• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmmm.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Buurman_Mol schreef:
    (...)

    Nou, ik at dus ooit een keer chinees (bami) als ontbijt (ik kwam uit bed in de middag). En dat beviel totaal niet, in de zin dat ik niets binnen kreeg. Dus ik zie dat ook maar even zo voor noodles.

    Waarom lijkt zo'n wbw in gedachten eigenlijk altijd dubbelzinnig? Net zoals deze voor whatsapp

    Hehehe, het ligt misschien aan de enorme geur dat het meebrengt. Dus in dat opzicht snap ik t wel.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 14:33 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ga studeren! >:C


    Caution first, always.

    You are the worst.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh, de mensen die hier gisteren op mijn depressieve berichtje vol zelfmedelijden reageerden: you guys are the best. Het verlicht de pijn van mijn rood gezwollen, stoned-lijkende ogen iets. <3

    Pterodactyl schreef:
    Ik heb me aangemeld om allrounder te worden. WTF Felicia, je werkt daar 6 maand. :'D
    I VOTE YES. Er is überhaupt maar een klein aantal daar dat daadwerkelijk zijn handen uit lijkt te steken, dus ik schat je kansen groot in. [/stalkermodus uit]


    She's imperfect but she tries

    Het was gezellig deze twee uur in Turkije... *sarcasm much*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wie is de Mol spel in huis ;D


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hotstone massages geven is zo leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stom spel, werk nu eindelijk eens fatsoenlijk!


    16 - 09 - '17

    Dit is beter. ^^ (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Er is hier een dia midden in de heel serieuze powerpoint over X-barstructuur en thetarollen die "Driehoekjes" heet en iets in mij vindt dat geweldig. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Don't feed zeh pidgeon Ines!


    What would Emma do?

    Ik heb echt geen zin meer in nog een week studeren. Zes weken is wel genoeg.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vanavond wordt zo'n avond waarvan je weet dat je geen enkele verkeerde zet mag maken omdat iedereen je daar vreemd vindt en dat sowieso verkeerd in de groep zal vallen. Maar sociaal acceptabel zijn is zo vermoeiend.


    i put the fun in funeral

    I want to play sims.


    What would Emma do?