• Northvale High for the talented
    “Everyone has talent. What's rare is the courage to follow it to the dark places where it leads"


    (...)


    Northvale High is een bijzondere middelbare school in San Fransisco. De school is puur gericht op de talentontwikkeling van de leerlingen. Natuurlijk worden de doorsnee vakken als talen, wiskunde en geschiedenis ook gegeven, maar de leerlingen krijgen allemaal een aangepast rooster om tijd te besteden aan hun talent. Echter is dit geen school waar iedere puber heen kan. Je moet er auditie voor doen. Alleen de allerbeste worden toegelaten. De school biedt genoeg faciliteiten voor de leerlingen zoals dansstudio's, sportvelden, muzieklokalen en dergelijke. Iedere jaar werken de leerlingen samen om hun school op een creatieve en interessante manier op de kaart te zetten om de aandacht te trekken van producers, coaches en andere personen die de leerlingen een mooie toekomst kunnen bieden. In het schooljaar van 2015/2016 gaan enkele leerlingen die met film bezig zijn de activiteiten van de andere leerlingen opnemen en verwerken tot een soort reallife soap om te laten zien hoe de school het talent van de leerlingen ontwikkelen. Kan iedereen wel tegen die live aandacht van de camera's om hun heen?


    Talenten
    Sporten
    De school biedt sportvelden, hallen en overige ruimtes voor verschillende sporten. Hierbij wordt gedacht aan voetbal, hockey, honkbal, zwemmen, cheerleading etc.

    Muzisch
    Dans, kunst, muziek, zang, drama

    Overig
    Technische creativiteit zoals film en fotobewerking


    Leerjaren
    Jaar 1: 12 tot 13 jaar
    Jaar 2: 13 tot 14 jaar
    Jaar 3: 14 tot 15 jaar
    Jaar 4: 15 tot 16 jaar
    Jaar 5: 16 tot 17 jaar

    Regels
    Schoolregels
    • Leerlingen zorgen zelf voor kleding
    • Leerlingen melden zich tijdig af bij afwezigheid
    • Pesten is ten strengste verboden
    • Alle normale lessen (niet talentgerelateerd) worden te allen tijde bijgewoond
    • Te laat komen betekent nablijven

    RPG-regels
    • Maximaal twee personages per persoon (beide geslachten)
    • Geen perfecte personages
    • Houd talenten, geslacht en leeftijd gelijk
    • Heb je een origineel idee voor een talent: let me know
    • Posts bevatten minimaal 300 woorden
    • Ik maak de nieuwe topics aan
    • Leerlingen van 15 jaar zien er niet uit als 20
    • Er worden GEEN liefdesrelaties afgesproken om één-op-één-rpg'en te voorkomen


    Personages
    Naam:
    Leeftijd:
    Talent:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:

    Naam - Username - Talent - Jaar - Faceclaim - Pagina
    Vrouwen TIJDELIJKE STOP
    • ? - Belmont - Muzisch - 4 - ? - ?
    • ? - Surrexit - Cheerleading - 5 - Nicola Peltz - ?
    • ? - Psychopaths - Voetbal - ? - Cara Delevinge
    • ? - Sociopaths - Gymnastiek - ? - Chloe Bennet
    • ? - Deamus - Atletiek - 5 - ? - ?
    • Lucienne Claire Andrews - JudithSuzann - Dans - 5 - ? - 1.3
    • Ariana Corinne Sadowski - Dysthymia - ? - Schrijven - Scarlett Rose Leithold - 1.2
    • Ophelia Elodie O'Brea - Sempre - Make-up - 5 - Alexis Ingham - 1.2
    • ? - Santanico - ? - ? - ?
    • Lerika Kamilia Zablotskaya - Polovina - Zang - 2/3 - Sofiya Tarasova - 1.2
    • ? - Vellichor - Creatief schrijven- 4 - Gigi Hadid - ?
    •
    •
    Mannen
    • ? - Belmont - Overig - 5- Lucky Blue Smith - ?
    • Jackson Nathaniel Montgomery - Ziegler - Voetbal - 5 - Colton Haynes - 1.3
    • ? - Psychopaths - Muziek - 5 - ?
    • Julian Brenton Reyes - Poppys - Kunst - 4 - 1.3
    • ? - Inclination - Acteren - 5 - ? - ?
    • Wyatt Rhys Monaghan - Dysthymia - Basketbal - 5 - Neels Visser - 1.3
    • ? - Sonder - Ijshockey - 5 - ? - ?
    • Tyler Damario Lopez - Santanico - Voetbal - Francisco Lachowski - 1.3
    • ? - nautik - Martial arts - 5 - Aaron Johnson - ?
    • ? - Vellichor - Muziek - 5 - Alex Pettyfer - ?
    • ? - Mirin - voetbal - ? - ? - ?
    •
    Links
    Rollentopics:
    Praattopics:
    Speeltopics:


    Note
    Deze RPG zal pas over een tijdje beginnen omdat ik iedereen de tijd wil geven om personages aan te maken. Op die manier hoeft niemand te haasten vanwege toetsen of andere belangrijke (school)zaken. Ik weet nog niet precies wanneer het geopend wordt, maar dat zal ik gauw laten weten


    Dit is niet mijn RPG. Ik heb het praattopic geopend voor Ziegler

    [ bericht aangepast op 15 jan 2016 - 20:53 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ga Jackson btw even opnieuw posten dus hij komt op pagina 6

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 16:44 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb een relatie lijstje op pagina twee, daar staat wat mijn character van hem zouden vinden als basisvaardigheden van een relatie tussen de twee :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dumbledore schreef:
    Is er iemand die een relatie wilt met Jackson? Hij wordt erg gedreven, arrogant en ambitieus. Let me know c: (het topic is bijgewerkt)


    Ik heb Lucy, ook arrogant en ambitieus c;


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Relatie-ideeën voor Jackson
    Dit is hoe Jackson tegen mensen aankijkt, laat me maar weten of je er iets mee wilt of niet

    Ariana ''Aria'' Corinne Sadowski: Dit is zo'n meisje over wie Jackson compleet heen zou lopen met zijn opmerkingen. Hij houdt niet van mensen die niet veel trekken, omdat hij ze niet vertrouwt. Hij zou het waarschijnlijk nog niet eens persoonlijk bedoelen.
    Ophelia Elodie O'Brea: Jackson zal Ophelia veel te "hippieachtig" vinden. Hij is dit totaal niet gewend en is juist heel streng opgevoed ,waardoor dit voor hem echt een cultuurshock zal zijn. Daarom zal hij echt niet aardig tegen haar doen en doen alsof haar leven heel vreemd en niet normaal is.
    Lerika Kamilia Zablotskaya: Ik denk niet dat Jackson echt een mening over haar zal hebben. Waarschijnlijk kan hij haar slecht peilen en probeert zich zo min mogelijk met haar te bemoeien. Hij zal niet per definitie echt heel onaardig doen, maar zich niet te veel van haar aantrekken.
    Wyatt Rhys Monaghan: Ergens denk ik dat ze het wel met elkaar zouden kunnen vinden, maar dat het ook kan botsen. Ik weet het dus niet zo goed, misschien kunnen we het hier even over hebben?
    Tyler Damario Lopez: Het zijn teamgenoten dus ze moeten wel aardig tegen elkaar doen, maar ik denk dat Jackson zich ook kapot kan ergeren aan hem omdat hij zo macho en koppig is. Misschien dat ze gewoon normaal tegen elkaar doen en goed samen kunnen spelen, maar elkaar af en toe wel wat kunnen doen?
    Julian Brenton Reyes: Jackson heeft sowieso een hekel aan alle kunsttalenten. Hij is erg bevooroordeeld en Julian zal dan ook geen uitzondering voor hem zijn.
    Lucienne (Lucy) Claire Andrews: Ik denk dat ze wel oké met elkaar zijn maar verder geen speciale relatie hebben?
    Santiago 'Santi' Eloy Garcia: Volgens mij zouden zij het gewoon prima kunnen vinden? Maatjes?
    Anwen Pascal Camelot: Maatjes misschien? Dat Jackson haar altijd plaagt maar wel graag met haar traint?
    Dyaxo Samuel Laike: Dit zal sowieso niet goed samengaan, denk ik
    Romano Neves: Jackson zal hem niet mogen, omdat hij erg anders is. Jackson zou nog weleens gemeen tegen hem kunnen zijn
    June Delilah Olson: Jackson zal niks speciaals met haar hebben en ook niet te veel naar haar omkijken
    Nikolina Nadia Anderson: Dit gaat botsen sowieso haha
    Zara Alyssa Macey: Ik denk dat Jackson ergens wel respect voor haar zal hebben, maar dat niet echt zo uiten
    Avalanté Melanie Kennedy: nog geen karakter
    Reyna North Ambrosio: nog geen karakter


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb Zara af!
    Een lijstje wat betreft voorstellen komt nog, maar ik ga zo eerst eten & trainen en morgen leren dus wss morgenavond. Als mensen al ideeen hebben hoor ik het graag ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Oh shit I missed this.. Well I have Anwen and Dyaxo please don't skip me xc


    I just caught the wave in your eyes

    Dumbledore schreef:
    Relatie-ideeën voor Jackson
    Dit is hoe Jackson tegen mensen aankijkt, laat me maar weten of je er iets mee wilt of niet

    Ariana ''Aria'' Corinne Sadowski: Dit is zo'n meisje over wie Jackson compleet heen zou lopen met zijn opmerkingen. Hij houdt niet van mensen die niet veel trekken, omdat hij ze niet vertrouwt. Hij zou het waarschijnlijk nog niet eens persoonlijk bedoelen.
    Ophelia Elodie O'Brea: Jackson zal Ophelia veel te "hippieachtig" vinden. Hij is dit totaal niet gewend en is juist heel streng opgevoed ,waardoor dit voor hem echt een cultuurshock zal zijn. Daarom zal hij echt niet aardig tegen haar doen en doen alsof haar leven heel vreemd en niet normaal is.
    Lerika Kamilia Zablotskaya: Ik denk niet dat Jackson echt een mening over haar zal hebben. Waarschijnlijk kan hij haar slecht peilen en probeert zich zo min mogelijk met haar te bemoeien. Hij zal niet per definitie echt heel onaardig doen, maar zich niet te veel van haar aantrekken.
    Wyatt Rhys Monaghan: Ergens denk ik dat ze het wel met elkaar zouden kunnen vinden, maar dat het ook kan botsen. Ik weet het dus niet zo goed, misschien kunnen we het hier even over hebben?
    Tyler Damario Lopez: Het zijn teamgenoten dus ze moeten wel aardig tegen elkaar doen, maar ik denk dat Jackson zich ook kapot kan ergeren aan hem omdat hij zo macho en koppig is. Misschien dat ze gewoon normaal tegen elkaar doen en goed samen kunnen spelen, maar elkaar af en toe wel wat kunnen doen?
    Julian Brenton Reyes: Jackson heeft sowieso een hekel aan alle kunsttalenten. Hij is erg bevooroordeeld en Julian zal dan ook geen uitzondering voor hem zijn.
    Lucienne (Lucy) Claire Andrews: Ik denk dat ze wel oké met elkaar zijn maar verder geen speciale relatie hebben?
    Santiago 'Santi' Eloy Garcia: Volgens mij zouden zij het gewoon prima kunnen vinden? Maatjes?
    Anwen Pascal Camelot: Maatjes misschien? Dat Jackson haar altijd plaagt maar wel graag met haar traint?
    Dyaxo Samuel Laike: Dit zal sowieso niet goed samengaan, denk ik

    Romano Neves: Jackson zal hem niet mogen, omdat hij erg anders is. Jackson zou nog weleens gemeen tegen hem kunnen zijn
    June Delilah Olson: Jackson zal niks speciaals met haar hebben en ook niet te veel naar haar omkijken
    Nikolina Nadia Anderson: Dit gaat botsen sowieso haha
    Zara Alyssa Macey: Ik denk dat Jackson ergens wel respect voor haar zal hebben, maar dat niet echt zo uiten
    Avalanté Melanie Kennedy: nog geen karakter
    Reyna North Ambrosio: nog geen karakter


    I agree c: ik denk dat Dyaxo hem sowieso weinig zal aanspreken/ontwijken gezien hij een beetje terughoudend is als het aankomt op sporters (en sowieso terughoudend is haha) en Anwen en Jackson lijkt me wel leuk ja ^^ Ze schelen wel één leerjaar, wat mij betreft geen probleem though..?


    I just caught the wave in your eyes

    Psychopaths schreef:
    Oh shit I missed this.. Well I have Anwen and Dyaxo please don't skip me xc


    Op pagina twee staan ze er ook tussen in het reactie lijstje van Romano en June :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dumbledore schreef:
    Relatie-ideeën voor Jackson
    Dit is hoe Jackson tegen mensen aankijkt, laat me maar weten of je er iets mee wilt of niet

    Ariana ''Aria'' Corinne Sadowski: Dit is zo'n meisje over wie Jackson compleet heen zou lopen met zijn opmerkingen. Hij houdt niet van mensen die niet veel trekken, omdat hij ze niet vertrouwt. Hij zou het waarschijnlijk nog niet eens persoonlijk bedoelen.
    Ophelia Elodie O'Brea: Jackson zal Ophelia veel te "hippieachtig" vinden. Hij is dit totaal niet gewend en is juist heel streng opgevoed ,waardoor dit voor hem echt een cultuurshock zal zijn. Daarom zal hij echt niet aardig tegen haar doen en doen alsof haar leven heel vreemd en niet normaal is.
    Lerika Kamilia Zablotskaya: Ik denk niet dat Jackson echt een mening over haar zal hebben. Waarschijnlijk kan hij haar slecht peilen en probeert zich zo min mogelijk met haar te bemoeien. Hij zal niet per definitie echt heel onaardig doen, maar zich niet te veel van haar aantrekken.
    Wyatt Rhys Monaghan: Ergens denk ik dat ze het wel met elkaar zouden kunnen vinden, maar dat het ook kan botsen. Ik weet het dus niet zo goed, misschien kunnen we het hier even over hebben?
    Tyler Damario Lopez: Het zijn teamgenoten dus ze moeten wel aardig tegen elkaar doen, maar ik denk dat Jackson zich ook kapot kan ergeren aan hem omdat hij zo macho en koppig is. Misschien dat ze gewoon normaal tegen elkaar doen en goed samen kunnen spelen, maar elkaar af en toe wel wat kunnen doen?
    Julian Brenton Reyes: Jackson heeft sowieso een hekel aan alle kunsttalenten. Hij is erg bevooroordeeld en Julian zal dan ook geen uitzondering voor hem zijn.
    Lucienne (Lucy) Claire Andrews: Ik denk dat ze wel oké met elkaar zijn maar verder geen speciale relatie hebben?
    Santiago 'Santi' Eloy Garcia: Volgens mij zouden zij het gewoon prima kunnen vinden? Maatjes?
    Anwen Pascal Camelot: Maatjes misschien? Dat Jackson haar altijd plaagt maar wel graag met haar traint?
    Dyaxo Samuel Laike: Dit zal sowieso niet goed samengaan, denk ik
    Romano Neves: Jackson zal hem niet mogen, omdat hij erg anders is. Jackson zou nog weleens gemeen tegen hem kunnen zijn
    June Delilah Olson: Jackson zal niks speciaals met haar hebben en ook niet te veel naar haar omkijken
    Nikolina Nadia Anderson: Dit gaat botsen sowieso haha
    Zara Alyssa Macey: Ik denk dat Jackson ergens wel respect voor haar zal hebben, maar dat niet echt zo uiten
    Avalanté Melanie Kennedy: nog geen karakter
    Reyna North Ambrosio: nog geen karakter


    Ik ben het met je eens c;


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Psychopaths schreef:
    Oh shit I missed this.. Well I have Anwen and Dyaxo please don't skip me xc


    Ik heb voor allebei wel iets bedacht voor met Ophelia, kijk maar wat je er van vindt of als je iets leukers weet! Het staat op pagina 2 (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 20:53 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ophelia's eventuele relatielijstje:

    Anwen Pascal Camelot:
    Ik denk dat Ophelia het best prima met Anwen zal kunnen vinnen, wellicht dat de twee vriendinnen zijn en dat Ophelia soms met Anwen een poging doet om te leren voetballen?

    Dyaxo Samuel Laike:
    Ophelia zou hem heel erg mogen, maar waarschijnlijk zal hij zich aan haar drukke karakter irriteren.


    Anwen – ik denk dat die idd leuke vriendinnen kunnen zijn en dat Anwen dan te vergeefs Ophelia probeert voetbal trucjes aan te leren haha.
    Dyaxo – ik denk dat hij haar gezelschap kan waarderen maar soms ook even weg gaat om wat meer rust en stilte op te zoeken.


    Vellichor schreef:
    Romano's relaties met mensen;

    Anwen Pascal Camelot - met haar zou Romano het echt nog wel kunnen vinden, aangezien ze een meisje Is dat tegengas zou kunnen geven.
    Dyaxo Samuel Lake - ergens zie ik de twee wel rustig samen zitten met muziek enzo, maar kwa Innerlijk past het niet helemaal volgens mij.


    June's Relaties met mensen:

    Anwen Pascal Camelot - June zou waarschijnlijk Anwen een beetje Te vinden en waarschijnlijk ook gewoon niet mogen.
    Dyaxo Samuel Lake - ik denk dat June zichzelf nog wel zelfs comfortabel rondom hem zou voelen door zijn Innerlijk, maar ik weet zijn likes en dislikes natuurlijk nog niet.


    Romano x Anwen – maatjes? Ik denk dat Anwen soms gewoon even stiekem komt luisteren als hij speelt.
    Romano x Dyaxo – gewoon samenwerken bij muziekopdrachten en soms even jammen maar meer dan dat zal het ook nooit worden?

    June x Anwen – wellicht is Anwen wat te druk en ik denk dat meer dan gewoon kennissen er ook niet in zit (sommige likes matchen wel geloof ik)
    June x Dyaxo – waarschijnlijk zal Dyaxo haar rekenen tot één van zijn (zeldzame) vrienden. (likes etc heb ik bij beide toegevoegd)


    Dysthymia schreef:
    Relatie lijstje van Aria:

    Anwen Pascal Camelot - Aria en Anwen zijn echt total opposites maar opposites do attract dus ik zie wel een vreemde vriendschap tussen die twee. Ze hebben een gedeelde liefde voor voetbal dus ik denk dat we er wel wat leuks van kunnen maken.
    Dyaxo Samuel Lake - Best friends? :3 Aria heeft nog een beste vriend nodig en ze zijn beiden enorme introverts dus ik denk dat ze het wel goed met elkaar kunnen vinden.



    Relatie lijstje van Wyatt:
    Anwen Pascal Camelot - Good friends?
    Dyaxo Samuel Lake - Ik denk niet dat Dyaxo en Wyatt het goed met elkaar zouden kunnen vinden omdat ze heel verschillend zijn. Heb jij nog een leuk idee voor die twee?



    Anwen x Aria – misschien dat ze elkaar niet echt mogen door die botsende karakters maar zodra ze dan een potje gaan spelen ze opeens beste vriendinnen zijn.
    Dyaxo x Aria – best friends is top ^^ hij is ook een enorme noob als het aankomt op meisjes dus wellicht zal hij haar dan zo nu en dan eens subtiel vragen naar het vrouwelijk soort... x)

    Anwen x Wyatt – ja is goed, misschien probeert Wyatt haar zo nu en dan eens basketbal te leren? Lijkt me wel grappig en dan leert Anwen hem op haar beurt wat voetbal skills.
    Dyaxo x Wyatt – waarschijnlijk loopt hij met een ruime bocht om hem heen want zoals bij Jackson > hij en sporters is al snel een nee.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 21:34 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Eerste indrukken/Voorstellen relaties Zara
    Dit zijn voornamelijk indrukken en nog weinig echt voorstellen. Als er ook daadwerkelijk iets afgesproken is zal ik het schuingedrukt neerzetten.
    • Nikolina Nadia Anderson — Zara zou haar denk ik wel mogen.
    • Anwen Pascal Camelot — Ik denk dat ze elkaar wel zouden mogen, zeker respecteren, maar ik weet niet of ze ook daadwerkelijk vrienden zouden zijn.
    • Avalanté Melanie Kennedy — Not enough info.
    • Lucienne Claire Andrews — Friends
    • Ariana Corinne Sadowski — Ik denk dat Zara haar wel zou mogen, ze zou zeker geen hekel aan haar hebben o.i.d, maar ik vind het moeilijk te plaatsen hoe/waarom ze met elkaar omgaan en hoe dat begonnen zou kunnen zijn.
    • Ophelia Elodie O'Brea — De twee zijn goede vriendinnen en organiseren eens in de zoveel tijd een movies night.
    • Reyna North Ambrosio — Not enough info.
    • Lerika Kamilia Zablotskaya — Ik denk niet dat Zara haar niet zou mogen, maar zou m'n god niet weten hoe die twee elkaar zouden kennen haha
    • June Delilah Olson — Zara en June mogen elkaar wel, maar zijn geen dikke maatjes, eerder wat oppervlakkigere vrienden.
    • Jackson Nathaniel Montgomery — Zara zou hem denk ik wel mogen, en zeker respect hebben voor hem.
    • Dyaxo Samuel Laike — Ik denk dat zijn stilte Zara wel zou aantrekken, maar ook omdat hij juist wat stiller en meer op zichzelf is weet ik niet wat voor'n relatie ze zouden hebben.
    • Julian Brenton Reyes — Ik denk op zich dat Zara hem wel zou mogen, al zou het egoïstische/schijnheilige/arrogante/agressieve haar wel tegenspreken.
    • Wyatt Rhys Monaghan — Hmm moeilijk te peilen, ze hebben redelijk wat overeenkomsten, maar ik weet niet of dit zodanig is dat ze ook vrienden zouden zijn, of dat ze elkaar juist totaal niet zouden mogen.
    • Tyler Damario Lopez — Ik denk eigenlijk dat ze het wel goed met elkaar zouden kunnen vinden, maar ben niet helemaal zeker.
    • Romano Neves — Goede vrienden, al hebben ze soms wel knallende ruzie. Deze ruzies maken ze overigens vaak wel snel goed.
    • Santiago Eloy Garcia — Zara zou hem denk ik wel mogen, zeker aangezien hij ook een sporttalent heeft.



    Bweh, ik vind dit altijd zo'n rotwerk om te doen eh :')

    [ bericht aangepast op 19 jan 2016 - 21:00 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Deamus schreef:
    Eerste indrukken/Voorstellen relaties Zara
    Dit zijn voornamelijk indrukken en nog weinig echt voorstellen. Als er ook daadwerkelijk iets afgesproken is zal ik het schuingedrukt neerzetten.
    • Nikolina Nadia Anderson — Zara zou haar denk ik wel mogen.
    • Anwen Pascal Camelot — Ik denk dat ze elkaar wel zouden mogen, zeker respecteren, maar ik weet niet of ze ook daadwerkelijk vrienden zouden zijn.
    • Avalanté Melanie Kennedy — Not enough info.
    • Lucienne Claire Andrews — Voor mijn gevoel zouden die twee wel redelijk goed overweg kunnen komen ^^
    • Ariana Corinne Sadowski — Ik denk dat Zara haar wel zou mogen, ze zou zeker geen hekel aan haar hebben o.i.d, maar ik vind het moeilijk te plaatsen hoe/waarom ze met elkaar omgaan en hoe dat begonnen zou kunnen zijn.
    • Ophelia Elodie O'Brea — Zara zou haar denk ik wel aardig vinden c:
    • Reyna North Ambrosio — Not enough info.
    • Lerika Kamilia Zablotskaya — Ik denk niet dat Zara haar niet zou mogen, maar zou m'n god niet weten hoe die twee elkaar zouden kennen haha
    • June Delilah Olson — Ik vind het eerlijk gezegd moeilijk om te bedenken wat Zara van haar zou vinden.
    • Jackson Nathaniel Montgomery — Zara zou hem denk ik wel mogen, en zeker respect hebben voor hem.
    • Dyaxo Samuel Laike — Ik denk dat zijn stilte Zara wel zou aantrekken, maar ook omdat hij juist wat stiller en meer op zichzelf is weet ik niet wat voor'n relatie ze zouden hebben.
    • Julian Brenton Reyes — Ik denk op zich dat Zara hem wel zou mogen, al zou het egoïstische/schijnheilige/arrogante/agressieve haar wel tegenspreken.
    • Wyatt Rhys Monaghan — Hmm moeilijk te peilen, ze hebben redelijk wat overeenkomsten, maar ik weet niet of dit zodanig is dat ze ook vrienden zouden zijn, of dat ze elkaar juist totaal niet zouden mogen.
    • Tyler Damario Lopez — Ik denk eigenlijk dat ze het wel goed met elkaar zouden kunnen vinden, maar ben niet helemaal zeker.
    • Romano Neves — Hmm, ik denk dat Zara hem wel zou mogen, al zijn ze wel beiden dominant en idk of dat nou een hele goede combi is.
    • Santiago Eloy Garcia — Zara zou hem denk ik wel mogen, zeker aangezien hij ook een sporttalent heeft.




    Bweh, ik vind dit altijd zo'n rotwerk om te doen eh :')


    Ik denk dat de twee ook goed met elkaar op kunnen schieten :')


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    (...)

    Ik denk dat de twee ook goed met elkaar op kunnen schieten :')


    Friends then?


    take me back to the basics and the simple life

    @Psychopaths; Jaa, prima! Leuk n.n

    @Deamus; Ik denk dat Ophelia en Zara het inderdaad wel goed kunnen vinden. Wellicht dat de twee om de zoveel tijd een movie night organiseren?


    When time and life shook hands and said goodbye.