• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    'Ik ben zo misselijk.' *gaat roken*
    Ehh, what?

    Als ik nog een iemand verlies... ik breek. Ik kan het niet aan, ik zal wegvallen in iets waar ik niet uit kan komen. En precies nu, wanneer ik al soms de moed om door te gaan verlies staat dit alles op instorten. Ik... ik kan dit niet. Help.

    Beste meneer Chomsky en andere syntactici, hebben jullie er op het punt dat jullie onderscheid begonnen te maken tussen pro en PRO en VP en vP nooit bij stilgestaan dat (tromgeroffell) je ook andere letters had kunnen kiezen, in plaats van exact dezelfde in het klein/groot die iets volkomen anders betekenen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh man, die vermoeidheid weer de laatste tijd.


    16 - 09 - '17

    Trees schreef:
    Als ik nog een iemand verlies... ik breek. Ik kan het niet aan, ik zal wegvallen in iets waar ik niet uit kan komen. En precies nu, wanneer ik al soms de moed om door te gaan verlies staat dit alles op instorten. Ik... ik kan dit niet. Help.


    I really wish I could help you.. :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    AtIas schreef:
    NAWH DIE SLANG IS NIET LIEF :C
    HIJ WIL JE OPETEN :C


    Dit beestje wordt daar niet groot genoeg voor. (: Ik hou echt te veel van dieren in het algemeen.


    What would Emma do?

    Neophema schreef:
    (...)

    Dit beestje wordt daar niet groot genoeg voor. (: Ik hou echt te veel van dieren in het algemeen.


    OOHH


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]



    KIJK DAN HOE SCHATTIG OMG IK GA DOOD.


    26 - 02 - '16

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    I really wish I could help you.. :c


    <3

    Ik vraag je 1 ding.. Je hoeft maar 1 ding voor mij te doen maar zelfs dat is teveel gevraagd? Echt, ik kan dit niet meer..!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dan niet. Het zat er sowieso al aan te komen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn buik doet pijn, mijn hoofd doet pijn, ik voel me de hele dag al ziek en dinsdag ga ik onder narcose. Gaat leuk worden.


    Caution first, always.

    Ik wil iedereen helpen maar kan niemand helpen waardoor ik me enkel kutter voel dan ik nu al doe. Why? Why do I keep trying?


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Ik wil iedereen helpen maar kan niemand helpen waardoor ik me enkel kutter voel dan ik nu al doe. Why? Why do I keep trying?


    Als ze je kennen zullen ze het heus begrijpen. Je kan de hele wereld niet tillen op je eentje. Het is heus oke om nee te zeggen, ik zou het alleszins begrijpen.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    O mijn god wtf ben ik aan het doen
    Eerst volgende halte eruit en weer terug wtf


    i put the fun in funeral