie vriendinnen zijn geworden.
    @Anemoia Hmm, Caitlin is niet het type dat dingen forceerd, en langdurige relatie's zijn niet echt iets voor haar. Maar misschien kunnen we wel iets andere vinden ? Misschien dat ze ooit eens samen op een feest hebben gedanst maar elkaar niet goed kennen ofzo ? Of gewoon vrienden maar dat klinkt best simpel :')
    @Sempre Ja dat is inderdaad leuk ^^ Wie ging er dan met het vriendje van de ander ?


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Xanthopoulos schreef:

    Dat lijkt me best leuk, hoe zullen we dat in de RPG uitwerken? (Dit is voor Max toch omg ik ben er niet bij)

    Io & Harper zie ik best als friends, dus dat is prima!


    Ja, het is voor Max (: Euhm, misschien dat ze altijd redelijk hatelijk tegen elkaar doen, maar het nooit echt menen? Ik zie Max dan eigenlijk zelfs een beetje genieten van hun opmerkingen en ook nooit echt boos worden op haar.


    Mhm?

    Surrexit schreef:
    @Xanthopoulos Euhmm aangezien haar vader Chuck Bass is, heb ik misschien een ideetje. Misschien dat haar vader en de vader van Caitin elkaar goed kennen omdat ze regelmatig samen werken, en dat ze zich hierdoor best wel vaak zien en dus goeie vriendinnen zijn geworden.

    Dat lijkt me best leuk, ze zijn dus vrijwel samen opgevoed? (:

    Sonder schreef:
    Ja, het is voor Max (: Euhm, misschien dat ze altijd redelijk hatelijk tegen elkaar doen, maar het nooit echt menen? Ik zie Max dan eigenlijk zelfs een beetje genieten van hun opmerkingen en ook nooit echt boos worden op haar.

    Oeh, dus een beetje brother/sister-achtig? Ze maken wel opmerkingen tegen elkaar, maar zullen het nooit echt menen en geven wel een beetje om elkaar. Ookal zie je dat basically nooit.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Oeh, dus een beetje brother/sister-achtig? Ze maken wel opmerkingen tegen elkaar, maar zullen het nooit echt menen en geven wel een beetje om elkaar. Ookal zie je dat basically nooit.


    Zo zou je het kunnen noemen, ja ^^


    Mhm?

    @Xanthopoulos Ja, dat is fijn. En ik vroeg net aan de topicstartster of mijn rol maybe de dochter van Serena en Nate mocht zijn, dus dan zou het erg logisch zijn want Nate en Chuck zijn beste vrienden (:.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 18:10 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Surrexit schreef:
    @Xanthopoulos Ja, dat is fijn. En ik vroeg net aan de topicstartster of mijn rol maybe de dochter van Serena en Nate mocht zijn, dus dan zou het erg logisch zijn want Nate en Chuck zijn beste vrienden (:.

    Dat lijkt me wel handig! Maar Serena was toch met Dan getrouwd? Of doe je er een eigen twist op? (:


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Dat lijkt me wel handig! Maar Serena was toch met Dan getrouwd? Of doe je er een eigen twist op? (:


    Haha, weet ik :') Maar we doen als of dat nooit gebeurd is héhé ^^ Want volgens mij zou Dan niet echt een zakenman worden, Nate misschien wel


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Nia schreef:
    Geupdate lijstje!

    Caspian's relaties.
    Scarlett Rose Lukasiak —
    Hen vaders zijn vrienden, en Caspian's vader heeft hem de belofte laten maken dat hij een oogje in het zeil houdt voor de brunette. Caspian blijft de jongedame pushen om beter haar best te doen, wat haar als resultaat een vreselijke hekel aan hem geeft, wat Cas maar voor lief neemt.

    Callum Rhys Buckley —
    Caspian en Callum zijn vreemd genoeg vrienden, iets dat je niet snel zou denken. Cas is de enige die echt lijkt te begrijpen wat Callum nodig heeft. En wat zou dat dan wel niet zijn? Spijbelen in het lokaal van Caspian als hij er echt weer eens even genoeg van heeft. Caspian laat het allemaal toe, puur omdat hij de jongen maar al te goed begrijpt, ondanks dat hij dat niet zou mogen.

    Athena Averlyn Paparizou —
    Dat Athena een gevecht heeft tegen haar depressie merkt Caspian al gauw op, evenals haar creatieve talenten. Aangezien Caspian wel beseft hoe hij dit het beste aan kan pakken, en het beste met haar voorheeft zal hij haar creatieve opdrachten toewerpen om haar bezig te houden en haar uit haar depressie te redden.

    Christian Sinclaire —
    Misschien is het iets waar Caspian alles behalve trots op is, maar hij is iemand die zichzelf erg herkent in deze jongen en zijn rebelse gedrag. Het is zo dat Cas hem een tikkeltje voortrekt, al doet hij dit geheel onbewust. Wanneer de jongen op zijn telefoon zit zal hij dit minder snel ophalen, evenals de jongen antwoorden op opdrachten laten geven.

    Nathaniel Sinclaire —
    Caspian heeft door dat de jongen over zichzelf heen laat lopen, en gunt hem meer dan dat. Zelf probeert Caspian hier de jongen mee te helpen, gezien hij een goede toekomst in ogen heeft voor hem. Caspian heeft ook door dat de jongen niet op dames valt, al zal hij dit niet gauw uitspreken omdat hij de jongen niet af zou willen schrikken. Nate zal hem echter in vertrouwen nemen hierover.

    Catherine Loraine Daelli —
    Caspian kent Catherine al vreselijk lang, ongeacht hen leeftijden. Aangezien Cath's vader een succesvolle advocaat is bij het kantoor van Cas' vader hebben ze vroeger vaak opgetrokken, al was dat meer in de vorm van oppassen. Cas hield zich echter nooit aan de regels en liet de jongedame doen wat hij wilde. Het zal vreemd voor hem zijn om haar nu als leerling te hebben, maar zal nog altijd even gek zijn op het meisje dan hij altijd was.

    Tamara Elizabeth Chamberlain —
    Caspian beseft zich vanaf het begin niet echt hoe een onschuldig spelletje uit zal kunnen lopen tot iets dat velen malen groter is dan hij had verwacht. Langzaam valt hij voor de jongedame, wat tegen al zijn moralen ingaat. Cas beseft zich dat hij zich hiermee goed in de nesten heeft geholpen.

    Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison —
    Ook hier heb ik gelezen dat het over een advocatenkantoor gaat. Misschien dat dit ook bij het kantoor kan zijn van Caspian's vader en dat ze elkaar ontmoet hebben bij de begrafenis van haar vader? Dat ze het wel konden vinden en dat hij haar toen wat gesteund heeft. Misschien wel leuk als het contact daarna verwaterd is en ze hem ineens als docent ziet?

    Simon Eddy Fordon —
    Misschien dat Caspian en Simon verre familie zijn? Dat er toch wel contact was voordat hij docent is. Verder weet ik nog niet zo goed hoe Simon is, dus als je wat beters weet mag je het zeggen. Gaat nog besproken worden.

    Elín Camari Nyström —
    Caspian zou best eens zijn lievelingetje gevonden kunnen hebben in deze jongedame, ondanks haar onhandigheid en dromerigheid. Hij ziet iets in haar dat in zijn ogen velen malen belangrijker is, al weet hij niet precies wat het is. Soms kan het haast overkomen alsof hij iets wat te streng is, al bedoeld hij het goed.

    Maximus Ephraim Simeon Kingston —
    Caspian en Max zouden het in het begin zeker niet goed met elkaar kunnen vinden, al is er niet echt een logische reden voor gezien Cas geen enkel probleem heeft met Callum. Max en Cas liggen elkaar niet goed wanneer de mannen in één ruimte zitten, en Cas zal Max vaak wat harder aanpakken, ondanks dat hij daar niet altijd een logische reden voor zal hebben.

    Iliona Emily Bayer —
    Caspian en Iliona zullen zeker een band kunnen hebben dat op de basis van muziek zal slaan. Waarschijnlijk zal hij vaak Iliona als voorbeeld willen gebruiken voor de anderen, evenals met haar over muziek praten. Waarschijnlijk zou Iliona ook zeker wel een van zijn lieverdjes kunnen zijn, omdat het zo'n schatje is.

    Caitlin Angelina Yolin —
    Caspian en Caitlin kunnen buiten school om misschien veel vrienden hebben en elkaar vaak tegen zijn gekomen op dezelfde feesten. Sowieso zal Caspian niet echt contact zoeken met iemand die zoveel jonger is dan hem bij zulke gelegenheden, maar zal wel met haar kunnen lachen in de klas.

    Harper Ophelia Regina Bass —
    Caspian zal erg bekend zijn met de Bass naam, maar dat neemt niet weg dat hij daarbij ook de nodige waarschuwingen heeft over de jongedame. Hij zal haar niet anders behandelen, maar niet zijn rug keren naar de jongedame. Verder heeft hij niets tegen haar persoonlijk, ondanks zijn waakzaamheid voor haar persoonlijkheid.

    Elijah “Eli” Kronos Lunair —
    Caspian heeft al snel de ambitie door in de ogen van de jongen, maar hij heeft ook genoeg mensenkennis om in te zien dat de jongen rebels is tegenover zijn vader, dus dat hij het niet persoonlijk op zal moeten nemen. Caspian zal proberen op zijn niveau te komen om hem te helpen.


    Zeshaun's relaties.
    Scarlett Rose Lukasiak —
    Scarlett is in de tijd dat hij homo was het enige meisje geweest voor wie hij ook maar enige (lichte) gevoelens voor kon krijgen, maar uiteindelijk werkte het toch niet. Scarlett had na het jaar het recht om kwaad te worden, maar ging toch echt te ver toen ze dreigde het uit te spreken. Zeshaun heeft echter het feit dat haar moeder vreemdging erbovenop gegooid als zijn geheim.

    Caspian Covington —
    Zeshaun zal geen fan zijn van deze leraar, net zoals van iedere leraar. Maar misschien is het wel het feit dat Zeshaun bezig is met muziek en daardoor niveaus hoger zit dan deze lessen dat het hem allemaal geen zak interesseert.

    Callum Rhys Buckley —
    Zeshaun's vader werd ervan verdacht om de moeder van Callum vermoord te hebben, maar het is nooit bewezen. Voordat dit hun leven beinvloedde waren de twee jongens beste vrienden, maar na zo'n groot schandaal kunnen ze niets anders dan elkaar ontwijken en het proberen te vergeten. Zeshaun voelt zich nog altijd schuldig, ondanks dat hij niets weet.

    Athena Averlyn Paparizou —
    Zeshaun zal het een leuke jongedame vinden en zal best wel vrienden met haar kunnen zijn, maar zal de jongedame niet snel toevertrouwen met zijn geheim. Waarschijnlijk zou hij haar hebben leren kennen dankzij Catherine.

    Christian Sinclaire —
    Waarschijnlijk zou Zeshaun geen fan zijn van Chris, al zou hij niet precies weten waarom niet. Waarschijnlijk heeft Zeshaun simpelweg moeite met mannen / jongens die weten wie ze zijn en waar ze staan op de wereld, vooral gezien hijzelf dat niet doet.

    Nathaniel Sinclaire —
    Zeshaun heeft ook een voorliefde voor de wat klassiekere auto's en ziet de Chevvy van Nathaniel graag voorbij komen. Hij vind dat de jongen een vreselijk goede smaak heeft, al heeft Zeshaun totaal geen goede gaydar en zal hij niet beseffen dat Nate homoseksueel is.

    Catherine Loraine Daelli —
    Zeshaun en Catherline zijn al jarenlang beste vrienden en de jongen heeft de jongedame zelfs vaak gebruikt als beard, zodat zijn vader het idee blijft hebben dat zijn zoon honderd procent hetero is. Zeshaun vertrouwd enkel Cath met zijn geheimen en beschouwt haar als de belangrijkste persoon in zijn leven. Hij snapt haar wel als ze hem verteld dat hij uit de kast moet komen, maar heeft er vreselijk veel moeite mee.

    Tamara Elizabeth Chamberlain —
    Zeshaun zal Tamara een leuke dame vinden, al zal hij wel door haar heen kunnen kijken, gezien hij zelf ook in een leugen leeft. Buiten dat om zal hij niet vrijwillig haar pad kruisen. Misschien dat dat laatste ook wel iets met Scarlett te maken heeft.

    Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison —
    Zeshaun en Jaylinn kunnen vrienden zijn die vaak samen zo nu en dan naar de sportschool gaan. Waarschijnlijk zou Zeshaun haar in vertrouwen nemen over het feit dat hij homo is, mocht ze niet zo loslippig zijn. Na een feestje is het Zeshaun echter die loslippig wordt en het tegen Jaylinn verteld.

    Simon Eddy Fordon —
    Zeshaun en Simon zouden best wel vrienden kunnen zijn, al zal Zeshaun de jongen niet over zijn geheim vertellen. Zeshaun zou zichzelf gedwongen kunnen hebben om eens met de jongen te praten, puur om een mannelijke vriend te hebben, maar ziet in dat Simon ook maar een sulletje is. Ondanks dat mag hij de jongen wel.

    Elín Camari Nyström —
    Zeshaun zal de jongedame erg vriendelijk vinden en zeker wel lachen als er weer een onhandige actie voorvalt. maar zal haar nooit uitlachen. Verder zal Zeshaun haar wel mogen, maar is het niet zozeer dat ze vrienden zouden zijn, denk ik?

    Maximus Ephraim Simeon Kingston —
    Nope. Waarschijnlijk zou Max het bloed onder de nagels van Zeshaun uithalen, zeker wanneer hij aan een van zijn vriendinnen zal komen. Misschien dat die twee vaker ruzies hebben of zo, en dat Max hem eens homo genoemd, en heeft Zeshaun dat toen iets te persoonlijk opgenomen. Een gevecht ligt om de hoek te wachten.

    Iliona Emily Bayer —
    Zeshaun en Iliona zullen ook zeker een band hebben dat op muziek gebaseerd is. Zeshaun probeerd zijn vader te pushen om het meisje te tekenen, puur omdat hij haar telent zeker erkent. Er zit een goede vriendschap tussen deze twee. Zeshaun zal haar ook vertrouwen met zijn geheim.

    Caitlin Angelina Yolin —
    De paden van Zehsaun en Caitlin zouden waarschijnlijk niet vaak gekruisd hebben, maar waarschijnlijk zouden ze samen in de hoek van Iliona staan, en daarin zou Zeshaun een goede vriendin in Caitlin zien. Vrienden zijn belangrijk voor hem, en wie aan dezelfde kant staat mag hij snel.

    Harper Ophelia Regina Bass —
    Misschien dat Harper eens met haar honden wandelde en de honden van Zeshaun (ik ben nog aan het denken over rassen) interesse hadden in elkaar. Zeshaun zal het een leuk meisje vinden waar hij wel mee zou kunnen lachen, haar naam interesseert hem echter helemaal niets.

    Elijah “Eli” Kronos Lunair —
    Zeshaun en Elijah zouden een vreemde soort relatie kunnen hebben waarbij ze elkaar niet echt zeker mogen, maar toch het beste met elkaar voor hebben. Misschien dat Zeshaun een soort van wingman is, omdat hij goed is met vrouwen? Elijah zal echter niet van het feit weten dat de jongen homoseksueel is.


    Voor degene die eroverheen hebben gelezen. Is dit zo goed of niet? Dan kan ik het bij mijn personages neerzetten. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Voor degene die eroverheen hebben gelezen. Is dit zo goed of niet? Dan kan ik het bij mijn personages neerzetten. c:


    Voor mij is het goed (:


    Mhm?

    Nia schreef:
    (...)

    Voor degene die eroverheen hebben gelezen. Is dit zo goed of niet? Dan kan ik het bij mijn personages neerzetten. c:


    Ik vind het goed (:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Even zeggen dat mijn rol de dochter is van Serena Van Der Woodsen en Nate Archibald (:


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Elijah's lijstje. Voor iedereen met ?? Ik sta nog open voor relaties zeg maar als je iets bedenkt ((:

    • Scarlett Rose Lukasiak ~ ??
    • Athena Averlyn Paparizou ~ ??
    • Jaylinn Jessie Harrison ~ She is his ex and they had a rough break up. He cheated multiple times on her but chose to tell her in the end before she would fall in love with him. They are now like fire/oil and water. Jay doesn't like Eli, making him irritated and mirroring the way she acts.
    • Catherine Loriane Daelli ~ He think she heard him talk about his father and problems at home. He doesn't like it and is mean to her focussing the negative energy that he had for his father towards her as well.
    • Elin Camari Nystorm ~They friends with benefits and she one of his best friends.
    • Tamara Elizabeth Chamberlain ~ ??
    • Iliona Emily Bayer ~ He will try to hit on her and wll probably eep trying untill he succeeds.
    • Caitlin Angelina Yolin ~

    • Callum Rhys Buckley ~ ??
    • Maximus Ephraim Simean Kingston ~ Max and Eli are good friends.
    • Caspian Convington ~ He likes his teacher and he is good in the subject, but the need to irritate his father and the need to rebel against him is greater. Caspian does motivate him, but not enough for him to actually get good grades.
    • Christian Sinclaire ~ ??
    • Nathaniel Sinclaire ~ ??
    • Simon Eddy Fordon ~ ??
    • Zeshaun De Luca ~

    Voor Zeshaun denk ik dat ze een haat liefde relatie kunnen hebben. Ze mogen elkaar op zich wel, maar hebben irritatie punten. Ik denk dat een wingman idee ook wel leuk is, omdat zlfs de beste casanova soms hulp nodig heeft. (zelfs al zou Eli weten dat Zeshaun homoseksueel was zou het hem niet uitmaken, omdat iemands seksualiteit niet het karakter van hem bepaald.)

    Voor Caitlin en Eli. Eli is zelf ook niet van langdurige relaties, maar ze kunnen opzich wel een korte relatie hebben gehad of een paar one night stands? Eli laat sws niet veel mensen dichtbij komen, maar houd hem aan de koude buitenkant van zijn ziel. Ze kunnen nog wel met elkaar omgaan ofzoiets?


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Anemoia schreef:
    Elijah's lijstje. Voor iedereen met ?? Ik sta nog open voor relaties zeg maar als je iets bedenkt ((:
    • Scarlett Rose Lukasiak ~ ??
    • Athena Averlyn Paparizou ~ ??
    • Jaylinn Jessie Harrison ~ She is his ex and they had a rough break up. He cheated multiple times on her but chose to tell her in the end before she would fall in love with him. They are now like fire/oil and water. Jay doesn't like Eli, making him irritated and mirroring the way she acts.
    • Catherine Loriane Daelli ~ He think she heard him talk about his father and problems at home. He doesn't like it and is mean to her focussing the negative energy that he had for his father towards her as well.
    • Elin Camari Nystorm ~They friends with benefits and she one of his best friends.
    • Tamara Elizabeth Chamberlain ~ ??
    • Iliona Emily Bayer ~ He will try to hit on her and wll probably eep trying untill he succeeds.
    • Caitlin Angelina Yolin ~

    • Callum Rhys Buckley ~ ??
    • Maximus Ephraim Simean Kingston ~ Max and Eli are good friends.
    • Caspian Convington ~ He likes his teacher and he is good in the subject, but the need to irritate his father and the need to rebel against him is greater. Caspian does motivate him, but not enough for him to actually get good grades.
    • Christian Sinclaire ~ ??
    • Nathaniel Sinclaire ~ ??
    • Simon Eddy Fordon ~ ??
    • Zeshaun De Luca ~

    Voor Zeshaun denk ik dat ze een haat liefde relatie kunnen hebben. Ze mogen elkaar op zich wel, maar hebben irritatie punten. Ik denk dat een wingman idee ook wel leuk is, omdat zlfs de beste casanova soms hulp nodig heeft. (zelfs al zou Eli weten dat Zeshaun homoseksueel was zou het hem niet uitmaken, omdat iemands seksualiteit niet het karakter van hem bepaald.)

    Voor Caitlin en Eli. Eli is zelf ook niet van langdurige relaties, maar ze kunnen opzich wel een korte relatie hebben gehad of een paar one night stands? Eli laat sws niet veel mensen dichtbij komen, maar houd hem aan de koude buitenkant van zijn ziel. Ze kunnen nog wel met elkaar omgaan ofzoiets?

    Ik heb Harper voor je (:


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Ik heb Harper voor je (:

    Wat had je in gedachte?


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Sempre schreef:
    (...)

    Hm, maar Cath zal haar er niet om haten, hoogstens nu en dan een opmerking maken. Wellicht dat er iets anders kan spelen waardoor ze elkaar niet mogen? Misschien dat ze vroeger beste vriendinnen waren en dat een van de twee met het vriendje van de ander is gegaan, omdat diegene dacht dat het uit was. Dat ze elkaar nooit helemaal hebben laten uitpraten ofzo en nu voordurend ruzie maken?


    @Surrexit; Wat vond je hier trouwens nog van?


    When time and life shook hands and said goodbye.