• MANHATTAN'S ELITE
    ''no one cares unless you're pretty or you're dead''


    Klik hier voor nieuw praattopic (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 16:44 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Dysthymia schreef:
    (...)

    Voor Callum hadden we afgesproken dat ze goede vrienden zijn en dat Cal momenteel probeert om haar te leren boxen en dat als het Callum te veel wordt i.v.m zijn pa hij bij haar thuis crasht omdat haar ouders vrijwel nooit thuis zijn (:



    Ohja, was ook zo.


    Wil iemand trouwens misschien nog wat interessanters met Elín dan er nu is? Ze heeft nu eigenlijk alleen nog maar standaardrelaties, wat ook slechts beperkt is tot vriendschappen en elkaar niet mogen. En als ik dan naar de relaties kijk die anderen met elkaar hebben, baal ik hier eerlijk gezegd best wel van.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberle schreef:
    (...)


    Ohja, was ook zo.


    Wil iemand trouwens misschien nog wat interessanters met Elín dan er nu is? Ze heeft nu eigenlijk alleen nog maar standaardrelaties, wat ook slechts beperkt is tot vriendschappen en elkaar niet mogen. En als ik dan naar de relaties kijk die anderen met elkaar hebben, baal ik hier eerlijk gezegd best wel van.


    Christian heeft ze überhaupt nog helemaal niks mee? Misschien dat we daar iets mee kunnen verzinnen?

    Surrexit schreef:
    (...)

    Euhmm, niet echt, jij misschien ? (:


    Emh, Nathe heeft nog iemand nodig die hem helpt zijn ouders te laten geloven dat ie straight Is? Maar anders zouden ze best wel goede vrienden kunnen zijn van Nathe uit. Chris weet ik niet zo goed, ik heb het idee dat hij hij wel heel erg zou mogen, maar andersom weet ik niet of dat het geval Is?

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 20:45 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Amberle schreef:
    (...)


    Ohja, was ook zo.


    Wil iemand trouwens misschien nog wat interessanters met Elín dan er nu is? Ze heeft nu eigenlijk alleen nog maar standaardrelaties, wat ook slechts beperkt is tot vriendschappen en elkaar niet mogen. En als ik dan naar de relaties kijk die anderen met elkaar hebben, baal ik hier eerlijk gezegd best wel van.


    Hm ja, wellicht dat Elín en Cath nichtjes zijn anders? Dan scrap ik mijn crush idee


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Amberle schreef:
    (...)


    Ohja, was ook zo.


    Wil iemand trouwens misschien nog wat interessanters met Elín dan er nu is? Ze heeft nu eigenlijk alleen nog maar standaardrelaties, wat ook slechts beperkt is tot vriendschappen en elkaar niet mogen. En als ik dan naar de relaties kijk die anderen met elkaar hebben, baal ik hier eerlijk gezegd best wel van.


    Als je wilt kunnen we het ook wat dramatischer tussen Elin en Callum maken, ik vind het ook niet leuk om alleen maar vriendschappen te hebben. Ik heb nu niet echt een idee maar we kunnen er denk ik wel iets leuks van maken. Ik stuur wel even een berichtje in je gb als ik iets leuks weet, heb jij nog een leuk en origineel idee voor een relatie tussen die twee?


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Dysthymia schreef:
    Relatie lijstje van Callum:
    - Scarlett Rose Lukasiak: Callum vindt Scarlett oninteressant en wil geen vriendschap met haar opbouwen. Hij kan totaal niet tegen het feit dat ze zo oppervlakkig is en ontwijkt haar liever.
    - Athena Averlyn Paparizou: Callum vindt Athena best wel interessant en vermoed al een tijdje dat ze depressief is, maar hij heeft haar er nog nooit mee geconfronteerd en is dat ook niet van plan. Hij observeert haar liever van een afstandje.
    - Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison: Jay en Callum kenden elkaar eerst niet en hadden beiden geen behoefte aan een vriendschap, totdat vorig jaar Jaylinn's vader overleed. Callum's moeder is overleden en vlak na de dood van Jay's vader steunde hij haar omdat hij als een van de enige weet hoe het voelt om een ouder te verliezen. Ondertussen hebben ze een goede vriendschap opgebouwd en vertrouwen ze elkaar erg goed.
    - Catherine Loraine Daelli: Cath en Callum kennen elkaar niet heel goed maar zijn beiden best geïnteresseerd in elkaar. Ze zijn in hun eerste fase van een vriendschap of eventueel zelf meer. Hij vindt haar een best leuk meisje en ook wel aantrekkelijk.
    - Elin Camari Nystorm: Elin en Callum hebben een relatie die erg moeilijk te beschrijven is. Ze kunnen erg goed met elkaar omgaan en voelen zich extreem comfortabel bij elkaar. Ze weten beiden dat ze altijd voor elkaar klaar staan en als Callum zijn hart bij iemand moet luchten weet hij dat Elin altijd voor hem klaar staat. Hun band is sterker dan een vriendschap, maar ook geen liefdes relatie.
    - Tamara Elizabeth Chamberlain: Callum mag Tamara totaal niet en vindt haar maar irritant. Ze gaan liever niet met elkaar om maar als ze elkaar toch ooit eens tegenkomen is het enige wat ze doen bekvechten.
    - Maximus Ephraim Simeon Kingston: Cal en Max zijn frenemies, ze lijken qua persoonlijkheid op elkaar alhoewel Maximus er toch meer van houdt om in de spotlight te staan en Callum liever mensen van een afstandje observeert. Omdat ze beiden populair zijn hebben ze een shallow friendship die niet veel betekent voor beiden.
    - Caspian Convington: Vreemd genoeg zijn Cas en Cal vrienden. Callum waardeert Caspian omdat hij altijd precies weet waar hij aan toe is en respecteert de gozer. Ze kunnen goed met elkaar omgaan en het feit dat Callum mag spijbelen in zijn lokaal is altijd een pluspunt c:
    - Christian Sinclaire: Callum en Chris zijn vrienden. Callum ziet Chris een beetje als een klein broertje en kan lachen om zijn lompe acties en grappen. Het duurde lang voordat Cal Christian aardig begon te vinden maar hij vindt hem nu ook echt aardig en waardeert hun vriendschap.
    - Nathaniel Sinclaire: Nathaniel mag Callum niet, en hij heeft geen idee waar dit vandaan komt. Callum heeft de jongen nooit iets aangedaan maar altijd als ze elkaar tegen komen maakt Nathe het duidelijk dat hij Callum haat. Wat Callum niet weet is dat dit komt doordat Nathe een crush op hem heeft.
    - Simon Eddy Fordon: Callum vindt Simon saai en een mietje. Hij gaat liever niet met de jongen om en vindt dat hij een backbone moet krijgen. Hij kan er niet tegen als mensen worden gebruikt en ziet dat maar al te vaak gebeuren bij Simon. Callum zegt heel snel dat hij jongens zoals Simon saai vindt, maar hij is stiekem toch ook wel een beetje jaloers op de naïviteit en de innocence die Simon bezit. Aangezien Cal's moeder al op zijn negende is overleden en zijn vader daarna helemaal stopte met voor hem zorgen moest hij erg snel opgroeien en heeft hij nooit van zijn jeugd kunnen genieten.
    - Zeshaun De Luca: Zeshaun's vader werd verdacht van de moord op Cal's moeder en sinds dien haten Zeshaun en Callum elkaar. Cal denkt ondertussen echt niet meer dat Zeshaun's vader zijn moeder heeft vermoord maar gaat nog steeds liever niet met hem om en ontwijkt hem. Zeshaun herinnert zich aan de periode vlak na zijn moeder's dood en daar wil hij liever niet meer aan denken.
    - Ilona Emily Bayer: Callum kan niet geloven dat Ilona oprecht zo aardig tegen iedereen is en denkt dat er een motief achter haar gedrag zit. Ze zijn recentelijk samen gezet om aan een geschiedenis project te werken en Callum is van plan om haar beter te leren kennen en er achter te komen wat haar bedoelingen zijn.


    Relatie lijstje van Scarlett:
    - Athena Averlyn Paparizou: Scarlett kent Athena niet heel goed en heeft daar ook geen behoefte aan. Hun persoonlijkheden passen totaal niet bij elkaar en Scarlett loopt snel over iemand als Athena heen, ook al is dit niet perse haar bedoeling.
    - Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison:
    - Catherine Loraine Daelli: Scarlett en Catherine zijn goede vriendinnen en Scarlett waardeert hun vriendschap. Hun persoonlijkheden vullen elkaar goed aan en als Scarlett door draait en de populariteit naar haar hoofd laat stijgen is Cat daar altijd om haar weer helder te laten denken en te herinneren dat niet alles om populariteit gaat.
    - Elin Camari Nystorm: Scarlett lette eerst niet echt op Elin en vond haar vrij irritant, totdat Elin uit het niets haar aansprak over haar arrogante gedrag. Scarlett was diep verontwaardigd en zorgt ervoor dat Elin altijd een vieze blik ontvangt als ze bij elkaar in de buurt komen.
    - Tamara Elizabeth Chamberlain: Scarlett en Tamara zijn vriendinnen alhoewel hun vriendschap niet heel oprecht is. Scarlett vermoed dat Tamara alleen vrienden met haar is voor populariteit en haar niet echt aardig vindt, maar ze heeft haar hiermee nog nooit geconfronteerd.
    - Callum Rhys Buckley: Scarlett vindt Callum maar een oninteressant mannetje die alleen maar bezig is met zichzelf en totaal niet past in haar beeld van de perfecte school.
    - Maximus Ephraim Simeon Kingston: Scarlett vindt Max qua persoonlijkheid niet heel interessant, maar ze vindt hem erg aantrekkelijk en kan wel met hem lachen. Ze hebben een soort van friends met benefits relatie.
    - Caspian Convington: Cas heeft met de vader van Scarlett afgesproken dat hij op haar zou letten en haar zou pushen om op het rechte pad te blijven. Scarlett irriteert zich hier mateloos aan en ontwijkt hem het liefts.
    - Christian Sinclaire: Scarlett vond Chris best leuk toen ze hem voor het eerst ontmoette, maar hij liet al snel merken dat hij Scarlett en haar arrogante persoonlijkheid niet waardeert. Hierdoor is haar mening over Chris totaal verandert en vind ze hem nu gewoon een irritant ventje. She doesn't chase men.
    - Nathaniel Sinclaire: Scarlett heeft Nathaniel al eens betrapt en weet nu dus dat hij gay is. Ze had hem ermee kunnen chanteren, maar ze kwam er al snel achter dat Nathe geen interesse had in het meespelen van haar spelletjes en ze vindt hem toch best aardig, dus zijn ze nu vrienden.
    - Simon Eddy Fordon: De persoonlijkheden van Simon en Scarlett passen totaal niet bij elkaar, maar ze leerden elkaar al in de 1e schoolweek kennen en na drie jaar hebben ze elkaar nog niet laten stikken. Ze helpt hem vaak met voor zichzelf opkomen en beschermt hem voor mensen die hem willen gebruiken. Ze vindt hem oprecht een aardige jongen en wil soms wat meer op hem lijken, omdat ze al snel een beetje gemeen en manipulerend kan overkomen ook al wil ze niet zo zijn.
    - Zeshaun De Luca: Scarlett had voor bijna een jaar een relatie met Zeshaun en was oprecht verliefd op hem, totdat ze erachter kwam dat hij gay was. Ze was woedend en gekwetst dat hij haar een jaar lang voor de gek had gehouden. Uit haar woede dreigde ze om zijn geheim aan iedereen te vertellen, maar in reactie daarop dreigde Zeshaun ermee om haar geheim over haar moeder die vreemd is gegaan aan iedereen te vertellen, wat er voor zorgde dat ze haar mond hield. Ze is er na al deze tijd nog steeds niet echt over heen en heeft na haar relatie met Zeshaun alleen maar sex partners gehad, maar geen echte relatie.
    - Ilona Emily Bayer: Scarlett doet alsof ze Ilona totaal niet mag, maar stiekem is ze best wel jaloers op haar goede aard en vriendelijkheid. Scarlett komt op de meeste af als een arrogante, materialistische en manipulerende dame wat ze toch niet erg leuk vindt. Haar drang naar populariteit komt meer uit onzekerheid dan uit oprecht een oppervlakkig en gemeen persoon zijn.


    Even weer de relatie lijstjes van Scarlett en Cal, als je een leuker idee hebt dan dat er nu staat please share! I love dramatic relationships :3

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 15:46 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Vellichor schreef:
    (...)

    Christian heeft ze überhaupt nog helemaal niks mee? Misschien dat we daar iets mee kunnen verzinnen?


    Ik zal hem zo nog eens doorlezen c:


    Sempre schreef:
    (...)

    Hm ja, wellicht dat Elín en Cath nichtjes zijn anders? Dan scrap ik mijn crush idee


    Dat vind ik lief aangeboden, alleen is Elín volledig van Europese afkomst, dus misschien dan dat de broer/zus van haar vader/moeder getrouwd is met de broer/zus van Elín's vader/moeder ^^?

    Dysthymia schreef:
    (...)

    Als je wilt kunnen we het ook wat dramatischer tussen Elin en Callum maken, ik vind het ook niet leuk om alleen maar vriendschappen te hebben. Ik heb nu niet echt een idee maar we kunnen er denk ik wel iets leuks van maken. Ik stuur wel even een berichtje in je gb als ik iets leuks weet, heb jij nog een leuk en origineel idee voor een relatie tussen die twee?


    Ik heb misschien nog wel een ideetje, ik zal je zo een GB sturen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Amberle; Achternichtjes dus? Wellicht dat ze elkaar hebben leren kennen bij een familie diner en Catherine zich verantwoordelijk voor haar voelt?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Amberle schreef:
    (...)

    Ik heb misschien nog wel een ideetje, ik zal je zo een GB sturen.


    Is goed! ben benieuwd^^


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Sempre schreef:
    @Amberle; Achternichtjes dus? Wellicht dat ze elkaar hebben leren kennen bij een familie diner en Catherine zich verantwoordelijk voor haar voelt?


    Ik heb geen idee hoe al die dingen heten ;D
    Maar dat klinkt goed c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik hoop dat we snel beginnen ^^


    Mhm?

    Amberle schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee hoe al die dingen heten ;D
    Maar dat klinkt goed c:


    Allrighty then! ;D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sonder schreef:
    Ik hoop dat we snel beginnen ^^


    Er zijn momenteel nog twee mensen die hun rol nog moeten posten, als die gepost zijn en al een beetje relaties hebben kunnen afspreken beginnen we c:


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Dysthymia schreef:
    (...)

    Er zijn momenteel nog twee mensen die hun rol nog moeten posten, als die gepost zijn en al een beetje relaties hebben kunnen afspreken beginnen we c:


    Alleen de laatste jongen moet toch nog?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Alleen de laatste jongen moet toch nog?


    Er komt ook nog een vrouwelijke rol bij, maar die wordt vanavond al gepost dus dat komt wel goed.


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Dysthymia schreef:
    (...)

    Er komt ook nog een vrouwelijke rol bij, maar die wordt vanavond al gepost dus dat komt wel goed.


    Ah oké, dus dan is er weer een jongen nodig right?

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 15:45 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.