• Meer voorbeelden kan je hier vinden.
    Tips & tricks voor photoshop kan je hier vinden.
    Aanvragen zijn toe.

    Lijstje:
    Titel:
    Tagline: Optioneel
    Wie/Wat moet erop:
    Sfeer:
    Extra's: Lettertype, grootte, richting, etc.

    Regels:
    - Alleen aanvragen als je mijn covers zeker gaat gebruiken, al is het maar voor één hoofdstuk. Als je dit niet doet aanvaard ik je aanvraag niet meer.
    - De tagline is het zinnetje dat bij je titel hoort.
    - Foto's (onbekende mensen) zelf zoeken: van middelmatige/grote grootte en scherp genoeg. Als je iemand bekend erop wilt kan ik zelf foto's van goede kwaliteit zoeken.
    - Liefst de foto's met links of met spoilers in je aanvraag zetten. Anders wordt het te druk.


    Wachtlijst:
    - Inktzwart
    - Memorie

    Voorbeelden:

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 16:55 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    @Shireen Sorry dat het zo lang duurde maar ik had het even druk deze week :/ Maar hij is af!


    Als je toch iets anders in gedachten had, heb ik de PNGs opgeslaan en dan maak ik er een nieuwe want ik weet niet of het de bedoeling was dat het andere meisje er zo groot opstaat.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 13:57 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik ga zo even posten MT


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Titel: Battlefield

    Tagline: A Destiel story
    (Written by) Sharon

    Wie/Wat moet erop:

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 19:34 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    @HalfBloodPrince Ik zal je op de wachtlijst zetten maar ik maak geen gifcovers :/ En zou je alsjeblieft mijn eigen lijstje kunnen invullen?

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 18:08 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Attachments schreef:
    @HalfBloodPrince Ik zal je op de wachtlijst zetten maar ik maak geen gifcovers :/ En zou je alsjeblieft mijn eigen lijstje kunnen invullen?


    Sorry ik moest het even kopiëren omdat ik weg moest. Ik pas het aan


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Oh ja, zoiets dacht ik al wel. Maar ik kan beter uit aan mijn eigen lijstje^^


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Attachments schreef:
    Oh ja, zoiets dacht ik al wel. Maar ik kan beter uit aan mijn eigen lijstje^^


    Aangepast alleen de rest staan onder de spoiler xD

    Sorry ben op een IPad bezig wat ik nooit doe, sorry voor het ongemak


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    @HalfBloodPrince Maakt niet uit, ik ga er nu aan beginnen^^

    @Pans_Daughter Je cover is af! Laat me weten als er iets is c:


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Attachments schreef:
    @Shireen Sorry dat het zo lang duurde maar ik had het even druk deze week :/ Maar hij is af!


    Als je toch iets anders in gedachten had, heb ik de PNGs opgeslaan en dan maak ik er een nieuwe want ik weet niet of het de bedoeling was dat het andere meisje er zo groot opstaat.


    Gaaf! Dankjewel!


    how dare you speak of grace

    Attachments schreef:
    @HalfBloodPrince Maakt niet uit, ik ga er nu aan beginnen^^

    @Pans_Daughter Je cover is af! Laat me weten als er iets is c:



    Oooh wat gaaaaf!!!! Dank je wel!

    Cover voor HalfBloodPrince:


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Titel: Ink
    Tagline: Stars can't shine in daylight
    Wie/Wat moet erop:
    Klik
    Klik
    Klik
    Dit zijn meer voorbeelden, een ander meisje met zwart haar en iets als doornen is ook goed (: Ook zou ik ergens een inktvlek willen, maar ik kon die niet vinden in mijn vlugge zoektocht. Nu speelt het verhaal zich af in de Victoriaanse tijd, misschien is dat handig om te weten.
    Sfeer: Donker, mysterieus, misschien aan de macabere kant. Maar echt gore hoeft het nu ook niet te zijn.
    Extra's: Dit lettertype vond ik wel mooi, maar iets in de buurt is ook prima.


    Titel: Snow
    Tagline: Every snowflake is different
    Wie/Wat moet erop:
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Dit zijn meer voorbeelden, een ander meisje met wit haar en een maan is ook goed (: Ook zou ik ergens een sneeuwvlok willen. Nu speelt het verhaal zich af in de Victoriaanse tijd, misschien is dat handig om te weten.
    Sfeer: Donker, mysterieus, misschien aan de macabere kant. Maar echt gore hoeft het nu ook niet te zijn. Koud.
    Extra's: Dit lettertype vond ik wel mooi, maar iets in de buurt is ook prima.


    Titel: Blood
    Tagline: The drops of blood are the tears my eyes can't cry
    Wie/Wat moet erop:
    Klik
    Klik
    Klik
    Dit zijn meer voorbeelden, een ander meisje met rood haar en een roos is ook goed (: Ook zou ik ergens een bloedvlek willen. Nu speelt het verhaal zich af in de Victoriaanse tijd, misschien is dat handig om te weten.
    Sfeer: Donker, mysterieus, misschien aan de macabere kant. Maar echt gore hoeft het nu ook niet te zijn.
    Extra's: Dit lettertype vond ik wel mooi, maar iets in de buurt is ook prima.


    Als je faceclaims nodig hebt, zou ik deze gebruiken:
    Het meisje in Ink: Emily Rudd
    Het meisje in Snow: Elle Fanning (Ze heeft officieel geen wit haar, maar in zwart wit kan dat wel zo lijken)
    Het meisje in Blood: Daria Sidorchuk
    Maar het liefst gewoon de aangegeven plaatjes.


    Ok, dat was een enorme lijst XD Maar het is zeg maar van dezelfde sery, je mag rustig aan doen

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 10:16 ]


    obsessive rage

    MT :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Titel: Bucketlist || Dylan O'Brien
    Tagline: i would travel to the ends of the earth for you.
    Wie/Wat moet erop:



    Sfeer: Misschien iets met allemaal bucketlist woorden/zinnen op de achtergrond.
    Extra's: x


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Attachments schreef:
    Cover voor HalfBloodPrince:






    Die is super!!! Dankjewel!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."