• MANHATTAN'S ELITE
    ''no one cares unless you're pretty or you're dead''


    Klik hier voor nieuw praattopic (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 16:44 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Polovina schreef:
    (...)


    Athena?

    Ik vind het goed, maar ik kan niet echt iets bedenken. Heb jij misschien een idee?

    Sempre schreef:
    (...)
    Hm, ik heb Catherine voor je? (: God, hij is echt heel knap zeg haha

    Ik vond hem ook al zo knap d: maar ik weet niet wie het is maar vond door geluk wel drie plaatjes van hem (of gozers die op elkaar lijken). Bij Catherine kan ik alleen niet iets bedenken, maar misschien heb jij een idee?


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Surrexit schreef:
    Iemand nog een relatie met Caitlin ? (:

    Harper biedt zich aan ^^


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Met Max zou ze het wellicht goed kunnen vinden, door hun deels overeenkomende karaktereigenschappen. Alhoewel ik hun dominante eigenschappen wel zie botsen, denk ik dat het vrij goed zou kunnen gaan. Io is zo'n cutie. Harper zou haar erg interessant vinden, deels omdat ze de bus naar school pakt. Maar ook haar intelligentie en vriendelijke aard zullen in de smaak vallen bij Harper (aka Baby Bass, want ik heb nog geen andere bijnamen voor haar help).


    Mhm laat me eventjes denken (:


    Mhm?

    Sonder schreef:
    (...)


    Ik vind het altijd moeilijk om iemand in te schatten op louter enkele karaktertrekken, maar als jij me kan vertellen wat ze van Io en Max vindt, zal ik zeker iets kunnen verzinnen (:


    Daar heb ik ook altijd last van haha

    Ehm, wat betreft Harper heb ik Catherine ook voor haar klaar staan! (Leuk personage trouwens)

    @Anemonia; Well good job hah!. Wil hij wel een paar vrienden hebben? Want ik denk dat de twee best prima met elkaar om kunnen gaan, maar we kunnen het ook interessanter maken. Misschien dat Catherine een keer een gesprek heeft opgevangen die hij met school heeft gehad (over gemiste lessen) en dat Elijah dat gezien heeft maar denkt dat ze meer heeft gehoord (misschien dat hij iets over zijn vader heeft laten vallen) en dat hij daardoor altijd gemeen tegen haar doet, waardoor Cath ook lekker er tegenin gaat want ze heeft geen idee wat ze fout heeft gedaan?

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 22:17 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    @Amberle Heb jij een idee ? (:
    @Sempre Hhmm inderdaad. Misschien kunnen we zoiets doen dat de twee elkaar echt helemaal niet mogen ? Omdat Catherine haar misschien vulgair vindt ofzow ?
    @Anemoia Ik heb Caitlin voor hem ?
    @Xanthopoulos Heb je iets in gedachten ?

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 22:20 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Nia schreef:
    Morgen update ik de lijstjes van Caspian en Zeshaun. Ideeën zijn al welkom.

    Ikweet het niet met Zeshaun,
    maar ik denk dat Caspian wel een leraar kan zijn die hem motiveert om wat te gaan doen, maar de rebel die in hem zit wil zijn vader irriteren dus hij doet alsnog vrij weinig in de lessen, ondanks dat hij het wel leuke lessen vind en hij opzich wel zijn best wil doen, de rebel in hem wil echter toch liever zijn vader irriteren dan te laten zien dat hij het echt kan


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Sonder schreef:
    Mhm laat me eventjes denken (:

    Prima!

    @Sempre, thanks! Ik ga zo wel slapen, dus ik kan morgen wat meningen schrijven van Harper.

    @Surrexit, not really. Jij?


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Is er nog iemand die geïnteresseerd is in een relatie met Tamara?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Surrexit schreef:
    @Sempre Hhmm inderdaad. Misschien kunnen we zoiets doen dat de twee elkaar echt helemaal niet mogen ? Omdat Catherine haar misschien vulgair vindt ofzow ?


    Hm, maar Cath zal haar er niet om haten, hoogstens nu en dan een opmerking maken. Wellicht dat er iets anders kan spelen waardoor ze elkaar niet mogen? Misschien dat ze vroeger beste vriendinnen waren en dat een van de twee met het vriendje van de ander is gegaan, omdat diegene dacht dat het uit was. Dat ze elkaar nooit helemaal hebben laten uitpraten ofzo en nu voordurend ruzie maken?

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 22:24 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dumbledore schreef:
    Is er nog iemand die geïnteresseerd is in een relatie met Tamara?

    Ik heb Harper en moet praktisch alles nog, dus biedt haar aan ^^

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 22:23 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    @surrexit Ik denk dat Eli en Caitlin wel iets gehad kunnen hebben, maar ze kwam te dichtbij wat er voor zorgde dat het voor hem genoeg was en hij zich een soort van afsloot van haar.
    @Sempre Ik vind dat een goed idee. Misschien dat hij bij de guiders counselor zat en hij moest praten over zijn vader en dat hij iets heeft laten vallen dat hij altijd dronken is en agressief is en dat hij daarom op zichzelf woont. Toen hij haar zag kijken richtte hij al die negativiteit op haar waardoor hij haar dus inderdaad gemeen doet tegen haar en haar probeert te intimideren?


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Anemoia schreef:
    @surrexit Ik denk dat Eli en Caitlin wel iets gehad kunnen hebben, maar ze kwam te dichtbij wat er voor zorgde dat het voor hem genoeg was en hij zich een soort van afsloot van haar.
    @Sempre Ik vind dat een goed idee. Misschien dat hij bij de guiders counselor zat en hij moest praten over zijn vader en dat hij iets heeft laten vallen dat hij altijd dronken is en agressief is en dat hij daarom op zichzelf woont. Toen hij haar zag kijken richtte hij al die negativiteit op haar waardoor hij haar dus inderdaad gemeen doet tegen haar en haar probeert te intimideren?


    Ik ben voor, lekker weer wat anders haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    @Anemoia en Xanthapoulos, ik heb Jaylinn ook nog eventueel!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 22:34 ]


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Mirin schreef:
    @Anemoia en Xanthapoulos, ik heb Jaylinn ook nog eventueel!

    Ehm.. misschien een ex/one night stand of iemand waarmee hij regelmatig mee flirt?


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Anemoia schreef:
    (...)
    Ehm.. misschien een ex/one night stand of iemand waarmee hij regelmatig mee flirt?


    Oeh een ex lijkt me wel leuk! Misschien dat het dan uit is gegaan omdat één van de twee vreemd was gegaan of zo?


    Don't judge my choices without understanding my reasons.