• Hallo peeps,

    Qing (Painkiller) en ik waren met elkaar aan het praten en wij hebben unaniem met z'n twee besloten dat er van belangen nog niet genoeg meetings zijn (7 meetings, toch niet zo veel?) en dus hebben we besloten er nog een op poten te zetten!
    Wij zijn beiden uit Mechelen, in België, en we wouden graag nog eens met elkaar afspreken, dus vragen we ons af of er nog mensen geïnteresseerd zijn om af te komen.

    Ziehier een prachtige foto van onze stad:


    Zo modern.

    Leuke mensen die (misschien) komen
    Diplodocus (Felicia)
    Painkiller (Qing)
    Debbaut (Jarne)
    Probie (Leah)
    Sonder (Liesje)
    Scandal (Erica)
    copal (Erika)
    Canis_Lupus (Ines) - JIJ GAAT KOMEN OF JE WIL OF NIET

    We gaan op 27 februari!

    Groetjes,
    Felicia en Qing

    [ bericht aangepast op 26 feb 2016 - 22:33 ]

    Heb jij tijd om te komen?


    What would Emma do?

    Fluo vestje over mijn hoofd als nieuwe pruik of zo. ;D


    What would Emma do?

    Willen jullie graag in Mechelen eten? Ik neem aan dat er misschien een paar mensen bij zijn die nog niet gegeten hebben, maar voor mij maakt het niet zo veel uit. ^^


    What would Emma do?

    Ik denk dat ik al zal gegeten hebben, met m'n pillen gedoe en zo :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Goed, even foto's. Als je op het perron staat en je gaat met de trap naar beneden, kom je in een gang uit.

    Dit is de achterkant:



    Dit is de voorkant:



    Zo gezellig... Aan de voorkant ga ik staan. Je hebt geen vertakkingen of niets, ik zal wel een bordje meenemen of zo. De voorkant is gewoon in de richting van de glazen deuren, kan niet missen. :')


    What would Emma do?

    Je kon ook gewoon trappen van perron 1 zeggen, hé Felies :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Dat kan, maar ik doe het niet... (joehoe)

    Trappen van perron een dus.


    What would Emma do?

    Ik kom met Qing mee, trouwens, dus jullie hoeven niet op me te wachten (:


    Mhm?

    Dus degene die komen zijn: Felicia, Erica, Jarne, Lies en ik. Of nog? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik kom ook, ik ga rond 12:05 in het station zijn en als iemand met de trein komt vanuit Leuven, laat het weten.

    Ik zal er dan normaal gezien al zijn. ^^ Ik ga de bus nemen die rond 5 voor 12 aankomt, zodat niemand alleen moet staan wachten. Mechelen is nu niet bepaald het meest gezellige station.


    What would Emma do?

    copal schreef:
    Ik kom ook, ik ga rond 12:05 in het station zijn en als iemand met de trein komt vanuit Leuven, laat het weten.


    ey, heb jij niet ooit een meeting gedaan met Goedele?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Value schreef:
    (...)

    ey, heb jij niet ooit een meeting gedaan met Goedele?


    Ja, één of twee keer geloof ik.

    copal schreef:
    (...)

    Ja, één of twee keer geloof ik.


    ze was mijn scoutsleidster een paar jaar geleden (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb nog leuke foto's met Goedele. En nog meer mensen eigenlijk. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik besef net dat ik al eens in Mechelen heb gemeet. Met Goedele, Nele en Erika en misschien nog meer mensen die ik nu vergeet. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury