• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 13:18 ]


    26 - 02 - '16

    Nia schreef:
    (...)

    Twee rusjes.




    Wat schattig! :3


    26 - 02 - '16

    Nia schreef:
    (...)

    Twee rusjes.




    Aw, wat een lievertjes! :3


    What would Emma do?

    Eshkeri schreef:
    (...)

    Wat schattig! :3


    Nou ja, schattig zou ik niet zeggen haha. They're a pain in my ass. De een heeft een hersenbloeding gehad inmiddels en is echt gewoon een zielig hoopje beest. Haar karakter is helemaal omgeslagen. En de ander loopt letterlijk de gehele dag door te tralieknagen. Haar kooi is groot genoeg, ik haal haar er genoeg uit, maar ze blijft het doen. Zucht. Alles heb ik gecheckt, en alles lijkt ok te zijn. Nu begint die andere dus ook mee te doen zodra ze haar zusje hoort. Ze zitten al een hele tijd niet meer in dezelfde kooi namelijk. Kleine duiveltjes zijn het.


    I'm your little ray of pitch black.

    Pterodactyl schreef:
    (...)

    Aw, wat een lievertjes! :3


    Zo zien ze eruit jaa, haha. Ach, het is wel leuk als hun kopjes ineens boven de kooi uitschieten en ze je aanstaren omdat ze eruit willen of snoepjes willen. Hahaha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Koppijn, ik verzoek u geërgerd en ongeduldig verdomme snel om weg te gaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog maar twee enorme rotopdrachten voor maandag en dan ben ik klaaaar! Oh nee, dan studieweek, nog 2 deadlines en dan de operatie. Wat fiiiiiiiiiijn!


    Caution first, always.

    Hoe zet je meer dan 3 plaatjes in een post, ik weet dat er een trucje is, maar ik vergeet het altijd en ik voel me er zo dom voor =')


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    Hoe zet je meer dan 3 plaatjes in een post, ik weet dat er een trucje is, maar ik vergeet het altijd en ik voel me er zo dom voor =')

    de IMG's in die code in hoofdletters zetten! ^^


    Caution first, always.

    Tamir schreef:
    (...)
    de IMG's in die code in hoofdletters zetten! ^^


    Juist! Bedankt :'d


    What would Emma do?

    Geen flippin' wonder dat ik telkens het gevoel had dat ik iets miste als ik dit document probeerde te lezen. Het is een ingescand hoofdstuk van een boek, maar de onderste regel(s?) van iedere bladzijde zijn weggevallen en de scans zijn voor de handigheid gesorteerd als 35 - 57 - 55 - 53 - 51 - 49 - 47 - 45 - 43 - 41 - 39 - 37 - 63 - 61 - 59 (alleen nummers van de rechter pagina's, want die aan de linkerzijde zijn hooguit voor een derde zichtbaar). What the actual f. :W

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 15:41 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rekentoets ging zo goed! Hopelijk is mijn cijfer ook een voldoende zodat die ik die rot toets niet hoef te herkansen!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb cheesecake so today is a good day. :Y)

    Ik voel me een beetje alleen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik wil best wel graag mn cijfers terug :/ Geduld..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wist niet dat je zoveel heimwee kon hebben naar een persoon. ):


    "Ignite, my love. Ignite."