• Hallo peeps,

    Qing (Painkiller) en ik waren met elkaar aan het praten en wij hebben unaniem met z'n twee besloten dat er van belangen nog niet genoeg meetings zijn (7 meetings, toch niet zo veel?) en dus hebben we besloten er nog een op poten te zetten!
    Wij zijn beiden uit Mechelen, in België, en we wouden graag nog eens met elkaar afspreken, dus vragen we ons af of er nog mensen geïnteresseerd zijn om af te komen.

    Ziehier een prachtige foto van onze stad:


    Zo modern.

    Leuke mensen die (misschien) komen
    Diplodocus (Felicia)
    Painkiller (Qing)
    Debbaut (Jarne)
    Probie (Leah)
    Sonder (Liesje)
    Scandal (Erica)
    copal (Erika)
    Canis_Lupus (Ines) - JIJ GAAT KOMEN OF JE WIL OF NIET

    We gaan op 27 februari!

    Groetjes,
    Felicia en Qing

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 22:33 ]

    Heb jij tijd om te komen?


    What would Emma do?

    Reigns schreef:
    Veel plezier morgen!


    Heaven is a place that we all have

    Diplodocus schreef:
    Ja, maar dat kost wel geld en in weet niet of anderen dat zien zitten. x)


    van in Mechelen city is het wel te doen, maar vanaf waar ik woon is het wel een eindje. (: Allez, het centrum is voor mij een kwartiertje stappen + kwartiertje tot aan het station


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ja, en met krukken of een rolstoel zal het er niet eenvoudiger op worden denk ik. :') Als de lijn voor een keer wel de correcte uren op mijn site aangeeft, kom ik om 11.55 aan. De site van de lijn geeft echter zelden het juiste uur aan, dus hou rekening met een mogelijk verschil van een kwartier tot een uur.


    What would Emma do?

    Ik ben eigenlijk zwaar aan het twijfelen om te komen. Ik ben gisteren eigenlijk wat verkouden geworden en nu is het al wat zwaarder geworden. Opgezwollen lymfeklieren betekenen dat ik het een tandje lager moet aanpakken. Maar ik heb anderzijds zolang naar dit uitgekeken. Misschien moet ik gewoon op tijd naar huis terug...
    Nja, ik heb nog een uur om te beslissen want om 10.05 komt mijn bus naar het station.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ah, dat zou echt jammer zijn! Gezondheid gaat natuurlijk wel voor. We horen wel wat je beslist. ^^ En anders gaan we gewoon ergens een warme chocomelk halen. (;


    What would Emma do?

    Diplodocus schreef:
    Ah, dat zou echt jammer zijn! Gezondheid gaat natuurlijk wel voor. We horen wel wat je beslist. ^^ En anders gaan we gewoon ergens een warme chocomelk halen. (;


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zit al op de bus. Ik kom om 12.31 aan op spoor 10.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik zit al op de bus. Ik kom om 12.31 aan op spoor 10.


    Als ik m'n eerste aansluiting mis zitten we volgens mij op dezelfde trein.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Als ik m'n eerste aansluiting mis zitten we volgens mij op dezelfde trein.:'D

    Deze trein komt van Antwerpen centraal denk ik. Ik stap in Berchem op die trein. :-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik zit al op de bus. Ik kom om 12.31 aan op spoor 10.


    Lies en in liggen nog in bed O.O


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Value schreef:
    (...)

    Lies en in liggen nog in bed O.O


    Shhhh... het is ok...


    Mhm?

    Value schreef:
    (...)

    Lies en in liggen nog in bed O.O

    Dan hebben jullie geluk. Ik zat om 10.05 al op de bus. Dus wees lief voor mij. :-P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, ik neem de bus om 11.30 of zo en ik kom aan om 11.55. Dan ben ik zeker op tijd. Als daar iets aan moest veranderen geef ik het wel door. :p


    What would Emma do?

    Ik kijk er naar uit! Mijn herkenningsbordje is klaar. :d


    What would Emma do?

    Oh guys, het spijt me dat ik dit nu pas meedeel ipv gisterenavond, maar ik kwam gisteren tot de conclusie dat ik naar de kapper moet vandaag (en dat kan ik dus niet meer verleggen) en dat ik nooit op tijd in Gent raak, want het NTG ligt wel nog op even stappen van het station ... het spijt me. :c Heel veel plezier anyway!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried