• MANHATTAN'S ELITE
    ''no one cares unless you're pretty or you're dead''


    Klik hier voor nieuw praattopic (:

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 16:44 ]


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Mirin schreef:
    (...)

    Oeh een ex lijkt me wel leuk! Misschien dat het dan uit is gegaan omdat één van de twee vreemd was gegaan of zo?

    Eli doet niet vaak aan relaties, omdat hij het niet vaak bij 1 meisje kan houden dus ik denk dat hij dan sws vreemd is gegaan, maar daar is hij heel open over dus ze hoorde het wel van hem en dan met ze een Lame excuus van: Ja ik voel het niet meer/ ik heb mijn ruimte nodig ofzoiets


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Ik ben voor Catherine nog opzoek naar een ex-vriend(of vriendin) of fwb, mocht iemand interesse hebben. Mocht dit botsen met iets wat eerder is afgesproken kunnen we misschien naar een ander iets zoeken.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 0:05 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Anemoia schreef:
    (...)
    Eli doet niet vaak aan relaties, omdat hij het niet vaak bij 1 meisje kan houden dus ik denk dat hij dan sws vreemd is gegaan, maar daar is hij heel open over dus ze hoorde het wel van hem en dan met ze een Lame excuus van: Ja ik voel het niet meer/ ik heb mijn ruimte nodig ofzoiets


    Leukk! Hoe lang hebben ze dan een relatie gehad? Een half jaartje of zo?
    Ik denk ook niet dat Jay kan vergeten/vergeven wat hij heeft gedaan en het lijkt me wel leuk dat ze dan af en toe een confrontatie hebben met elkaar?


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Mirin schreef:
    (...)

    Leukk! Hoe lang hebben ze dan een relatie gehad? Een half jaartje of zo?
    Ik denk ook niet dat Jay kan vergeten/vergeven wat hij heeft gedaan en het lijkt me wel leuk dat ze dan af en toe een confrontatie hebben met elkaar?

    is goed al is het vrij lang voor hem (is dit dan wel een tijd geleden? zoals toen hij 16 was ofzoiets?) , maar dan is het denk wel in het begin van hun relatie nooit geconformeerd tot na 3 maanden ingang en een maand erna begon hij al met het gaan met andere meiden (in geheim). Een hele tijd later zei hij het eerlijk voor Jay omdat hij haar niet wou breken (ik weet niet of hij dat gedaan heeft). Je kan Jay voelen alsof ze gebruikt is (want dat doet hij eigenlijk ook) en hierdoor kan ze inderdaad nogal naar hem uitvallen en hij praat dan net zo naar haar terug.


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Met Max zou ze het wellicht goed kunnen vinden, door hun deels overeenkomende karaktereigenschappen. Alhoewel ik hun dominante eigenschappen wel zie botsen, denk ik dat het vrij goed zou kunnen gaan. Io is zo'n cutie. Harper zou haar erg interessant vinden, deels omdat ze de bus naar school pakt. Maar ook haar intelligentie en vriendelijke aard zullen in de smaak vallen bij Harper (aka Baby Bass, want ik heb nog geen andere bijnamen voor haar help).


    Misschien dat ze tijdens teamsporten zoals trefbal vaak als kapiteins worden aangesteld en daardoor een soort rivaliteit hebben ontwikkeld, ook naast het veld? Maar eigenlijk vinden ze elkaar best wel interessant en leuk, maar dat laten ze niet echt zien omdat dat zo onverwacht is?

    Mhm, dan kunnen ze dus best vriendinnen zijn?


    Mhm?

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Ik heb Harper en moet praktisch alles nog, dus biedt haar aan ^^


    Ik denk niet dat ze echt heel goed door één deur kunnen met elkaar maar Tamara zal haar nier haten. Misschien dat ze vriendelijk tegen elkaar doen om juist conflicten te voorkomen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Geupdate lijstje!

    Caspian's relaties.

    Scarlett Rose Lukasiak —
    Hen vaders zijn vrienden, en Caspian's vader heeft hem de belofte laten maken dat hij een oogje in het zeil houdt voor de brunette. Caspian blijft de jongedame pushen om beter haar best te doen, wat haar als resultaat een vreselijke hekel aan hem geeft, wat Cas maar voor lief neemt.

    Callum Rhys Buckley —
    Caspian en Callum zijn vreemd genoeg vrienden, iets dat je niet snel zou denken. Cas is de enige die echt lijkt te begrijpen wat Callum nodig heeft. En wat zou dat dan wel niet zijn? Spijbelen in het lokaal van Caspian als hij er echt weer eens even genoeg van heeft. Caspian laat het allemaal toe, puur omdat hij de jongen maar al te goed begrijpt, ondanks dat hij dat niet zou mogen.

    Athena Averlyn Paparizou —
    Dat Athena een gevecht heeft tegen haar depressie merkt Caspian al gauw op, evenals haar creatieve talenten. Aangezien Caspian wel beseft hoe hij dit het beste aan kan pakken, en het beste met haar voorheeft zal hij haar creatieve opdrachten toewerpen om haar bezig te houden en haar uit haar depressie te redden.

    Christian Sinclaire —
    Misschien is het iets waar Caspian alles behalve trots op is, maar hij is iemand die zichzelf erg herkent in deze jongen en zijn rebelse gedrag. Het is zo dat Cas hem een tikkeltje voortrekt, al doet hij dit geheel onbewust. Wanneer de jongen op zijn telefoon zit zal hij dit minder snel ophalen, evenals de jongen antwoorden op opdrachten laten geven.

    Nathaniel Sinclaire —
    Caspian heeft door dat de jongen over zichzelf heen laat lopen, en gunt hem meer dan dat. Zelf probeert Caspian hier de jongen mee te helpen, gezien hij een goede toekomst in ogen heeft voor hem. Caspian heeft ook door dat de jongen niet op dames valt, al zal hij dit niet gauw uitspreken omdat hij de jongen niet af zou willen schrikken. Nate zal hem echter in vertrouwen nemen hierover.

    Catherine Loraine Daelli —
    Caspian kent Catherine al vreselijk lang, ongeacht hen leeftijden. Aangezien Cath's vader een succesvolle advocaat is bij het kantoor van Cas' vader hebben ze vroeger vaak opgetrokken, al was dat meer in de vorm van oppassen. Cas hield zich echter nooit aan de regels en liet de jongedame doen wat hij wilde. Het zal vreemd voor hem zijn om haar nu als leerling te hebben, maar zal nog altijd even gek zijn op het meisje dan hij altijd was.

    Tamara Elizabeth Chamberlain —
    Caspian beseft zich vanaf het begin niet echt hoe een onschuldig spelletje uit zal kunnen lopen tot iets dat velen malen groter is dan hij had verwacht. Langzaam valt hij voor de jongedame, wat tegen al zijn moralen ingaat. Cas beseft zich dat hij zich hiermee goed in de nesten heeft geholpen.

    Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison —
    Ook hier heb ik gelezen dat het over een advocatenkantoor gaat. Misschien dat dit ook bij het kantoor kan zijn van Caspian's vader en dat ze elkaar ontmoet hebben bij de begrafenis van haar vader? Dat ze het wel konden vinden en dat hij haar toen wat gesteund heeft. Misschien wel leuk als het contact daarna verwaterd is en ze hem ineens als docent ziet?

    Simon Eddy Fordon —
    Misschien dat Caspian en Simon verre familie zijn? Dat er toch wel contact was voordat hij docent is. Verder weet ik nog niet zo goed hoe Simon is, dus als je wat beters weet mag je het zeggen. Gaat nog besproken worden.

    Elín Camari Nyström —
    Caspian zou best eens zijn lievelingetje gevonden kunnen hebben in deze jongedame, ondanks haar onhandigheid en dromerigheid. Hij ziet iets in haar dat in zijn ogen velen malen belangrijker is, al weet hij niet precies wat het is. Soms kan het haast overkomen alsof hij iets wat te streng is, al bedoeld hij het goed.

    Maximus Ephraim Simeon Kingston —
    Caspian en Max zouden het in het begin zeker niet goed met elkaar kunnen vinden, al is er niet echt een logische reden voor gezien Cas geen enkel probleem heeft met Callum. Max en Cas liggen elkaar niet goed wanneer de mannen in één ruimte zitten, en Cas zal Max vaak wat harder aanpakken, ondanks dat hij daar niet altijd een logische reden voor zal hebben.

    Iliona Emily Bayer —
    Caspian en Iliona zullen zeker een band kunnen hebben dat op de basis van muziek zal slaan. Waarschijnlijk zal hij vaak Iliona als voorbeeld willen gebruiken voor de anderen, evenals met haar over muziek praten. Waarschijnlijk zou Iliona ook zeker wel een van zijn lieverdjes kunnen zijn, omdat het zo'n schatje is.

    Caitlin Angelina Yolin —
    Caspian en Caitlin kunnen buiten school om misschien veel vrienden hebben en elkaar vaak tegen zijn gekomen op dezelfde feesten. Sowieso zal Caspian niet echt contact zoeken met iemand die zoveel jonger is dan hem bij zulke gelegenheden, maar zal wel met haar kunnen lachen in de klas.

    Harper Ophelia Regina Bass —
    Caspian zal erg bekend zijn met de Bass naam, maar dat neemt niet weg dat hij daarbij ook de nodige waarschuwingen heeft over de jongedame. Hij zal haar niet anders behandelen, maar niet zijn rug keren naar de jongedame. Verder heeft hij niets tegen haar persoonlijk, ondanks zijn waakzaamheid voor haar persoonlijkheid.

    Elijah “Eli” Kronos Lunair —
    Caspian heeft al snel de ambitie door in de ogen van de jongen, maar hij heeft ook genoeg mensenkennis om in te zien dat de jongen rebels is tegenover zijn vader, dus dat hij het niet persoonlijk op zal moeten nemen. Caspian zal proberen op zijn niveau te komen om hem te helpen.


    Zeshaun's relaties.
    Scarlett Rose Lukasiak —
    Scarlett is in de tijd dat hij homo was het enige meisje geweest voor wie hij ook maar enige (lichte) gevoelens voor kon krijgen, maar uiteindelijk werkte het toch niet. Scarlett had na het jaar het recht om kwaad te worden, maar ging toch echt te ver toen ze dreigde het uit te spreken. Zeshaun heeft echter het feit dat haar moeder vreemdging erbovenop gegooid als zijn geheim.

    Caspian Covington —
    Zeshaun zal geen fan zijn van deze leraar, net zoals van iedere leraar. Maar misschien is het wel het feit dat Zeshaun bezig is met muziek en daardoor niveaus hoger zit dan deze lessen dat het hem allemaal geen zak interesseert.

    Callum Rhys Buckley —
    Zeshaun's vader werd ervan verdacht om de moeder van Callum vermoord te hebben, maar het is nooit bewezen. Voordat dit hun leven beinvloedde waren de twee jongens beste vrienden, maar na zo'n groot schandaal kunnen ze niets anders dan elkaar ontwijken en het proberen te vergeten. Zeshaun voelt zich nog altijd schuldig, ondanks dat hij niets weet.

    Athena Averlyn Paparizou —
    Zeshaun zal het een leuke jongedame vinden en zal best wel vrienden met haar kunnen zijn, maar zal de jongedame niet snel toevertrouwen met zijn geheim. Waarschijnlijk zou hij haar hebben leren kennen dankzij Catherine.

    Christian Sinclaire —
    Waarschijnlijk zou Zeshaun geen fan zijn van Chris, al zou hij niet precies weten waarom niet. Waarschijnlijk heeft Zeshaun simpelweg moeite met mannen / jongens die weten wie ze zijn en waar ze staan op de wereld, vooral gezien hijzelf dat niet doet.

    Nathaniel Sinclaire —
    Zeshaun heeft ook een voorliefde voor de wat klassiekere auto's en ziet de Chevvy van Nathaniel graag voorbij komen. Hij vind dat de jongen een vreselijk goede smaak heeft, al heeft Zeshaun totaal geen goede gaydar en zal hij niet beseffen dat Nate homoseksueel is.

    Catherine Loraine Daelli —
    Zeshaun en Catherline zijn al jarenlang beste vrienden en de jongen heeft de jongedame zelfs vaak gebruikt als beard, zodat zijn vader het idee blijft hebben dat zijn zoon honderd procent hetero is. Zeshaun vertrouwd enkel Cath met zijn geheimen en beschouwt haar als de belangrijkste persoon in zijn leven. Hij snapt haar wel als ze hem verteld dat hij uit de kast moet komen, maar heeft er vreselijk veel moeite mee.

    Tamara Elizabeth Chamberlain —
    Zeshaun zal Tamara een leuke dame vinden, al zal hij wel door haar heen kunnen kijken, gezien hij zelf ook in een leugen leeft. Buiten dat om zal hij niet vrijwillig haar pad kruisen. Misschien dat dat laatste ook wel iets met Scarlett te maken heeft.

    Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison —
    Zeshaun en Jaylinn kunnen vrienden zijn die vaak samen zo nu en dan naar de sportschool gaan. Waarschijnlijk zou Zeshaun haar in vertrouwen nemen over het feit dat hij homo is, mocht ze niet zo loslippig zijn. Na een feestje is het Zeshaun echter die loslippig wordt en het tegen Jaylinn verteld.

    Simon Eddy Fordon —
    Zeshaun en Simon zouden best wel vrienden kunnen zijn, al zal Zeshaun de jongen niet over zijn geheim vertellen. Zeshaun zou zichzelf gedwongen kunnen hebben om eens met de jongen te praten, puur om een mannelijke vriend te hebben, maar ziet in dat Simon ook maar een sulletje is. Ondanks dat mag hij de jongen wel.

    Elín Camari Nyström —
    Zeshaun zal de jongedame erg vriendelijk vinden en zeker wel lachen als er weer een onhandige actie voorvalt. maar zal haar nooit uitlachen. Verder zal Zeshaun haar wel mogen, maar is het niet zozeer dat ze vrienden zouden zijn, denk ik?

    Maximus Ephraim Simeon Kingston —
    Nope. Waarschijnlijk zou Max het bloed onder de nagels van Zeshaun uithalen, zeker wanneer hij aan een van zijn vriendinnen zal komen. Misschien dat die twee vaker ruzies hebben of zo, en dat Max hem eens homo genoemd, en heeft Zeshaun dat toen iets te persoonlijk opgenomen. Een gevecht ligt om de hoek te wachten.

    Iliona Emily Bayer —
    Zeshaun en Iliona zullen ook zeker een band hebben dat op muziek gebaseerd is. Zeshaun probeerd zijn vader te pushen om het meisje te tekenen, puur omdat hij haar telent zeker erkent. Er zit een goede vriendschap tussen deze twee. Zeshaun zal haar ook vertrouwen met zijn geheim.

    Caitlin Angelina Yolin —
    De paden van Zehsaun en Caitlin zouden waarschijnlijk niet vaak gekruisd hebben, maar waarschijnlijk zouden ze samen in de hoek van Iliona staan, en daarin zou Zeshaun een goede vriendin in Caitlin zien. Vrienden zijn belangrijk voor hem, en wie aan dezelfde kant staat mag hij snel.

    Harper Ophelia Regina Bass —
    Misschien dat Harper eens met haar honden wandelde en de honden van Zeshaun (ik ben nog aan het denken over rassen) interesse hadden in elkaar. Zeshaun zal het een leuk meisje vinden waar hij wel mee zou kunnen lachen, haar naam interesseert hem echter helemaal niets.

    Elijah “Eli” Kronos Lunair —
    Zeshaun en Elijah zouden een vreemde soort relatie kunnen hebben waarbij ze elkaar niet echt zeker mogen, maar toch het beste met elkaar voor hebben. Misschien dat Zeshaun een soort van wingman is, omdat hij goed is met vrouwen? Elijah zal echter niet van het feit weten dat de jongen homoseksueel is.


    I'm your little ray of pitch black.

    Mirin schreef:
    @Anemoia en Xanthapoulos, ik heb Jaylinn ook nog eventueel!

    Top! Wat stel je voor?

    Sempre schreef:
    Ehm, wat betreft Harper heb ik Catherine ook voor haar klaar staan! (Leuk personage trouwens)

    Thank you! Wat zou je willen voor de twee? (:

    Sonder schreef:
    Misschien dat ze tijdens teamsporten zoals trefbal vaak als kapiteins worden aangesteld en daardoor een soort rivaliteit hebben ontwikkeld, ook naast het veld? Maar eigenlijk vinden ze elkaar best wel interessant en leuk, maar dat laten ze niet echt zien omdat dat zo onverwacht is?

    Mhm, dan kunnen ze dus best vriendinnen zijn?

    Dat lijkt me best leuk, hoe zullen we dat in de RPG uitwerken? (Dit is voor Max toch omg ik ben er niet bij)

    Io & Harper zie ik best als friends, dus dat is prima!

    Dumbledore schreef:
    Ik denk niet dat ze echt heel goed door één deur kunnen met elkaar maar Tamara zal haar nier haten. Misschien dat ze vriendelijk tegen elkaar doen om juist conflicten te voorkomen?

    Dat lijkt me ook wel, misschien dat ze wel praten? Ze hoeven het natuurlijk niet te vinden, maar ze willen gewoon niet dat er een bom barst.

    Nia schreef:
    Harper Ophelia Regina Bass —
    Caspian zal erg bekend zijn met de Bass naam, maar dat neemt niet weg dat hij daarbij ook de nodige waarschuwingen heeft over de jongedame. Hij zal haar niet anders behandelen, maar niet zijn rug keren naar de jongedame. Verder heeft hij niets tegen haar persoonlijk, ondanks zijn waakzaamheid voor haar persoonlijkheid.

    Harper Ophelia Regina Bass —
    Misschien dat Harper eens met haar honden wandelde en de honden van Zeshaun (ik ben nog aan het denken over rassen) interesse hadden in elkaar. Zeshaun zal het een leuk meisje vinden waar hij wel mee zou kunnen lachen, haar naam interesseert hem echter helemaal niets.

    Ik vind het allebei goed, hoe kan ik het erbij zetten? Ik maak straks ook een lijst met meningen die Harper heeft.


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Xanthopoulos schreef:
    Dat lijkt me ook wel, misschien dat ze wel praten? Ze hoeven het natuurlijk niet te vinden, maar ze willen gewoon niet dat er een bom barst.


    Dat lijkt me een goed idee. Dat ze gewoon aardig tegen elkaar doen, maar elkaar nooit te veel zullen vertellen omdat ze elkaar gewoon niet helemaal vertrouwen? Een beetje een basic vriendschap?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb zo'n zin om aan deze RPG te beginnen


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik heb zo'n zin om aan deze RPG te beginnen


    Dit inderdaad. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    @Xanthopoulos: Ehm, ja.. goede vraag, ik wist namelijk niet direct iets


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dumbledore schreef:
    Dat lijkt me een goed idee. Dat ze gewoon aardig tegen elkaar doen, maar elkaar nooit te veel zullen vertellen omdat ze elkaar gewoon niet helemaal vertrouwen? Een beetje een basic vriendschap?

    Dat vind ik helemaal prima! Beetje basic kan prima, ze zullen elkaar niet echt vertrouwen. Maar ik denk als het erop aankomt wel elkaars back zullen hebben, puur uit fatsoen.


    @Sempre, we kunnen altijd via gb verder praten en vergelijken. Ik weet ook niet gelijk iets namelijk.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 16:05 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck

    Xanthopoulos schreef:
    (...)
    Dat vind ik helemaal prima! Beetje basic kan prima, ze zullen elkaar niet echt vertrouwen. Maar ik denk als het erop aankomt wel elkaars back zullen hebben, puur uit fatsoen.

    @Sempre, we kunnen altijd via gb verder praten en vergelijken. Ik weet ook niet gelijk iets namelijk.


    I agree! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Potentiële relaties van Harper Bass

    Ik weet niet tot in hoeverre romantische relaties mogen in deze RPG, maar ik zoek wel maybe een crush/fwb voor Harper. Het liefste ook nog een best friend (male or female), en een persoon die haar helpt met trainen. (:

    Verdere suggesties zijn altijd welkom, maar het lijstje is nog lang niet af. Ik ga hem zo bijwerken,

    Scarlett Rose Lukasiak — None yet.
    Potentieel;

    Caspian Covington — Teacher, neutral.
    Harper denkt vrij neutraal over haar leraar, de man is desnoods hier om les te geven. Ze voelt ook geen intenties om een verdere relatie met hem op te bouwen, alhoewel ze hem zeker respecteert.

    Callum Rhys Buckley — None yet.
    Potentieel;

    Athena Averlyn Paparizou — None yet.
    Potentieel;

    Christian Sinclaire — None yet.
    Potentieel;

    Nathaniel Sinclaire — None yet.
    Potentieel;

    Catherine Loraine Daelli — None yet.
    Potentieel;

    Tamara Elizabeth Chamberlain — Basic friendship
    De twee meiden zullen al met al vriendelijk tegen elkaar doen, maar ultiem vertrouwen is er zeker niet. Als het nodig is zullen ze elkaar wel beschermen, puur uit fatsoen. Ze babbelen wel eens op het schoolplein, maar willen het laten werken zodat er geen bom zal uitbarsten.

    Jaylinn 'Jay' Jessie Harrison — None yet.
    Potentieel; Harper zal zich naar Jaylinn aangetrokken voelen door haar brutale en doorzettende aard. Iets waar ze zich erg goed in zou kunnen vinden. Ook kan Harper erg comforting zijn, en zou haar kunnen helpen met het verlies van haar vader. Maybe confidentials?

    Simon Eddy Fordon — None yet.
    Potentieel; desondanks zijn enorm vriendelijke en humoristische karakter denk ik niet dat Simon echt zal opvallen voor Harper. Als ze hem zou kennen, zal het zeker klikken, de twee zullen erg met elkaar kunnen lachen. Plus, Harper zal hem helpen met zijn deels naïve aarde. Al houdt ze niet altijd van klef gedoe, zou ze haar principes opzij zetten om af en toe een dikke knuffel te krijgen.

    Elín Camari Nyström — None yet.
    Potentieel;

    Zeshaun De Luca — Dogwalking buddy, friendly/humorous interactions.
    Coming soon!

    Maximus Ephraim Simeon Kingston — Rivals? Dunno how to name it
    Coming soon!

    Iliona Emily Bayer — Friends
    Coming soon!

    Caitlin Angelina Yolin — None yet.
    Potentieel;

    Elijah “Eli” Kronos Lunair — None yet.
    Potentieel;

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 17:11 ]


    lowkey just wanna make sure you’re happy as fuck