• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 13:18 ]


    26 - 02 - '16

    I kinda like you.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oke, wat doe ik fout met mijn pasfoto? -.-'

    Edit: Blijkbaar is het in orde!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 13:05 ]


    What would Emma do?

    Je Engels is te pijnlijk om naar te kijken. Please neem extra lessen, je zet jezelf zo helemaal voor schut.

    Amberle schreef:
    It feels like you are already forgetting about me.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik haat Adobe Illustrator. (cat)


    Caution first, always.

    I really need you tonight...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Als jij (net als wijzelf ) wil dat we meeschrijven aan het script, moet je niet zonder overleg zelf opeens verder gaan schrijven. Urgh. Het idee was dat we het samen deden en nou moet je niet gaan doen alsof je alles alleen hebt gedaan. Egoïst.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Wat leuk dat je er bent. Ook leuk dat je chagrijnig voor je uit zit te kijken en mij kei hard negeert.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wauw, zonder enige waarschuwing gaan we ineens eten. Om gvd nog geen 3 uur. Logisch dat ik dan een spelletje doe. Ik vraag zo vaak of ze het van tevoren wil laten weten, maar nee. Alle spelletjes kunnen wel op pauze...

    Fijn dat jij plezier hebt terwijl ik huielend op mijn kamer zit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buuuh ga ik nou wel of niet blijven bij dit NJAO? Het is zo duur. ;-;


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een kind van rond de 5 jaar roept hier vol 'gvd' door de straat. 90% van de gezinnen zijn christelijk. Goede ouders, hele goede ouders heeft dat kind...

    Het komt echt over alsof ik mijn best niet doe, wat ik verdomme echt wel doe. Zucht. This makes me sad.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Het komt echt over alsof ik mijn best niet doe, wat ik verdomme echt wel doe. Zucht. This makes me sad.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ik lees tegenwoordig hooguit twintig pagina's per maand in echte boeken, en nou heb ik het 500-pagina boek dat gisteren is aangekomen als half uit. Het was het waard tot nu toe, maar waarom doe ik dit soort dingen altijd tijdens tentamenperiodes? ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan