• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 13:18 ]


    26 - 02 - '16

    Nia schreef:
    (...)

    Awe, maar het klinkt wel vreselijk schattig dat ze op vakantie is, haha. Maar duren je examens nog lang dan? Anders je vriendin gewoon dwingen veel filmpjes en foto's te sturen, dat doet mij stiekem altijd goed.


    Ja, deze foto komt van bij die vriendin, maar mijn examens duren van midden december tot eind januari en ik ga pas terug op kot na de eerste week van februari. Dan gaat ze terug mee ^^


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    (...)

    Ja, deze foto komt van bij die vriendin, maar mijn examens duren van midden december tot eind januari en ik ga pas terug op kot na de eerste week van februari. Dan gaat ze terug mee ^^


    Oh awe... in dat geval wens ik je veel sterkte. Alles duurt te lang als het om huisdieren gaat naar mijn mening. Maar ik vind het echt een mooierd, ondanks dat ik niet zo bekend ben met schildpadden en zo. Mijn vriend wil er graag één, verder dan dat ben ik niet echt. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Oh awe... in dat geval wens ik je veel sterkte. Alles duurt te lang als het om huisdieren gaat naar mijn mening. Maar ik vind het echt een mooierd, ondanks dat ik niet zo bekend ben met schildpadden en zo. Mijn vriend wil er graag één, verder dan dat ben ik niet echt. x:


    Ik zou zeggen dat hij ook voor een landschildpadje gaat, want als je een waterschildpad koopt, ga je uiteindelijk veel duurder uitkomen. En uiteraard nooit naar een dierenwinkel, maar naar een kweker gaan ^^


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    (...)

    Ik zou zeggen dat hij ook voor een landschildpadje gaat, want als je een waterschildpad koopt, ga je uiteindelijk veel duurder uitkomen. En uiteraard nooit naar een dierenwinkel, maar naar een kweker gaan ^^


    Oh, thanks. c: Jaa, sinds onze hamsters ben ik ook geen fan meer van dierenwinkels. Volgens mij zit hier ergens wel een goede kweker in de buurt, dus wie weet bezitten we er binnenkort eentje, haha. Nu weet ik tenminste al iets meer, want het zijn wel leuke beestjes natuurlijk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Pterodactyl schreef:
    Danni I miss you. (H)



    Ik ben heel blij dat inmiddels al is gebleken dat ze op vakantie is, want op basis van dit bericht was ik even bang dat ze dood was. D:

    Vakantie klinkt juist heel leuk. (bloos) Leuker voor haar dan voor jou, natuurlijk, maar dan is de hereniging uiteindelijk des te beter.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik ben heel blij dat inmiddels al is gebleken dat ze op vakantie is, want op basis van dit bericht was ik even bang dat ze dood was. D:

    Vakantie klinkt juist heel leuk. (bloos) Leuker voor haar dan voor jou, natuurlijk, maar dan is de hereniging uiteindelijk des te beter.


    Oeps :'D Ik heb ze al een maand niet gezien.


    What would Emma do?

    Nia schreef:
    (...)

    Ach, it's me. Iedereen denkt altijd verkeerd, ik ben het gewend, hahaha.

    Hehehe, nee, het komt gewoon door mijn denkwijze. Ik denk meestal door met de raarste dingen :'D Ask Maia.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 17:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ahw, that hurts :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Backstabbing bitches.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Would you like to fuck off? Thank you.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Het is maar haar. Waarom zou ik het niet af mogen scheren?


    United we stand, divided we fall.

    VERKEERDE TOPIC
    Hi allemaal (A)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 18:25 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Het laatste gesprek tussen ons heb je mij boos gekregen. Nu app je me random dat ik je succes moet wensen omdat je toetsweek begint. How about no.

    Ik duim echt dat er geen geschiedenis morgen komt, zoals vorige jaren. Deze Duitse documentaire is zo saai (cat) IK WIL GEEN LUISTERTOETSEN.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 19:13 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ga geschiedenis morgen zo hard verkloten. Kan het beste nu al stoppen met school want ik ga het toch niet halen.


    — Inner peace, it's hard to find. —