• Meer voorbeelden kan je hier vinden.
    Tips & tricks voor photoshop kan je hier vinden.
    Aanvragen zijn toe.

    Lijstje:
    Titel:
    Tagline: Optioneel
    Wie/Wat moet erop:
    Sfeer:
    Extra's: Lettertype, grootte, richting, etc.

    Regels:
    - Alleen aanvragen als je mijn covers zeker gaat gebruiken, al is het maar voor één hoofdstuk. Als je dit niet doet aanvaard ik je aanvraag niet meer.
    - De tagline is het zinnetje dat bij je titel hoort.
    - Foto's (onbekende mensen) zelf zoeken: van middelmatige/grote grootte en scherp genoeg. Als je iemand bekend erop wilt kan ik zelf foto's van goede kwaliteit zoeken.
    - Liefst de foto's met links of met spoilers in je aanvraag zetten. Anders wordt het te druk.


    Wachtlijst:
    - Inktzwart
    - Memorie

    Voorbeelden:

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 16:55 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    SPECS schreef:
    Ik zou het zelf niet beter kunnen, maar ik heb het gevoel dat het niet echt een geheel vormt zeg maar.^^ en tja de kleuren, sorry als ik het je lastig heb gemaakt.:')

    Ik kan ook een andere maken? Maar de foto van het meisje is niet echt gemakkelijk om mee te werken. Geef anders een voorbeeld van wat je wilt?

    [ bericht aangepast op 22 jan 2016 - 17:47 ]


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Attachments schreef:
    (...)
    Ik kan ook een andere maken? Maar de foto van het meisje is niet echt gemakkelijk om mee te werken. Geef anders een voorbeeld van wat je wilt?


    Je mag het proberen, maar als het te lastig is dan snap ik dat ook wel.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Je mag het proberen, maar als het te lastig is dan snap ik dat ook wel.(:

    Heb je mss iets specifiek in gedachten? Een voorbeeld?


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Attachments schreef:
    (...)
    Heb je mss iets specifiek in gedachten? Een voorbeeld?


    Het enige was ik kan bedenken is haar gezicht in de vlammen van een kampvuur en dat het kijkt alsof hij aan een kampvuur zit, maar ik denk dat dat er niet uitziet.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Titel: Sleutelbloem
    Tagline: De fouten die je hebt gemaakt maken jou menselijk
    Beschrijving: June is een meisje van achttien en staat op het punt uitgehuwd te worden door haar ouders. Hier zit ze echter niet op te wachten. Ze wil haar erfenis helemaal niet doorgeven aan haar man, dat wil ze zelf houden. Daarom bedenkt ze een plan om ook zijn geld erbij te krijgen, maar ze weet niet dat Antonio, de man waarmee ze binnenkort zal trouwen, bijna exact hetzelfde plan heeft. Namelijk: Haar doden zodat ze niet in de weg zal zitten.
    Wie/Wat moet erop: Ik had nog geen specifieke plaatjes in mijn hoofd.
    Ik vond dit meisje wel tof voor June, maar iets soortgelijks is ook goed. Antonio hoeft er niet op, wel zou ik graag een sleutelbloem zien en ik vond
    dit plaatje wel bij het verhaal passen.
    Sfeer: Een beetje misdaad verhaal achtig, redelijk duister, maar simpel.
    Extra's: Ik zou graag een simpel lettertype hebben en had graag de kleur rood erin. Rood en wit. Dit hoeft niet.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2016 - 9:26 ]


    obsessive rage

    @SPECS Ik heb je idee proberen uit te werken maar vergeef me als ik hierna geen poging meer waag;



    @Inktzwart Ik maak zo snel mogelijk je cover^^


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Attachments schreef:
    @SPECS Ik heb je idee proberen uit te werken maar vergeef me als ik hierna geen poging meer waag;



    @Inktzwart Ik maak zo snel mogelijk je cover^^


    Deze ziet er echt een stuk leuker uit dan de vorige, dankjewel!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Daarmee bedoelde ik dus dat ik hem mooi vind, ik besefte me dat me reactie misschien niet helemaal goed kan vallen.(":


    You were born original, don't die as a copy.

    Attachments schreef:
    @SPECS Ik heb je idee proberen uit te werken maar vergeef me als ik hierna geen poging meer waag;



    @Inktzwart Ik maak zo snel mogelijk je cover^^


    Ik ben de co van SPECS en ik vind deze cover harstikke leuk! ^^ Dank je wel voor het maken. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik zag trouwens dat je een spelfout uit me quote had gehaald, bedankt!='D


    You were born original, don't die as a copy.

    @SPECS en DODEKA Bedankt! Ik ben blij dat jullie hem goed vinden (:

    @Inktzwart Ik heb er lang aan gewerkt maar ik zou begrijpen als je toch wat anders in gedachten had, daarom wil ik er nog één maken als je dat nodig moest vinden. Die laatste twee kreeg ik echt niet goed :/ Mijn inspiratie was op.




    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ze zijn mooi! Ik ga ze zeker gebruiken! (Dat zou ik sowieso al maar toch cx)


    obsessive rage

    Oh, bedankt! c: Ik ben blij dat je ze goed vindt.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Oeh c: Ik ben echt al lang op zoek naar een cover so please make me one

    Titel: In Boxes
    Tagline: I've been doing awful things again
    Wie/Wat moet erop:
    character 1
    character 2
    character 3
    character 4
    En mijn username (Shireen), heel klein rechtsonderin
    Sfeer: Het verhaal speelt zich af in WO2, dus alles in zwartwit, en misschien een beetje de sfeer van een oude foto, maar geen foto randen of iets dergelijks
    Extra's: Over de titel ben ik niet zeker, maar de tagline wil ik in dit lettertype. Dus misschien kun jij iets vinden voor de titel dat past bij de tagline (:

    Kun je me antwoorden of het request ge-aanvaard is?

    Kisses,
    Shireen


    how dare you speak of grace

    Titel:
    I'll teach you what it feels like
    Tagline:
    -
    Wie/Wat moet erop:



    Het verhaal gaat over een meisje, on ervaren en verlegen, dat bevriend raakt met een jongen. Dan vraagt hij haar ineens om friends with benefits te worden. Hij is wat dominant, blijkt later.
    Dus graag iets in deze trant, handboeien etc mogen erop
    Sfeer:
    Mysterieus
    Extra's:
    Hoop dat dit genoeg info is ;)