• Hallo peeps,

    Qing (Painkiller) en ik waren met elkaar aan het praten en wij hebben unaniem met z'n twee besloten dat er van belangen nog niet genoeg meetings zijn (7 meetings, toch niet zo veel?) en dus hebben we besloten er nog een op poten te zetten!
    Wij zijn beiden uit Mechelen, in België, en we wouden graag nog eens met elkaar afspreken, dus vragen we ons af of er nog mensen geïnteresseerd zijn om af te komen.

    Ziehier een prachtige foto van onze stad:


    Zo modern.

    Leuke mensen die (misschien) komen
    Diplodocus (Felicia)
    Painkiller (Qing)
    Debbaut (Jarne)
    Probie (Leah)
    Sonder (Liesje)
    Scandal (Erica)
    copal (Erika)
    Canis_Lupus (Ines) - JIJ GAAT KOMEN OF JE WIL OF NIET

    We gaan op 27 februari!

    Groetjes,
    Felicia en Qing

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 22:33 ]

    Heb jij tijd om te komen?


    What would Emma do?

    Het was plezant. Ik zit nu op een bomvolle trein. Ik heb alvast aan mijn vriend gesmeekt of hij me zo meteen wil komen ophalen. Anders moet ik nog 40 minuten wachten op de bus. :-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het was zeker tof! ^^ Nu hebben jullie mij ook eens kunnen ontmoeten. Ik hoop dat je vriend je komt halen!


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Het was zeker tof! ^^ Nu hebben jullie mij ook eens kunnen ontmoeten. Ik hoop dat je vriend je komt halen!

    Ja ja, hij komt. Al een geluk.
    Moet wel zeggen dat de frisse lucht me goed heeft gedaan. De treinrit terug heeft minder last van mijn verkoudheid. Maar ik ga niet te vroeg juichen want ik ben er nog niet. :-P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ja ja, hij komt. Al een geluk.
    Moet wel zeggen dat de frisse lucht me goed heeft gedaan. De treinrit terug heeft minder last van mijn verkoudheid. Maar ik ga niet te vroeg juichen want ik ben er nog niet. :-P


    Haha, de frisse lucht heeft bij mij ook goed gedaan. Misschien volgende keer wel een vestje, maar goed. :')
    Wel lief dat hij je komt halen, ik heb een dik half uur op de bus mogen staan wachten. Gelukkig ging er voor mij geen treinrit aan vooraf.


    What would Emma do?

    De meeting was wel bijzonder vroeg gedaan.
    Maar ik vind het niet erg want ik moest sowieso op tijd thuis zijn.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, dat is wel zo, maar iedereen moest zijn trein halen. :'D


    What would Emma do?

    ^ Felicia; het was steenkoud en jij met je t-shirt omg

    Liesje is ook vertrokken bij mij thuis! Haar papa is haar komen halen (:

    Ik vond het echt super tof! Ik had verwacht dat het wat awkward ging worden, maar uiteindelijk ging het echt vlot! (:

    Het rolstoel gestuntel was trouwens het hoogtepunt van de dag, op Jarne's stiekeme hakkenobsessie-ontdekking na dan (krul)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hehe, de trotse zomerzot van de familie. ^^


    What would Emma do?

    Value schreef:
    ^ Felicia; het was steenkoud en jij met je t-shirt omg

    Liesje is ook vertrokken bij mij thuis! Haar papa is haar komen halen (:

    Ik vond het echt super tof! Ik had verwacht dat het wat awkward ging worden, maar uiteindelijk ging het echt vlot! (:

    Het rolstoel gestuntel was trouwens het hoogtepunt van de dag, op Jarne's stiekeme hakkenobsessie-ontdekking na dan (krul)


    Jarne, van alle markten thuis!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Het was zeker leuk!
    Nu heb ik ook eens wat mensen ontmoet :)
    En ik had eens geen tegenwind op de fiets naar huis, jeej!
    ps: Felicia, ik heb u bordje nog ;)


    If nature calls, you answer

    Mijn mooie bordje! D:


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Mijn mooie bordje! D:


    Je krijgt het terug hoor!


    If nature calls, you answer

    Leuke foto's!*O*

    Het was supertof!


    Queer zijn is gewoon alles