• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zin om mijn profiel te veranderen... want Thranduil is nou niet bepaald een emo die de Force misbruikt.

    KyloRen schreef:
    Ik heb zin om mijn profiel te veranderen... want Thranduil is nou niet bepaald een emo die de Force misbruikt.

    Ik vind jouw profiel juist mooi! Maar.. mag je wel je profiel veranderen, sinds je nog in de Quizletverkiezing zit?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bostick schreef:
    (...)

    Noodles ftw!

    Niks tegen noodles! Het is zo lekker D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zahara schreef:
    (...)
    Ik vind jouw profiel juist mooi! Maar.. mag je wel je profiel veranderen, sinds je nog in de Quizletverkiezing zit?

    Ah dankje! Nouja, ik zat daar ook op te wachten haha. Ik had mijn profiel eigenlijk al eerder willen veranderen, maar ik wacht inderdaad tot die verkiezingen zijn afgelopen.

    Zahara schreef:
    (...)
    Niks tegen noodles! Het is zo lekker D:


    Uhu! ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Uhu! ;3

    Ik ga het zo eten a la kip :3

    @ KyloRen: Hehe oke. Het is altijd wachten wat zo moeilijk is hehe, niet alleen voor de uitkomsten maar ook om je eigen profiel e.d. te veranderen haha.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 13:30 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.



    Dit is het teken dat ik iets moet doen met katten op mijn profiel.


    What would Emma do?

    AtIas schreef:
    Kots je Hart uit

    10/10; IGN


    Nieuwe naam van het LJH confirmed.

    Ik wil geen mailtje hoeven sturen dat ik toch niet mee doe met het NJAO. Buuuh, wie dwingt me even? :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    Ik wil geen mailtje hoeven sturen dat ik toch niet mee doe met het NJAO. Buuuh, wie dwingt me even? :C


    Je kunt het nu wel uitstellen, maar je ontkomt er toch niet aan. Als je het nu doet, ben je ervan af. Hup, mail sturen jij!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Je kunt het nu wel uitstellen, maar je ontkomt er toch niet aan. Als je het nu doet, ben je ervan af. Hup, mail sturen jij!


    Nouja, dat is het 'm. Ik kan dr wél onderuit komen door geld te lenen van mn ouders. Althans, ze hebben voorgesteld het gewoon te betalen. Maar rdat wil ik allemaal niet. Want ze betalen al genoeg. xd

    Dus dan wordt het inderdaad een mailtje sturen. :c Bleh, ik ga al.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik voel me niet lekker. :c


    Caution first, always.

    Wederom een teleurstelling deze week, ik had mij nog zo verheugt op dit weekeind. Het zal ook eens anders gaan dan dat er afspraken worden gemaakt en er vervolgens weer eens niks doorgaat. -_-


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Audacity schreef:
    Verontrustend wil ik het niet noemen


    Hoi Sarah
    Alright, ik wel. Bewonderingswaardig ook wel
    Tot ziens!


    Zahara schreef:
    (...)
    Wat denk je van noodles? /wbw


    Nou, ik at dus ooit een keer chinees (bami) als ontbijt (ik kwam uit bed in de middag). En dat beviel totaal niet, in de zin dat ik niets binnen kreeg. Dus ik zie dat ook maar even zo voor noodles.

    Waarom lijkt zo'n wbw in gedachten eigenlijk altijd dubbelzinnig? Net zoals deze voor whatsapp


    Sarah = ongewoon sexy