• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    (...)

    Alsnog raaaaar.


    Ja man. Creepy af.


    26 - 02 - '16

    'Ga maar op zolder slapen.' De ouders van mijn vriend zijn over het algemeen echt lieve mensen maar op dit punt ben ik zo boos. Mij lekker alleen op een koude zolder laten slapen omdat hij morgen een wedstrijd heeft en goed uitgerust moet zijn. Het is niet dat als wij bij elkaar slapen dat we hele nachten door halen. Wij zijn godverdomme 18 jaar, we gaan echt wel gewoon slapen en we hebben echt wel verantwoordelijkheids gevoel. Ik had gewilt dat ik thuis was gebleven. Dan sliep ik tenminste wel in mijn eigen bed met lekkere kussens in plaats van dit oude kussen dat aanvoelt als steen. Dit gaat een kut nacht worden en ik ga nu lekker een potje janken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom klinkt de akoestische versie van dit liedje stukken zwaarder dan het origineel? O.o


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Clace schreef:
    'Ga maar op zolder slapen.' De ouders van mijn vriend zijn over het algemeen echt lieve mensen maar op dit punt ben ik zo boos. Mij lekker alleen op een koude zolder laten slapen omdat hij morgen een wedstrijd heeft en goed uitgerust moet zijn. Het is niet dat als wij bij elkaar slapen dat we hele nachten door halen. Wij zijn godverdomme 18 jaar, we gaan echt wel gewoon slapen en we hebben echt wel verantwoordelijkheids gevoel. Ik had gewilt dat ik thuis was gebleven. Dan sliep ik tenminste wel in mijn eigen bed met lekkere kussens in plaats van dit oude kussen dat aanvoelt als steen. Dit gaat een kut nacht worden en ik ga nu lekker een potje janken.


    Ga gewoon bij hem liggen joh. Fuck die ouders!

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 23:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dingen worden vreemder en vreemder.


    26 - 02 - '16

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Ga gewoon bij hem liggen joh. Fuck die ouders!


    Had ik graag gedaan maar als zijn mama her zegt gebeurd het. Urgh. Het is een lieve jongen maar af en toe echt een moeders kindje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Clace schreef:
    (...)

    Had ik graag gedaan maar als zijn mama her zegt gebeurd het. Urgh. Het is een lieve jongen maar af en toe echt een moeders kindje.


    Ugh. Irri. Gewoon vannacht naast hem gaan liggen als hij slaapt anders xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Ugh. Irri. Gewoon vannacht naast hem gaan liggen als hij slaapt anders xd


    Dan krijg ik daar morgen weer gezeik over. Ik heb hem al verteld dat de volgende keer dat hij een wedstrijd heeft hij erin kan stikken want op deze manier kom ik niet meer. Ben echt boos.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom moet het concert van Vant zo laat zijn? ik wil er zo graag heen maar moet de volgende dag ook weer naar school
    fuck. my. life.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké dat was echt de druppel. Ik voel me zo onwijs kut.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dat was leuk c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kan ik mezelf resetten please? Ik hoef geen liefde meer, geen bevestiging dat iemand aan me denkt. Ik hoef niet meer te hopen op iemand die werkelijk om me geeft. Die reddingsboei niet bestand tegen de stroming waar ik nu in terecht ben gekomen. Ik verdwijn wel gewoon onder water. Misschien vind ik daar wel een manier om opnieuw te beginnen.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 23:35 ]

    Just leave me alone.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Asdfghjkl

    [ bericht aangepast op 23 jan 2016 - 23:37 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Everybody got their reason, everybody got their way.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.