• Hallo peeps,

    Qing (Painkiller) en ik waren met elkaar aan het praten en wij hebben unaniem met z'n twee besloten dat er van belangen nog niet genoeg meetings zijn (7 meetings, toch niet zo veel?) en dus hebben we besloten er nog een op poten te zetten!
    Wij zijn beiden uit Mechelen, in België, en we wouden graag nog eens met elkaar afspreken, dus vragen we ons af of er nog mensen geïnteresseerd zijn om af te komen.

    Ziehier een prachtige foto van onze stad:


    Zo modern.

    Leuke mensen die (misschien) komen
    Diplodocus (Felicia)
    Painkiller (Qing)
    Debbaut (Jarne)
    Probie (Leah)
    Sonder (Liesje)
    Scandal (Erica)
    copal (Erika)
    Canis_Lupus (Ines) - JIJ GAAT KOMEN OF JE WIL OF NIET

    We gaan op 27 februari!

    Groetjes,
    Felicia en Qing

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 22:33 ]

    Heb jij tijd om te komen?


    What would Emma do?

    Me! Me! Me!

    Eindelijk eens ergens anders dan Antwerpen.:p

    Ik kan 99% zeker op 6 februari.


    Queer zijn is gewoon alles

    Woehoe, onze eerste slachtoffer 'bezoeker'! *O*


    What would Emma do?

    Och, ik had graag gewild, maar Mechelen is volgens mij niet zo'n ideale plek voor mij als Nederlander en ik moet dan werken én het is carnaval. Jammer, maar veel plezier!


    Deep inside, I've never felt alive

    Ah wat jammer, maar stiekem wil ik wel foto's zien van jou verkleed als K3, dus zo erg is het niet. ;D


    What would Emma do?

    OH NEE! Felicia o.o ik kan 6 februari niet o.o de dag ervoor heb ik namelijk een fuif en blijf ik slapen bij een vriendin! Of ja..misschien kan ik wel en regel ik dat zodat ik zeker tegen twee uur of zo thuis ben. ^^ Dan ben ik wel heel erg slechtgezind aangezien ik dat type ben dat altijd een kater heeft *kuch* Nee, het komt allemaal wel in orde! (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Slimmerd, je hebt die datum zelf voorgesteld! :'D


    What would Emma do?

    Wauw, Felicia :'D geen betere kaart gevonden zeker! Ik kan me niet eens oriënteren, haha.

    JARRRRNE!! (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 19:47 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik hou van oude kaarten. :d


    What would Emma do?

    Pterodactyl schreef:
    Slimmerd, je hebt die datum zelf voorgesteld! :'D


    Ik heb zonet beslist dat ik naar die fuif ga :DD Nee, kidding. Ik geraak er wel ^^

    Waar en wanneer precies?

    Jarne, kom jij met de trein? Want dan komen wij jou wel halen aan het station (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Weetje wat ik nou nooit snap? Mechelen is 70 km dichterbij dan Amsterdam en toch ben ik met de trein sneller in Amsterdam dan Mechelen. Like whut?(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Weetje wat ik nou nooit snap? Mechelen is 70 km dichterbij dan Amsterdam en toch ben ik met de trein sneller in Amsterdam dan Mechelen. Like whut?(cat)


    Neem de bus ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    WIE. STEMDE. ER. OP. NEE. (cat)

    EDIT: //notallcaps

    [ bericht aangepast op 18 jan 2016 - 19:48 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    WIE. STEMDE. ER. OP. NEE. (cat)

    EDIT: //notallcaps


    Twee mensen D: Ik had beter de vraag 'kan jij komen?' gesteld. ^^


    What would Emma do?

    Painkiller schreef:
    (...)

    Neem de bus ^^


    Ik denk niet dat dat sneller is?


    You were born original, don't die as a copy.

    QINGGG!

    Painkiller schreef:
    (...)

    Ik heb zonet beslist dat ik naar die fuif ga :DD Nee, kidding. Ik geraak er wel ^^

    Waar en wanneer precies?

    Jarne, kom jij met de trein? Want dan komen wij jou wel halen aan het station (:


    Jap, sowieso. Ik zal nog eens kijken welke precies want er zijn er twee?


    Queer zijn is gewoon alles