• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 13:18 ]


    26 - 02 - '16

    Oh God. Ik wil het wachtwoord van mijn oude laptop halen, maar zodra ik op wachtwoord wijzigen klik, krijg ik "Deze service is nu niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw." Geen enkele hint naar wat er dan misloopt of wat een mogelijke oplossing is, gewoon "Probeer het later opnieuw." Dude, laptop, dít is later, want ik heb dit gisteren ook al geprobeerd. Alles om mij heen heeft vandaag besloten logica even overboord te gooien.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als je zegt dat niemand zijn punten krijgt voor het practicum, geef dan niet de ene helft wel zijn punten en de andere niet. -,-'


    What would Emma do?

    Ik vergeet altijd hoe anders ik met make up op ben. (: Ik ben zo cute ^^

    Omfg, gaat mijn Photoshop opdracht dan toch iets worden? O-O


    Caution first, always.

    Meeeeh, geen concentratie voor school :C En ik wil mijn nieuwe kleurpotloden uitproberen! ^^

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 17:48 ]


    Stenenlikker

    Pterodactyl schreef:
    Als je zegt dat niemand zijn punten krijgt voor het practicum, geef dan niet de ene helft wel zijn punten en de andere niet. -,-'


    Wat?! Wie heeft z'n punten? :O


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yaay, fotocamera doet het weer! En al een prachtige foto van Chevy gemaakt! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ohmijngod elke mcdonalds heeft ijsberen tegenwoordig. Wiens idee was dat. :')

    Ik heb zoveel betere dingen te doen dan alle K3 audities bekijken. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik mis je en ik haat je


    i put the fun in funeral

    can i like slap the shit out of you?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ugh, waarom doe ik überhaupt nog moeite?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    KyloRen schreef:
    Ohmijngod elke mcdonalds heeft ijsberen tegenwoordig. Wiens idee was dat. :')


    IJsberen? Een McBeer? Dat klinkt nog eens als een supersized menu. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die hele laptop gekraakt. . . Okeéé.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oei, ik ben een complete paragraaf vergeten te doen vandaag. Hmm. Misschien niet zo slim Manon?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt