• We are the new Americana, raised on biggie and Nirvana.

    New York, ook wel The Big Apple of The City That Never Sleeps. Je hebt er zoveel bekende dingen, zoals het Vrijheidsbeeld, dat ze ooit van Frankrijk kregen, of het Empire State Building. Echter gaat het in deze rpg niet over de cliché, toeristische dingen maar over de echte bevolking. We zoomen dan vooral in op een kleine straat in Manhattan. Midden in die straat staat een appartementencomplex, die als bijnaam the new Americana heeft gekregen. De jongeren die daarin wonen, zijn namelijk erg vrij. Elke avond is er in één van de woningen wel een feest aan de gang waarbij de alcohol rijkelijk vloeit. Nog nooit heeft er iemand een klacht ingediend en iedereen laat hen doen met de gedachte dat ze nog jong zijn en van hun fouten zullen leren.

    Echter komt hier verandering in wanneer het appartementencomplex wordt overgenomen door een rijke heer, wiens kinderen en vrienden van hen een eigen woning nodig hebben in de stad. De jongeren mogen nog in hun appartement blijven wonen, maar zullen vanaf nu moeten samenleven met hun nieuwe buren. Zal dat het einde zijn van hun wilde feesten, of ontstaan er nieuwe vriendschappen en sleuren ze de nieuwe bewoners mee in het leven van The New Americana?

    Invullijst.
    Regels
    Minimaal 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan.
    Niemand wordt uitgesloten.
    Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    De personages zijn niet perfect, zeker niet in deze rpg.
    Geen ruzie.
    Ik geef twee waarschuwingen, daarna lig je eruit.


    Naam.
    Eventueel een bijnaam.
    Leeftijd.(20-23)
    Oude of nieuwe bewoner.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Geschiedenis.
    Extra.
    Appartement.(nummer en hoe het eruitziet)


    Buren.
    ~Mazzy Castles, nr 201|Nia
    ~Thomas Oxland Chamberlain, nr 202|YoungGod
    ~Soraya Gould, nr 203|tubbietoost

    ~Ara Ullrich Hakobyan, nr 207|Seb
    ~Caesar James Castles, nr 208? |katsjoepiek
    ~Connery "Con" Vance Castles, no 208? |Millard
    ~Brandond ''Bam'' Jason von Monroe, nr 209|AdoreDelano
    ~Cataleya Luana Carvalho, nr210|Amberle

    ~Eerste gang, verdieping 2.

    ~Ares Maxwell Haynes, nr 211|Sempre
    ~Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian, Nr 212|YoungGod

    ~Aiden Matthew Quinn, nr 214|AdoreDelano

    -Ekaterina Yordanova, nr 222| Polovina

    -Legend Nixon, nr 244|Nia
    -Juliette Rose Bradshaw, no 245|MrsMessi
    -Raven Ariana Matthews, nr 246|Eavan

    -Tweede gang, verdieping 2.


    Rollen
    Jongens
    ~Oud
    Ares Maxwell Haynes, nr 211|Sempre

    Aiden Matthew Quinn, nr 214|AdoreDelano

    Legend Nixon, nr 244|Nia

    ~Nieuw
    Dysthymia

    Connery "Con" Vance|Millard

    AdoreDelano

    Meisjes
    Wachtlijst~
    ~Oud
    Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian, Nr 212|YoungGod

    Raven Ariana Matthews, nr 246|Eavan

    Ekaterina Yordanova, nr 222| Polovina

    Cataleya Luana Carvalho, nr210|Amberle

    Juliette Rose Bradshaw, no 245|MrsMessi

    ~Nieuw
    Mazzy Castles, nr 201|Nia

    Dysthymia

    tubbietoost


    Survival of the richest, the city's ours until the fall.
    They're Monaco and Hamptons bound, but we don't feel like outsiders at all.


    If you want to understand what's most important to a society, don't examine its art or literature, simply look at its biggest buildings.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 21:07 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Sempre schreef:
    Dus Mazzy heeft nu twee grote broers als ik het goed begrijp?


    Één even oude en één jongere toch?Om maar even op de details in te gaan


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ara is nu zo goed als af, op misschien een paar extra's na. Iemand die een relatie met hem wil nu ik zijn innerlijk heb uitgeschreven? Want ik had het gevoel dat de meeste hem een beetje misbegrepen (':
    Ik ga straks een lijstje maken.


    kindness is never a burden.

    Seb schreef:
    Ara is nu zo goed als af, op misschien een paar extra's na. Iemand die een relatie met hem wil nu ik zijn innerlijk heb uitgeschreven? Want ik had het gevoel dat de meeste hem een beetje misbegrepen (':
    Ik ga straks een lijstje maken.


    Ik heb evt Raven, als je wil.

    @AdoreDelano, voor Aiden had ik al iets opgeschreven in dit topic ( weet zo gauw even niet welke pagina) en ik weet niet of je voor Bam al iets in gedachten had?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aiden ''Adore''Matthew Quinn • Oud
    Ik denk dat Ara wel respect zou hebben voor Aiden en ze wel vriendelijk tegenover elkaar zullen zijn, maar echte vriendschap zit er niet in, denk ik. Wat vind jij?
    Ekaterina Yordanova • Oud
    Ara en Ekaterina kunnen wel vrienden worden denk ik. En aangezien ze allebei niet drinken, zie ik het wel voor me dat ze op een feestje alle dronken bewoners zachtjes uitlachen met hun stommiteiten.
    Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian • Oud
    Hun gedeelde passie voor fotografie kan wel tot een vriendschap leiden, lijkt me? Of misschien zien ze elkaar eerder als concurrenten, maar dat lijkt me minder.
    Raven Ariana Matthews • Oud
    Vrienden, denk ik zo (:
    Ares Maxwell Haynes • Oud
    Hmm, Ares en Ara kan nog interessant worden. Ze zouden vrienden kunnen worden, of met een goede reden ook vijanden.
    Legend Nixon • Oud
    Ik ga nog even nadenken over waarom ze vijanden kunnen worden. Misschien dat Naomi ooit onrechtstreeks te maken heeft gehad met Legend en zijn drugshandel, iets wat Ara hem nog steeds kwalijk neemt? Ara zou hem dan niet per se moordende blikken toe werpen, maar de spanning zou toch stijgen wanneer de twee alleen in een kamer zijn. Vind je dat wat?
    Mazzy Castles • Nieuw
    Vrienden (:
    Alexis Mae Boyer • Nieuw
    Vrienden? Idk?
    Cataleya Luana Carvalho • Oud
    We got this.
    Juliette Rose Bradshaw • Oud
    Vrienden? Misschien kan ze hem vragen om foto's the nemen voor haar blog of voor school idk?
    Connory Vance Castles • Nieuw
    We got this
    Brandond ''Bam'' Jason von Monroe • Nieuw
    Hier weet ik niet meteen iets. Ik kan ze wel als vrienden zien, maar ergens ook niet. Misschien iets met Ara's fotografie en Bam's modellencarrière?
    Thomas Oxland Chamberlain • Oud
    Het feit dat ze allebei heel erg creatief en artistiek aangelegd zijn kan als gemeenschappelijke factor werken?
    Caesar James Castles • Nieuw
    Caesar en Ara komt volgens mij niet goed haha (':


    Aangezien de meeste mensen aardig zijn in het gebouw denk ik dat Ara wel met bijna iedereen vrienden kan zijn (: Daarom staat er dan ook bij het grootste deel 'vrienden', want so inspiratieloos ben ik wel. Als iemand ideeën heeft, dan hoor ik ze graag.


    kindness is never a burden.

    Seb schreef:
    Aiden ''Adore''Matthew Quinn • Oud
    Ik denk dat Ara wel respect zou hebben voor Aiden en ze wel vriendelijk tegenover elkaar zullen zijn, maar echte vriendschap zit er niet in, denk ik. Wat vind jij?
    Ekaterina Yordanova • Oud
    Ara en Ekaterina kunnen wel vrienden worden denk ik. En aangezien ze allebei niet drinken, zie ik het wel voor me dat ze op een feestje alle dronken bewoners zachtjes uitlachen met hun stommiteiten.
    Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian • Oud
    Hun gedeelde passie voor fotografie kan wel tot een vriendschap leiden, lijkt me? Of misschien zien ze elkaar eerder als concurrenten, maar dat lijkt me minder.
    Raven Ariana Matthews • Oud
    Vrienden, denk ik zo (:
    Ares Maxwell Haynes • Oud
    Hmm, Ares en Ara kan nog interessant worden. Ze zouden vrienden kunnen worden, of met een goede reden ook vijanden.
    Legend Nixon • Oud
    Ik ga nog even nadenken over waarom ze vijanden kunnen worden. Misschien dat Naomi ooit onrechtstreeks te maken heeft gehad met Legend en zijn drugshandel, iets wat Ara hem nog steeds kwalijk neemt? Ara zou hem dan niet per se moordende blikken toe werpen, maar de spanning zou toch stijgen wanneer de twee alleen in een kamer zijn. Vind je dat wat?
    Mazzy Castles • Nieuw
    Vrienden (:
    Alexis Mae Boyer • Nieuw
    Vrienden? Idk?
    Cataleya Luana Carvalho • Oud
    We got this.
    Juliette Rose Bradshaw • Oud
    Vrienden? Misschien kan ze hem vragen om foto's the nemen voor haar blog of voor school idk?
    Connory Vance Castles • Nieuw
    We got this
    Brandond ''Bam'' Jason von Monroe • Nieuw
    Hier weet ik niet meteen iets. Ik kan ze wel als vrienden zien, maar ergens ook niet. Misschien iets met Ara's fotografie en Bam's modellencarrière?
    Thomas Oxland Chamberlain • Oud
    Het feit dat ze allebei heel erg creatief en artistiek aangelegd zijn kan als gemeenschappelijke factor werken?
    Caesar James Castles • Nieuw
    Caesar en Ara komt volgens mij niet goed haha (':


    Aangezien de meeste mensen aardig zijn in het gebouw denk ik dat Ara wel met bijna iedereen vrienden kan zijn (: Daarom staat er dan ook bij het grootste deel 'vrienden', want so inspiratieloos ben ik wel. Als iemand ideeën heeft, dan hoor ik ze graag.


    I like that idea.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Heb snel even wat getypt bij iedereen hahah.

    Lívia
    Aiden ''Adore''Matthew Quinn~ Het lijkt me inderdaad wel wat voor de twee om samen te blowen, Lívia zal hem ook echt helemaal te gek vinden.

    Ekaterina Yordanova~ Ik weet het niet zo goed, het zou een match kunnen zijn maar het zou ook kunnen botsen. We zie  volgens mij wel welke kant het op zal gaan, tenzij jij ideeën hebt?

    Raven Ariana Matthews~ Oftewel goede vriendinnen, oftewel echt geen goede vriendinnen. Weet jij misschien iets?

    Ares Maxwell Haynes~ Niet echt de beste kameraden vrees ik, al blijft hij een 'knapperd', om het zo te zeggen.

    Legend Nixon~ Ik vond jouw idee wel goed eigenlijk, dat dan gewoon? Misschien nog wat kleine dingetjes bespreken, we zien wel.

    Mazzy Castles~ Liv vindt haar wel schattig eigenlijk, en zal haar misschien proberen meetrekken in haar feestleven, idk of dat gaat lukken.

    Cataleya Luana Carvalho~ volgens mij botsen deze twee wat, denk je ook niet?

    Juliette Rose Bradshaw~ Volgens mij niet echt vriendinnetjes?

    Brandon Jason von Monroe~ Het leek me wel iets dat, Lívia als fotografe en Bam als model, weleens samenwerken, het zou immers een goede oefening zijn voor haar.

    Caesar James Castles ~ Een rijke snel, dat is wat de redelijk oppervlakkige Lívia van hem zal vonden, geen idee of het nog kan veranderen.

    Soraya~ Het gaat hoogstwaarschijnlijk botsen tussen deze twee, vrees ik.

    Ara Ullrich Hakobyan~ Vrienden lijkt me wel wat, aangezien ze beiden redelijk gepassioneerde fotografen zijn.

    Kyla Flores~ Idk, weet jij iets?

    Thomas
    Aiden ''Adore''Matthew Quinn~ Natuurlijk heeft Thomas geen vooroordelen, hij vindt het wel grappig eigenlijk. Als Aiden - of Adore- een tattoo wilt mag hij/zij zeker naar hem toe komen.

    Ekaterina Yordanova~ Een mooie dame, dat is ze volgens hem wel. Haar bruine krullen doen hem wel een beetje aan Louise denken (zie geschiedenis). Het lijkt me wel cute als Thomas een kleine crush op haar heeft, idk?

    Raven Ariana Matthews~ Volgens mij zal Thomas een beetje geïntimideerd zijn door deze jongedame, die echt niet op haar mond is gevallen.

    Ares Maxwell Haynes~ De twee zullen het nog wel goed met elkaar kunnen vinden denk ik, beide wat teruggetrokkener tegenover vroeger.

    Legend Nixon~ Deze man lijkt ook mysterieus, maar op een andere manier dan Thomas is. Toch mag hij hem wel, aangezien hij gewoon aardig Is tegen iedereen. Misschien zijn vaste tatoeëur?

    Mazzy Castles~ Allebei wat teruggetrokken en wat in hun eigen wereld. Het lijken me wel schattige buren, Thomas zal ook wel wat opener tege  haar worden na een tijdje.

    Cataleya Luana Carvalho~ Ik weet niet hoe deze twee iets met elkaar te maken kunnen hebben, jij wel?

    Juliette Rose Bradshaw~ Geen idee haha, lijken wel met elkaar overweg te kunnen.

    Brandon Jason von Monroe~ Ik weet niet echt iets speciaals, maar het lijken me wel vrienden opzich.

    Caesar James Castles~ Hm, als deze jongen nog een tattoo zou willen kan hij zeker bij Thomas terecht.

    Soraya~ Ahw, ik zie wel van die cute verlegen momentjes voor me. In het begin zullen ze beiden de kat nogal uit de boom kijken, maar uiteindelijk kan er zeker een vriendschap ontstaan.

    Ara Ullrich Hakobyan~ Ik denk dat Thomas hem echt wel aardig vindt, en zijn creativiteit ook zeker kan appreciëren.

    Kyla Flores~ Misschien dat de twee weleens samen schilderen ofzo? Zoiets geeft wel van die schattige momenten zoals verfgevechten ofzo.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 20:47 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    een erg late mt melding zo te zien... ik lees straks even bij :) (eerst rol afmaken)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Seb schreef:
    Aiden ''Adore''Matthew Quinn • Oud
    Ik denk dat Ara wel respect zou hebben voor Aiden en ze wel vriendelijk tegenover elkaar zullen zijn, maar echte vriendschap zit er niet in, denk ik. Wat vind jij?

    Brandond ''Bam'' Jason von Monroe • Nieuw
    Hier weet ik niet meteen iets. Ik kan ze wel als vrienden zien, maar ergens ook niet. Misschien iets met Ara's fotografie en Bam's modellencarrière?


    Ik denk inderdaad niet dat Aiden en Ara veel met elkaar zullen hebben. Maar dat ze wel gewoon met elkaar om kunnen gaan.
    voor Bam en Ara vind ik het ook moeilijk. Misschien dat Bam hem kan helpen aan grotere Fotografieklussen omdat hij veel bekende en goede mensen binnen die wereld kent? Als Bam in een goede bui is dan, want hij beschouw zichzelf niet als een goeddoel..


    YoungGod schreef:
    Lívia
    Aiden ''Adore''Matthew Quinn~ Het lijkt me inderdaad wel wat voor de twee om samen te blowen, Lívia zal hem ook echt helemaal te gek vinden.

    Brandon Jason von Monroe~ Het leek me wel iets dat, Lívia als fotografe en Bam als model, weleens samenwerken, het zou immers een goede oefening zijn voor haar.

    Thomas
    Aiden ''Adore''Matthew Quinn~ Natuurlijk heeft Thomas geen vooroordelen, hij vindt het wel grappig eigenlijk. Als Aiden - of Adore- een tattoo wilt mag hij/zij zeker naar hem toe komen.

    Brandon Jason von Monroe~ Ik weet niet echt iets speciaals, maar het lijken me wel vrienden opzich.


    blow-maatjes voor Aiden en Livia it is :3 En Bam zou haar inderdaad wel willen helpen met zijn fotografie en haar net als Ara kan introduceren in de grote fotografie wereld. Maar ook voor haar geld de bui waarin Bam is.

    Aiden kan enorm bewondering hebben voor de talenten van anderen. waarschijnlijk zou hij regelmatig voor de deur staan als leven canvas en Thomas hem helemaal onder laten tekenen.

    En ik denk wel dat Bam en Thomas het kunnen vinden inderdaad, ik weet alleen niks specifieks.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 9:54 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kyla is zo goed als af, op uiterlijk en kleine dingetjes van het appartement na. Iemand voor een relatie c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberle schreef:
    Kyla is zo goed als af, op uiterlijk en kleine dingetjes van het appartement na. Iemand voor een relatie c: ?

    Ik heb wel iets klein opgeschreven voor haar en Thomas?
    Kyla Flores~ Misschien dat de twee weleens samen schilderen ofzo? Zoiets geeft wel van die schattige momenten zoals verfgevechten ofzo.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik vind alle relaties leuk c;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    YoungGod schreef:
    (...)[/spoiler]


    That's cute ^^

    katsjoepiek schreef:
    Ik vind alle relaties leuk c;


    Kyla zou aan het begin denk ik nogal geintimideerd zijn door Caesar ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberle schreef:
    That's cute ^^


    It is ^^


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Kyla is leuk geworden c; en ja well intimidated kan ik mezelf wel beetje in leven.. :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    katsjoepiek schreef:
    Kyla is leuk geworden c; en ja well intimidated kan ik mezelf wel beetje in leven.. :')


    Thaaanks c:
    Zijn tattoos zou ze wel interessant vinden though.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered