• Meer voorbeelden kan je hier vinden.
    Tips & tricks voor photoshop kan je hier vinden.
    Aanvragen zijn toe.

    Lijstje:
    Titel:
    Tagline: Optioneel
    Wie/Wat moet erop:
    Sfeer:
    Extra's: Lettertype, grootte, richting, etc.

    Regels:
    - Alleen aanvragen als je mijn covers zeker gaat gebruiken, al is het maar voor één hoofdstuk. Als je dit niet doet aanvaard ik je aanvraag niet meer.
    - De tagline is het zinnetje dat bij je titel hoort.
    - Foto's (onbekende mensen) zelf zoeken: van middelmatige/grote grootte en scherp genoeg. Als je iemand bekend erop wilt kan ik zelf foto's van goede kwaliteit zoeken.
    - Liefst de foto's met links of met spoilers in je aanvraag zetten. Anders wordt het te druk.


    Wachtlijst:
    - Inktzwart
    - Memorie

    Voorbeelden:

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 16:55 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Wat een mooie covers! Ik heb op dit moment geen cover nodig, maar anders kom ik er zeker wel eens eentje aanvragen (:


    16 - 09 - '17

    Oooh dankjewel ;D

    [ bericht aangepast op 17 jan 2016 - 15:03 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Een snelle MT, ik ben momenteel niks nodig wat ik niet al heb aangevraagd, maar ik ga hier zeker nog eens terug komen ^^


    obsessive rage

    hoi ik ben opzoek naar een cover.
    Titel:When love seems unposible
    Tagline: Optioneel (alleen de titel)
    Wie/Wat moet erop: tom hiddleston
    Sfeer: eventueel Gotisch romanties (niet verplicht)
    Extra's: Lettertype, grootte, richting, etc.: het hoofdpersonage is een journaliste die theater en film colums schrijft, mss kan je daar iets mee doen

    er kan wel schrijffouten in staan.
    hoppelijk kan je er iets mee.
    alvast bedankt.


    why does it rain rain rain down on utopia

    @arget3isil
    Is dit goed?


    Ik snap dat je die krul irritant zou kunnen vinden dus hier een andere versie:


    Laat me weten als er nog iets is^^


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Hoi. Vind het mooi dankj


    why does it rain rain rain down on utopia

    Titel: 'Girl of steel - Black'
    Tagline: "The hottest fires makes the hardest steel,"
    Wie/Wat moet erop: Nou ja iets met vuur zou wel toepasselijk zijn.^^
    Sfeer: eh nou ja het is niet heel duister, ze worden verliefd en dan zijn er problemen zeg maar om niet teveel te spoileren.(":
    Extra's: Lettertype, grootte, richting, etc.



    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 22:14 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh damn ik zag net 'alleen aanvragen als je zeker weet dat je hem gaat gebruiken', nou dat kan ik dus niet met zekerheid zeggen omdat ik een co heb.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oh damn ik zag net 'alleen aanvragen als je zeker weet dat je hem gaat gebruiken', nou dat kan ik dus niet met zekerheid zeggen omdat ik een co heb.(':

    Oh, als je hem gebruikt bij één hoofdstuk is het ook goed voor mij. Maar ik werk meestal meer aan een uur dan een cover (zelfs als je dat niet zou zeggen) en dan is het jammer dat er niets mee gebeurt, snap je?


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Echt leuke covers. Helaas heb ik momenteel geen nodig. Misschien snel, though. Ik ga dit zeker even in de gaten houden. (:


    The truth is out there.

    Attachments schreef:
    (...)
    Oh, als je hem gebruikt bij één hoofdstuk is het ook goed voor mij. Maar ik werk meestal meer aan een uur dan een cover (zelfs als je dat niet zou zeggen) en dan is het jammer dat er niets mee gebeurt, snap je?


    Dat moet vast lukken, ik snap het wel inderdaad.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Attachments schreef:
    (...)
    Oh, als je hem gebruikt bij één hoofdstuk is het ook goed voor mij. Maar ik werk meestal meer aan een uur dan een cover (zelfs als je dat niet zou zeggen) en dan is het jammer dat er niets mee gebeurt, snap je?


    Oh, dan kan ik ook aanvragen (':
    Ik ga het zo invullen, want je covers zijn echt heel mooi!


    obsessive rage

    @Hawke Dankjewel! (:
    @SPECS Laat maar iets weten!
    @Inkzwart Is goed voor mij c:


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Voor SPECS:


    Ik zou het snappen dat je de kleuren/lettertypes niet goed vindt dus sla ik een kladversie op. Helaas gaan er niet veel kleuren samen met oranje en zelfs bij paars heb ik mijn twijfels :/ Laat maar iets weten!


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik zou het zelf niet beter kunnen, maar ik heb het gevoel dat het niet echt een geheel vormt zeg maar.^^ en tja de kleuren, sorry als ik het je lastig heb gemaakt.:')


    You were born original, don't die as a copy.