• Ja, mijn muur. Of mijn dak. Idk hoe ik het moet noemen. In ieder geval, ik haat hem. Sowieso omdat ik mijn hoofd er bizar vaak tegen stoot, het is namelijk schuin aflopend op mijn kamer en mijn moeder had zo'n zes jaar geleden het super goede idee de hele kamer met structuur verf te behandelen, waardoor het van die ribbels heeft waar je je aan open kan schaven. Wat ik dus wekelijks heb natuurlijk. Dus hij was al verachtelijk, maar nu blijkt het ook onmogelijk om mijn super awesome grote Crimson Peak poster met Tom Hiddleston op te hangen. Hij is nu al honderden keren naar beneden gedonderd in de laatste maanden. Ik heb ondertussen al van alles geprobeerd om hem te laten hangen, maar níks werkt. Ik ben nu aangekomen bij ducktape (ja mensen, ik ben het echt dusdanig zat dat ik het enige middel wat mij nooit in de steek laat erbij heb gepakt). De grap is dat al mijn andere posters gewoon wel blijven hangen. Alleen deze dus niet :/ Ik kan wel janken. Ik ben er alweer een uur aan kwijt vandaag. Stomme vreselijke rotmuur *insert woorden die duidelijk niet in een topic geplaatst dienen te worden*. (finger)

    Oké, ik ben uitgeraasd. Tijd voor ducktape.

    Dus wie is er nog meer super gefrustreerd, omdat dingen gewoon nooit eens fijn meewerken en lukken (bloos)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 17:19 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Heb je punaises of spelden al geprobeerd? Wij mochten nooit plakband gebruiken, want dat verruïneerde het behang, dus moesten we spelden gebruiken. Al denk ik dat in jouw geval punaises beter zijn.
    Maar ik ken het probleem, hoor. Ik heb ook een hele tijd geleden op de zolderkamer bij ons thuis gewoond en ik had ook altijd een stronthekel aan het schuine dak, omdat ik nooit normaal een beetje happy door mijn kamer kon springen, zonder tegen die muur aan te springen. Ik had gelukkig wel behang, niet dat spul wat jij hebt....
    Succes ermee!


    Deep inside, I've never felt alive

    Die wilden het ook niet volhouden en om nou de volledige randen vol te stoppen met punaises leek mij ook geen bijster slim plan... Anyways, ducktape werkt zo te merken, as usual. En nu hopen dat hij er niet over een week weer afdondert :W


    Happy Birthday my Potter!

    He bah, stomme muur. MUUR, ALS JE NIET GAUW GAAT MEEWERKEN BEKOGEL IK JE MET VOLDIEWOLBALLEN! D:

    Ik ben geërgerd doordat datgene wat ik wil heel duur is, mama me er niet in steunt en ik daardoor niet meer weet wat ik doen moet. En echte vrienden gewoon belachelijk ver weg wonen en ik koos vriendloos ben wat betreft mensen die in de buurt wonen. Mijn standaard ergernis, dus. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ElfLord schreef:
    He bah, stomme muur. MUUR, ALS JE NIET GAUW GAAT MEEWERKEN BEKOGEL IK JE MET VOLDIEWOLBALLEN! D:

    Ik ben geërgerd doordat datgene wat ik wil heel duur is, mama me er niet in steunt en ik daardoor niet meer weet wat ik doen moet. En echte vrienden gewoon belachelijk ver weg wonen en ik koos vriendloos ben wat betreft mensen die in de buurt wonen. Mijn standaard ergernis, dus. :Y)


    Omfg ja voel de wraak van voldiewolballen als je nu niet meewerkt! Grrrrr. Hij hangt nog steeds though... Maybe this will work. Go Ducktape *O*

    Awh


    Happy Birthday my Potter!