• Northvale High for the talented
    “Everyone has talent. What's rare is the courage to follow it to the dark places where it leads"


    (...)


    Northvale High is een bijzondere middelbare school in San Fransisco. De school is puur gericht op de talentontwikkeling van de leerlingen. Natuurlijk worden de doorsnee vakken als talen, wiskunde en geschiedenis ook gegeven, maar de leerlingen krijgen allemaal een aangepast rooster om tijd te besteden aan hun talent. Echter is dit geen school waar iedere puber heen kan. Je moet er auditie voor doen. Alleen de allerbeste worden toegelaten. De school biedt genoeg faciliteiten voor de leerlingen zoals dansstudio's, sportvelden, muzieklokalen en dergelijke. Iedere jaar werken de leerlingen samen om hun school op een creatieve en interessante manier op de kaart te zetten om de aandacht te trekken van producers, coaches en andere personen die de leerlingen een mooie toekomst kunnen bieden. In het schooljaar van 2015/2016 gaan enkele leerlingen die met film bezig zijn de activiteiten van de andere leerlingen opnemen en verwerken tot een soort reallife soap om te laten zien hoe de school het talent van de leerlingen ontwikkelen. Kan iedereen wel tegen die live aandacht van de camera's om hun heen?


    Talenten
    Sporten
    De school biedt sportvelden, hallen en overige ruimtes voor verschillende sporten. Hierbij wordt gedacht aan voetbal, hockey, honkbal, zwemmen, cheerleading etc.

    Muzisch
    Dans, kunst, muziek, zang, drama

    Overig
    Technische creativiteit zoals film en fotobewerking


    Leerjaren
    Jaar 1: 12 tot 13 jaar
    Jaar 2: 13 tot 14 jaar
    Jaar 3: 14 tot 15 jaar
    Jaar 4: 15 tot 16 jaar
    Jaar 5: 16 tot 17 jaar

    Regels
    Schoolregels
    • Leerlingen zorgen zelf voor kleding
    • Leerlingen melden zich tijdig af bij afwezigheid
    • Pesten is ten strengste verboden
    • Alle normale lessen (niet talentgerelateerd) worden te allen tijde bijgewoond
    • Te laat komen betekent nablijven

    RPG-regels
    • Maximaal twee personages per persoon (beide geslachten)
    • Geen perfecte personages
    • Houd talenten, geslacht en leeftijd gelijk
    • Heb je een origineel idee voor een talent: let me know
    • Posts bevatten minimaal 300 woorden
    • Ik maak de nieuwe topics aan
    • Leerlingen van 15 jaar zien er niet uit als 20
    • Er worden GEEN liefdesrelaties afgesproken om één-op-één-rpg'en te voorkomen


    Personages
    Naam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:

    Naam - Username - Talent - Jaar - Faceclaim - Pagina
    Vrouwen TIJDELIJKE STOP
    • ? - Belmont - Muzisch - 4 - ? - ?
    • ? - Surrexit - Cheerleading - 5 - Nicola Peltz - ?
    • ? - Psychopaths - Voetbal - ? - Cara Delevinge
    • ? - Sociopaths - Gymnastiek - ? - Chloe Bennet
    • ? - Deamus - Atletiek - 5 - ? - ?
    • Lucienne Claire Andrews - JudithSuzann - Dans - 5 - ? - 1.3
    • Ariana Corinne Sadowski - Dysthymia - ? - Schrijven - Scarlett Rose Leithold - 1.2
    • Ophelia Elodie O'Brea - Sempre - Make-up - 5 - Alexis Ingham - 1.2
    • ? - Santanico - ? - ? - ?
    • Lerika Kamilia Zablotskaya - Polovina - Zang - 2/3 - Sofiya Tarasova - 1.2
    • ? - Vellichor - Creatief schrijven- 4 - Gigi Hadid - ?
    •
    •
    Mannen
    • ? - Belmont - Overig - 5- Lucky Blue Smith - ?
    • Jackson Nathaniel Montgomery - Ziegler - Voetbal - 5 - Colton Haynes - 1.3
    • ? - Psychopaths - Muziek - 5 - ?
    • Julian Brenton Reyes - Poppys - Kunst - 4 - 1.3
    • ? - Inclination - Acteren - 5 - ? - ?
    • Wyatt Rhys Monaghan - Dysthymia - Basketbal - 5 - Neels Visser - 1.3
    • ? - Sonder - Ijshockey - 5 - ? - ?
    • Tyler Damario Lopez - Santanico - Voetbal - Francisco Lachowski - 1.3
    • ? - nautik - Martial arts - 5 - Aaron Johnson - ?
    • ? - Vellichor - Muziek - 5 - Alex Pettyfer - ?
    • ? - Mirin - voetbal - ? - ? - ?
    •
    Links
    Rollentopics:
    Praattopics:
    Speeltopics:


    Note
    Deze RPG zal pas over een tijdje beginnen omdat ik iedereen de tijd wil geven om personages aan te maken. Op die manier hoeft niemand te haasten vanwege toetsen of andere belangrijke (school)zaken. Ik weet nog niet precies wanneer het geopend wordt, maar dat zal ik gauw laten weten


    Dit is niet mijn RPG. Ik heb het praattopic geopend voor Ziegler

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 20:53 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ophelia's eventuele relatielijstje:

    Ariana ''Aria'' Corinne Sadowski:
    Ophelia zou wel wat kunnen leren van het rustige meisje en ze zouden elkaar opzich best aanvullen op bepaalde vlakken.

    Lerika Kamilia Zablotskaya:
    Ik denk dat Ophelia soms even komt luisteren als Lerika aan het zingen is. Ze weet niks van zang, maar ze vindt wel dat Lerika een prachtige stem heeft en verteld haar dit geregeld. Misschien dat ze Lerika probeert te leren face painten?

    Wyatt Rhys Monaghan:
    Ik denk dat Ophelia en Wyatt wel vrienden zouden kunnen zijn. Heb jij een idee verder?

    Tyler Damario Lopez:
    Ophelia zal wat afstand houden van deze jongen, maar hem wel bewonderen. Ik denk echter dat ze wellicht iets te apart voor hem is om vrienden te worden, haha.

    Julian Brenton Reyes:
    Misschien dat Ophelia en Julian erg goed bevriend met elkaar zijn en ze hem soms als doek gebruikt voor haar face paint sessies?

    Lucienne (Lucy) Claire Andrews:
    Hm, ik weet zo niet echt iets, heb jij misschien iets?

    Jackson Nathaniel Montgomery:
    Komt als de rol af is

    Santiago 'Santi' Eloy Garcia:
    Hm, lastig, ik denk hier nog even over na.

    Anwen Pascal Camelot:
    Ik denk dat Ophelia het best prima met Anwen zal kunnen vinnen, wellicht dat de twee vriendinnen zijn en dat Ophelia soms met Anwen een poging doet om te leren voetballen?

    Dyaxo Samuel Laike:
    Ophelia zou hem heel erg mogen, maar waarschijnlijk zal hij zich aan haar drukke karakter irriteren.

    Romano Neves:
    Hm, ik denk dat Ophelia zo nu en dan naar zijn muziek zal luisteren en hem wel interessant vind. Ophelia zal zeker haar best doen om hem te proberen te begrijpen.

    June Delilah Olson:
    Ophelia zal gewoon oké doen tegen June, gezien June inderdaad heel rustig is ja.

    Nikolina "Nina" Nadia Anderson:
    Ik vind je idee van best friends/partners in crime wel tof ja (:

    Zara Alyssa Macey:
    Komt als de rol af is

    Avalanté Melanie Kennedy:
    Komt als de rol af is.


    Ik zie Ophelia nog wel de iets te enthousiaste full body paint mascotte worden van het voetbal team haha

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 14:28 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Julian Brenton Reyes:
    Misschien dat Ophelia en Julian erg goed bevriend met elkaar zijn en ze hem soms als doek gebruikt voor haar face paint sessies?


    Is goed c:

    Vellichor schreef:
    Romano's relaties met mensen;

    Ariana ''Aria'' Corinne Sadowski - Romano is goede vrienden met Aria en probeert haar uit haar schulp te laten kruipen. Wat zij niet weet is dat hij haar stiekem vreselijk knap vind en misschien iets meer dan vriendschap koestert.
    Ophelia Elodie O'Brien -
    Romano vindt haar make-up skills erg interessant vinden, net als Ophelia zelf door haar vrije karakter. Hij Is niet echt vrienden met haar, maar cirkelt wel vaak een beetje om haar heen om haar te leren begrijpen.
    Lerika Kamilia Zablotskaya - Romano ziet Lerika als een klein zusje en heeft haar vooral leren kennen door haar rebelse en sarcastische karakter en gedrag.
    Wyatt Rhys Monaghan - Deze twee kunnen het goed vinden en zijn dan ook party-buddies. Eerst hield Romano zijn afstand door Wyatt zijn sportiviteit en leergierigheid, maar daar heeft hij onderhand doorheen gezien.
    Tyler Damario Lopez - Romano zou Tyler erg aardig vinden, met de nodige ruzies omdat ze beide een dominante persoonlijkheid hebben.
    Julian Brenton Reves - Ik denk dat Romano en Julian zouden botsen, maar ik weet natuurlijk niet of hoe ik Julian zie klopt met hoe je hem bedoelt + er staan nog geen likes en dislikes.
    Lucienne (Lucy) Claire Andrews - in het verleden hadden de twee bijna een relatie, maar dit Is stuk gelopen doordat Lucy ineens een relatie met een ander had. Hierdoor Is Romano in het verleden erg veranderd en een beetje een klootzak geworden. Hij koestert nog steeds gevoelens, maar Is vooral nog boos, waardoor hij zich tegenwoordig aan alle trekjes die botsen met zijn karakter extra irriteert.
    Jackson Nathaniel Montgomery - Deze twee zouden ongelofelijk botsen denk ik
    Santiago 'Santi' Eloy Gambia -
    Hij zou hem wel mogen, behalve dan het te fanatiek zijn, en het sportieve en verantwoordelijk, maar verder vindt Romano hem echt wel okay.
    Anwen Pascal Camelot - Gewone vrienden, Anwen luistert soms stiekem even naad zijn muziek en Romano kijkt soms stiekem bij haar voetbal trainingen.
    Dyaxo Samuel Lake - Spelen wel is samen muziek en werken aan opdrachten samen, maar dat is het.
    Nikolina "N i n a" Nadia Anderson - Nina is een van zijn beste vriendinnen, voor haar maakt Romano graag een uitzondering als het gaat om zijn stoere, misschien lichtelijk asshole like, gedraag.
    Zara Alyssa Macey - Romano mag Zara heel erg goed, zowel om haar Innerlijk als uiterlijk, iets waar hij altijd eerlijk over Was geweest. Echter hebben de twee soms wel knallende ruzies.
    Avalante Melanie Kennedy - niet genoeg informatie.


    June's Relaties met mensen:
    Ariana ''Aria'' Corinne Sadowski -
    June en Aria zijn vrienden, dankzij het feit dat ze beide schrijven. Aria weet niet dat June graag checkt bij Aria of haar schrijfsels wel goed genoeg zijn.
    Ophelia Elodie O'Brien -
    Ze doe normaal tegen elkaar, maar zijn te verschillend om echt met elkaar om te gaan
    Lerika Kamilia Zablotskaya - June isheel geïnteresseerd zijn in haar zangtalent en luistert er graag naar.
    Wyatt Rhys Monaghan - June vind Wyatt te intense, waardoor ze soms ietwat afgeschrokken wordt door hem, maar hij probeert wel contact met haar te zoeken, wat June heel erg waardeert, omdat iemand interesse toont.
    Tyler Damario Lopez - June zou de jongen heel aardig vinden en misschien zelfs wel een lichtelijk crush hebben, maar door zijn character zou ze geen initiatief durven nemen. Misschien iets in de richting met dat de twee elkaar op een feestje hebben ontmoet als Tyler daar vaak heen gaat? Dan kent hij dronken June, die met het hem flirt, maar nuchtere June ontwijkt hem nog steeds omdat ze dan niet eens met hem durft te praten??
    Julian Brenton Reves - June zou hem door zijn egoïstische, arrogante en schijnheilige karaktertrekken absoluut niet aardig vinden, maar vindt tekenen wel heel interessant en zou daarom misschien toch af en toe stiekem kijken naar zijn tekeningen.
    Lucienne (Lucy) Claire Andrews - Dankzij het feit dat Lucy zich inhoudt rondom June doen de twee gewoon normaal tegen elkaar, maar vriendinnen zijn het niet.
    Jackson Nathaniel Montgomery - June zou waarschijnlijk te onzeker en te snel afgeschrokken zijn om echt bij hem in de buurt te komen, mits hij een uitzondering daarmee maakt?
    Santiago 'Santi' Eloy Gambia - kwa Innerlijk zou June hem waarschijnlijk wel mogen, maar kwa likes past het niet helemaal.
    Anwen Pascal Camelot - June Kent Anwen wel, maar heeft verder niks met haar.
    Dyaxo Samuel Lake - June en Dyaxo zijn vrienden. Hij is ook een van de weinige jongens waar June zich echt volledig op der gemak bij voelt.
    Nikolina "N i n a" Nadia Anderson - vriendinnen, Nina en June hebben best wat gemeen en their fair share of problems, waardoor ze het kunnen vinden.
    Zara Alyssa Macey - June is vrienden met Zara, maar het is vrij oppervlakkig.
    Avalante Melanie Kennedy - Niet genoeg informatie.


    Gewoon Bold zijn de eerste indrukken, onderstreept zijn de afgesproken relaties. Dus als mensen een idee hebben voor verdere uitwerking, of een eerste indruk van hun character naar de mijne :3

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 16:19 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sempre schreef:
    Ophelia's eventuele relatielijstje:

    Lucienne (Lucy) Claire Andrews:
    Hm, ik weet zo niet echt iets, heb jij misschien iets?


    Ik denk dat Lucy Ophelia wel weet te waarderen omdat ze -- voorwat ik denk als ik het zo lees -- zo zichzelf is en daar ook niet bang voor is. Ook is ze direct, wat Lucy zeker fijn vind.. Maar ik weet natuurlijk niet wat Ophelia van Lucy zou denken..


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Vellichor schreef:
    Vellichor schreef:
    Romano's relaties met mensen;
    Ariana ''Aria'' Corinne Sadowski - ik denk dat Romano haar wat minder terug getrokken zou willen maken, indien ze aardig tegen elkaar zijn en elkaar kennen, zou der op een bepaalde manier wel schattig vinden, jij ideeën?
    Ophelia Elodie O'Brien -
    Romano vindt haar make-up skills erg interessant vinden, net als Ophelia zelf door haar vrije karakter. Hij Is niet echt vrienden met haar, maar cirkelt wel vaak een beetje om haar heen om haar te leren begrijpen.
    Lerika Kamilia Zablotskaya - als ze elkaar al zouden kennen zou Romano haar waarschijnlijk als een klein zusje zijn, maar hij zou haar wel geweldig vinden door haar rebelse sarcastische karakter.
    Wyatt Rhys Monaghan - ik denk dat Romano het goed zou kunnen vinden met Wyatt, behalve zijn sportiviteit en zijn leergierige karakter
    Tyler Damario Lopez - Romano zou Tyler erg aardig vinden, met de nodige ruzies omdat ze beide een dominante persoonlijkheid hebben.
    Julian Brenton Reves - Ik denk dat Romano en Julian zouden botsen, maar ik weet natuurlijk niet of hoe ik Julian zie klopt met hoe je hem bedoelt + er staan nog geen likes en dislikes.
    Lucienne (Lucy) Claire Andrews - ik denk dat de twee zouden botsen, maar hij zou haar zeker wel knap vinden.
    Jackson Nathaniel Montgomery - Deze twee zouden ongelofelijk botsen denk ik, maar verder te weinig info.
    Santiago 'Santi' Eloy Gambia -
    Hij zou hem wel mogen, behalve dan het te fanatiek zijn, en het sportieve en verantwoordelijk, maar verder vindt Romano hem echt wel okay.
    Anwen Pascal Camelot - met haar zou Romano het echt nog wel kunnen vinden, aangezien ze een meisje Is dat tegengas zou kunnen geven.
    Dyaxo Samuel Lake - ergens zie ik de twee wel rustig samen zitten met muziek enzo, maar kwa Innerlijk past het niet helemaal volgens mij.
    Nikolina "N i n a" Nadia Anderson - Nina is een van zijn beste vriendinnen, voor haar maakt Romano graag een uitzondering als het gaat om zijn stoere, misschien lichtelijk asshole like, gedraag.
    Zara Alyssa Macey - Niet genoeg informatie
    Avalante Melanie Kennedy - niet genoeg informatie.


    June's Relaties met mensen:
    Ariana ''Aria'' Corinne Sadowski -
    June zou haar heel aardig vinden, en waarschijnlijk ook wel geïnteresseerd zijn in haar geschreven werk. Ik denk dat een vriendschap tussen de twee wel mogelijk zou zijn, vooral omdat Aria ook niet te druk Is.
    Ophelia Elodie O'Brien -
    Ze doe normaal tegen elkaar, maar zijn te verschillend om echt met elkaar om te gaan
    Lerika Kamilia Zablotskaya - als ze elkaar al kennen zou June heel geïnteresseerd zijn in haar zangtalent en er graag naar luisteren.
    Wyatt Rhys Monaghan - ik denk dat June hem iets te intens zou vinden.
    Tyler Damario Lopez - June zou de jongen heel aardig vinden en misschien zelfs wel een lichtelijk crush hebben, maar door zijn character zou ze geen initiatief durven nemen.
    Julian Brenton Reves - June zou hem door zijn egoïstische, arrogante en schijnheilige karaktertrekken absoluut niet aardig vinden, maar vindt tekenen wel heel interessant en zou daarom misschien toch af en toe stiekem kijken naar zijn tekeningen.
    Lucienne (Lucy) Claire Andrews - ik denk dat June bij hun ontmoeting afgeschrokken zou zijn door haar arrogantie tegenover vreemde.
    Jackson Nathaniel Montgomery - June zou waarschijnlijk te onzeker en te snel afgeschrokken zijn om echt bij hem in de buurt te komen, mits hij een uitzondering daarmee maakt? Verder te weinig info.
    Santiago 'Santi' Eloy Gambia - kwa Innerlijk zou June hem waarschijnlijk wel mogen, maar kwa likes past het niet helemaal.
    Anwen Pascal Camelot - June zou waarschijnlijk Anwen een beetje Te vinden en waarschijnlijk ook gewoon niet mogen.
    Dyaxo Samuel Lake - ik denk dat June zichzelf nog wel zelfs comfortabel rondom hem zou voelen door zijn Innerlijk, maar ik weet zijn likes en dislikes natuurlijk nog niet.
    Nikolina "N i n a" Nadia Anderson - vriendinnen, Nina en June hebben best wat gemeen en their fair share of problems, waardoor ze het kunnen vinden.
    Zara Alyssa Macey - Niet genoeg informatie
    Avalante Melanie Kennedy - Niet genoeg informatie.


    Gewoon Bold zijn de eerste indrukken, onderstreept zijn de afgesproken relaties.



    Ik denk dat Lerika Romano wel als een grotere broer kan zien, aangezien hun persoonlijkheden goed passen bij elkaar. En ik denk dat Lerika sowieso heel veel intresse zou hebben in June's werk.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Sempre schreef:
    Ophelia's eventuele relatielijstje:
    Ariana ''Aria'' Corinne Sadowski:
    Ophelia zou wel wat kunnen leren van het rustige meisje en ze zouden elkaar opzich best aanvullen op bepaalde vlakken.

    Lerika Kamilia Zablotskaya:
    Ik denk dat Ophelia soms even komt luisteren als Lerika aan het zingen is. Ze weet niks van zang, maar ze vindt wel dat Lerika een prachtige stem heeft en verteld haar dit geregeld. Misschien dat ze Lerika probeert te leren face painten?

    Wyatt Rhys Monaghan:
    Ik denk dat Ophelia en Wyatt wel vrienden zouden kunnen zijn. Heb jij een idee verder?

    Tyler Damario Lopez:
    Ophelia zal wat afstand houden van deze jongen, maar hem wel bewonderen. Ik denk echter dat ze wellicht iets te apart voor hem is om vrienden te worden, haha.

    Julian Brenton Reyes:
    Misschien dat Ophelia en Julian erg goed bevriend met elkaar zijn en ze hem soms als doek gebruikt voor haar face paint sessies?

    Lucienne (Lucy) Claire Andrews:
    Hm, ik weet zo niet echt iets, heb jij misschien iets?

    Jackson Nathaniel Montgomery:
    Komt als de rol af is

    Santiago 'Santi' Eloy Garcia:
    Hm, lastig, ik denk hier nog even over na.

    Anwen Pascal Camelot:
    Ik denk dat Ophelia het best prima met Anwen zal kunnen vinnen, wellicht dat de twee vriendinnen zijn en dat Ophelia soms met Anwen een poging doet om te leren voetballen?

    Dyaxo Samuel Laike:
    Ophelia zou hem heel erg mogen, maar waarschijnlijk zal hij zich aan haar drukke karakter irriteren.

    Romano Neves:
    Hm, ik denk dat Ophelia zo nu en dan naar zijn muziek zal luisteren en hem wel interessant vind. Ophelia zal zeker haar best doen om hem te proberen te begrijpen.

    June Delilah Olson:
    Ophelia zal gewoon oké doen tegen June, gezien June inderdaad heel rustig is ja.

    Nikolina "Nina" Nadia Anderson:
    Ik vind je idee van best friends/partners in crime wel tof ja (:

    Zara Alyssa Macey:
    Komt als de rol af is

    Avalanté Melanie Kennedy:
    Komt als de rol af is.


    Ik zie Ophelia nog wel de iets te enthousiaste full body paint mascotte worden van het voetbal team haha


    Ik vindt het een goed idee voor de band tussen Lerika en Ophelia.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)


    Ik denk dat Lerika Romano wel als een grotere broer kan zien, aangezien hun persoonlijkheden goed passen bij elkaar. En ik denk dat Lerika sowieso heel veel intresse zou hebben in June's werk.


    Okay, dan schrijf ik broer-zus relatie op bij Romano en Lerika en bij June dat ze gewoon erg geïnteresseerd zijn in wat de ander doet?^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ik denk dat Lucy Ophelia wel weet te waarderen omdat ze -- voorwat ik denk als ik het zo lees -- zo zichzelf is en daar ook niet bang voor is. Ook is ze direct, wat Lucy zeker fijn vind.. Maar ik weet natuurlijk niet wat Ophelia van Lucy zou denken..

    Nouja, Ophelia is echt niet moeilijk met anderen en sleept mensen vaak mee in haar enthousiaste plannen, dus als Lucy daarvoor open staat zullen de twee prima vriendinnen kunnen zijn haha. Misschien dat de twee samen weleens wat streken uithalen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Vellichor schreef:
    Vellichor schreef:
    Romano's relaties met mensen;
    Ariana ''Aria'' Corinne Sadowski - ik denk dat Romano haar wat minder terug getrokken zou willen maken, indien ze aardig tegen elkaar zijn en elkaar kennen, zou der op een bepaalde manier wel schattig vinden, jij ideeën?
    Ophelia Elodie O'Brien -
    Romano vindt haar make-up skills erg interessant vinden, net als Ophelia zelf door haar vrije karakter. Hij Is niet echt vrienden met haar, maar cirkelt wel vaak een beetje om haar heen om haar te leren begrijpen.
    Lerika Kamilia Zablotskaya - als ze elkaar al zouden kennen zou Romano haar waarschijnlijk als een klein zusje zijn, maar hij zou haar wel geweldig vinden door haar rebelse sarcastische karakter.
    Wyatt Rhys Monaghan - ik denk dat Romano het goed zou kunnen vinden met Wyatt, behalve zijn sportiviteit en zijn leergierige karakter
    Tyler Damario Lopez - Romano zou Tyler erg aardig vinden, met de nodige ruzies omdat ze beide een dominante persoonlijkheid hebben.
    Julian Brenton Reves - Ik denk dat Romano en Julian zouden botsen, maar ik weet natuurlijk niet of hoe ik Julian zie klopt met hoe je hem bedoelt + er staan nog geen likes en dislikes.
    Lucienne (Lucy) Claire Andrews - ik denk dat de twee zouden botsen, maar hij zou haar zeker wel knap vinden.
    Jackson Nathaniel Montgomery - Deze twee zouden ongelofelijk botsen denk ik, maar verder te weinig info.
    Santiago 'Santi' Eloy Gambia -
    Hij zou hem wel mogen, behalve dan het te fanatiek zijn, en het sportieve en verantwoordelijk, maar verder vindt Romano hem echt wel okay.
    Anwen Pascal Camelot - met haar zou Romano het echt nog wel kunnen vinden, aangezien ze een meisje Is dat tegengas zou kunnen geven.
    Dyaxo Samuel Lake - ergens zie ik de twee wel rustig samen zitten met muziek enzo, maar kwa Innerlijk past het niet helemaal volgens mij.
    Nikolina "N i n a" Nadia Anderson - Nina is een van zijn beste vriendinnen, voor haar maakt Romano graag een uitzondering als het gaat om zijn stoere, misschien lichtelijk asshole like, gedraag.
    Zara Alyssa Macey - Niet genoeg informatie
    Avalante Melanie Kennedy - niet genoeg informatie.


    June's Relaties met mensen:
    Ariana ''Aria'' Corinne Sadowski -
    June zou haar heel aardig vinden, en waarschijnlijk ook wel geïnteresseerd zijn in haar geschreven werk. Ik denk dat een vriendschap tussen de twee wel mogelijk zou zijn, vooral omdat Aria ook niet te druk Is.
    Ophelia Elodie O'Brien -
    Ze doe normaal tegen elkaar, maar zijn te verschillend om echt met elkaar om te gaan
    Lerika Kamilia Zablotskaya - als ze elkaar al kennen zou June heel geïnteresseerd zijn in haar zangtalent en er graag naar luisteren.
    Wyatt Rhys Monaghan - ik denk dat June hem iets te intens zou vinden.
    Tyler Damario Lopez - June zou de jongen heel aardig vinden en misschien zelfs wel een lichtelijk crush hebben, maar door zijn character zou ze geen initiatief durven nemen.
    Julian Brenton Reves - June zou hem door zijn egoïstische, arrogante en schijnheilige karaktertrekken absoluut niet aardig vinden, maar vindt tekenen wel heel interessant en zou daarom misschien toch af en toe stiekem kijken naar zijn tekeningen.
    Lucienne (Lucy) Claire Andrews - ik denk dat June bij hun ontmoeting afgeschrokken zou zijn door haar arrogantie tegenover vreemde.
    Jackson Nathaniel Montgomery - June zou waarschijnlijk te onzeker en te snel afgeschrokken zijn om echt bij hem in de buurt te komen, mits hij een uitzondering daarmee maakt? Verder te weinig info.
    Santiago 'Santi' Eloy Gambia - kwa Innerlijk zou June hem waarschijnlijk wel mogen, maar kwa likes past het niet helemaal.
    Anwen Pascal Camelot - June zou waarschijnlijk Anwen een beetje Te vinden en waarschijnlijk ook gewoon niet mogen.
    Dyaxo Samuel Lake - ik denk dat June zichzelf nog wel zelfs comfortabel rondom hem zou voelen door zijn Innerlijk, maar ik weet zijn likes en dislikes natuurlijk nog niet.
    Nikolina "N i n a" Nadia Anderson - vriendinnen, Nina en June hebben best wat gemeen en their fair share of problems, waardoor ze het kunnen vinden.
    Zara Alyssa Macey - Niet genoeg informatie
    Avalante Melanie Kennedy - Niet genoeg informatie.


    Gewoon Bold zijn de eerste indrukken, onderstreept zijn de afgesproken relaties. Dus als mensen een idee hebben voor verdere uitwerking, of een eerste indruk van hun character naar de mijne :3


    Ik denk inderdaad dat Lucy en Romano zouden botsen, al weet ik wel zeker dat Lucy het waarschijnlijk niet kan laten hem uit te dagen op dat gebied, dus nog even wat erger doen om op zijn zenuwen te werken.
    Met June vind ik het iets lastiger, ik denk dat Lucy bij haar juist iets minder zichzelf zou zijn om het June niet helemaal af te schrikken, ookal denk ik niet dat ze snel echt vrienden met haar zou worden..


    Sempre schreef:
    (...)
    Nouja, Ophelia is echt niet moeilijk met anderen en sleept mensen vaak mee in haar enthousiaste plannen, dus als Lucy daarvoor open staat zullen de twee prima vriendinnen kunnen zijn haha. Misschien dat de twee samen weleens wat streken uithalen?


    Dat klinkt goed! Lucy zou zeker open staan om streken uit te halen.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2016 - 14:57 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Vellichor schreef:
    (...)

    Okay, dan schrijf ik broer-zus relatie op bij Romano en Lerika en bij June dat ze gewoon erg geïnteresseerd zijn in wat de ander doet?^^


    Oké.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ik denk inderdaad dat Lucy en Romano zouden botsen, al weet ik wel zeker dat Lucy het waarschijnlijk niet kan laten hem uit te dagen op dat gebied, dus nog even wat erger doen om op zijn zenuwen te werken.
    Met June vind ik het iets lastiger, ik denk dat Lucy bij haar juist iets minder zichzelf zou zijn om het June niet helemaal af te schrikken, ookal denk ik niet dat ze snel echt vrienden met haar zou worden.



    Dus Romano en Lucy zijn vijanden die elkaar blijven uitdagen? Nog iets achterliggend, kapotgelopen vriendschap/relatie, of een grote ruzie die ze ooit gehad hebben? En June en Lucy doen dan denk ik gewoon normaal tegen elkaar, maar zijn geen hele hechte vrienden?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Vellichor schreef:
    (...)


    Dus Romano en Lucy zijn vijanden die elkaar blijven uitdagen? Nog iets achterliggend, kapotgelopen vriendschap/relatie, of een grote ruzie die ze ooit gehad hebben? En June en Lucy doen dan denk ik gewoon normaal tegen elkaar, maar zijn geen hele hechte vrienden?


    Misschien dat ze in het begin goede vrienden waren maar er toen iets gebeurde wat ze allebei nog steeds dwars zit.. Wat kan eigenlijk vrijwel alles zijn..
    En dat lijkt me prima! Gewoon neutraal


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Belmont schreef:
    (...)

    Ariana - Kan beide kanten op, Nina is misschien ietwat "luid" voor Ariana, suggesties?
    Wyatt - De twee zullen waarschijnlijk een beetje botsen


    Nina is inderdaad denk ik toch iets te luid voor Aria, ze zouden het waarschijnlijk niet goed met elkaar kunnen vinden omdat ze zo verschillen. Wyatt en Nina zullen denk ik ook best met elkaar botsen omdat ze op elkaar lijken. We zouden kunnen doen dat ze ooit eens, totaal dronken, een one night stand hebben gehad en elkaar daardoor niet mogen en als ze elkaar dan tegen komen altijd bekvechten? Dat lijkt me wel tof c:


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.

    Sempre schreef:
    Ophelia's eventuele relatielijstje:
    Ariana ''Aria'' Corinne Sadowski:
    Ophelia zou wel wat kunnen leren van het rustige meisje en ze zouden elkaar opzich best aanvullen op bepaalde vlakken.

    Lerika Kamilia Zablotskaya:
    Ik denk dat Ophelia soms even komt luisteren als Lerika aan het zingen is. Ze weet niks van zang, maar ze vindt wel dat Lerika een prachtige stem heeft en verteld haar dit geregeld. Misschien dat ze Lerika probeert te leren face painten?

    Wyatt Rhys Monaghan:
    Ik denk dat Ophelia en Wyatt wel vrienden zouden kunnen zijn. Heb jij een idee verder?

    Tyler Damario Lopez:
    Ophelia zal wat afstand houden van deze jongen, maar hem wel bewonderen. Ik denk echter dat ze wellicht iets te apart voor hem is om vrienden te worden, haha.

    Julian Brenton Reyes:
    Misschien dat Ophelia en Julian erg goed bevriend met elkaar zijn en ze hem soms als doek gebruikt voor haar face paint sessies?

    Lucienne (Lucy) Claire Andrews:
    Hm, ik weet zo niet echt iets, heb jij misschien iets?

    Jackson Nathaniel Montgomery:
    Komt als de rol af is

    Santiago 'Santi' Eloy Garcia:
    Hm, lastig, ik denk hier nog even over na.

    Anwen Pascal Camelot:
    Ik denk dat Ophelia het best prima met Anwen zal kunnen vinnen, wellicht dat de twee vriendinnen zijn en dat Ophelia soms met Anwen een poging doet om te leren voetballen?

    Dyaxo Samuel Laike:
    Ophelia zou hem heel erg mogen, maar waarschijnlijk zal hij zich aan haar drukke karakter irriteren.

    Romano Neves:
    Hm, ik denk dat Ophelia zo nu en dan naar zijn muziek zal luisteren en hem wel interessant vind. Ophelia zal zeker haar best doen om hem te proberen te begrijpen.

    June Delilah Olson:
    Ophelia zal gewoon oké doen tegen June, gezien June inderdaad heel rustig is ja.

    Nikolina "Nina" Nadia Anderson:
    Ik vind je idee van best friends/partners in crime wel tof ja (:

    Zara Alyssa Macey:
    Komt als de rol af is

    Avalanté Melanie Kennedy:
    Komt als de rol af is.


    Ik zie Ophelia nog wel de iets te enthousiaste full body paint mascotte worden van het voetbal team haha


    Aria is echt een kluns when it comes to make up and painting maar ze vindt het wel erg leuk. Misschien dat Ophelia haar probeert te leren om haar make-up te doen? Voor Wyatt en Ophelia kunnen we doen dat ze elkaar in hun eerste jaar leerden kennen en dat ze elkaar eerst niet konden uit staan omdat Ophelia Wyatt te saai en serieus vond en Wyatt haar juist maar een raar figuur vond, maar ze door de jaren heen elkaar hebben leren te waarderen en nu goede vrienden zijn?


    I'd rather be spitting blood, than have the silence fuck me up.