• We are the new Americana, raised on biggie and Nirvana.

    New York, ook wel The Big Apple of The City That Never Sleeps. Je hebt er zoveel bekende dingen, zoals het Vrijheidsbeeld, dat ze ooit van Frankrijk kregen, of het Empire State Building. Echter gaat het in deze rpg niet over de cliché, toeristische dingen maar over de echte bevolking. We zoomen dan vooral in op een kleine straat in Manhattan. Midden in die straat staat een appartementencomplex, die als bijnaam the new Americana heeft gekregen. De jongeren die daarin wonen, zijn namelijk erg vrij. Elke avond is er in één van de woningen wel een feest aan de gang waarbij de alcohol rijkelijk vloeit. Nog nooit heeft er iemand een klacht ingediend en iedereen laat hen doen met de gedachte dat ze nog jong zijn en van hun fouten zullen leren.

    Echter komt hier verandering in wanneer het appartementencomplex wordt overgenomen door een rijke heer, wiens kinderen en vrienden van hen een eigen woning nodig hebben in de stad. De jongeren mogen nog in hun appartement blijven wonen, maar zullen vanaf nu moeten samenleven met hun nieuwe buren. Zal dat het einde zijn van hun wilde feesten, of ontstaan er nieuwe vriendschappen en sleuren ze de nieuwe bewoners mee in het leven van The New Americana?

    Invullijst.
    Regels
    Minimaal 200 woorden per post.
    16+ is toegestaan.
    Niemand wordt uitgesloten.
    Reserveringen blijven 4 dagen staan.
    De personages zijn niet perfect, zeker niet in deze rpg.
    Geen ruzie.
    Ik geef twee waarschuwingen, daarna lig je eruit.


    Naam.
    Eventueel een bijnaam.
    Leeftijd.(20-23)
    Oude of nieuwe bewoner.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Geschiedenis.
    Extra.
    Appartement.(nummer en hoe het eruitziet)


    Buren.
    ~Mazzy Castles, nr 201|Nia
    ~Thomas Oxland Chamberlain, nr 202|YoungGod
    ~Soraya Gould, nr 203|tubbietoost

    ~Ara Ullrich Hakobyan, nr 207|Seb
    ~Caesar James Castles, nr 208? |katsjoepiek
    ~Connery "Con" Vance Castles, no 208? |Millard
    ~Brandond ''Bam'' Jason von Monroe, nr 209|AdoreDelano
    ~Cataleya Luana Carvalho, nr210|Amberle

    ~Eerste gang, verdieping 2.

    ~Ares Maxwell Haynes, nr 211|Sempre
    ~Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian, Nr 212|YoungGod

    ~Aiden Matthew Quinn, nr 214|AdoreDelano

    -Ekaterina Yordanova, nr 222| Polovina

    -Legend Nixon, nr 244|Nia
    -Juliette Rose Bradshaw, no 245|MrsMessi
    -Raven Ariana Matthews, nr 246|Eavan

    -Tweede gang, verdieping 2.


    Rollen
    Jongens
    ~Oud
    Ares Maxwell Haynes, nr 211|Sempre

    Aiden Matthew Quinn, nr 214|AdoreDelano

    Legend Nixon, nr 244|Nia

    ~Nieuw
    Dysthymia

    Connery "Con" Vance|Millard

    AdoreDelano

    Meisjes
    Wachtlijst~
    ~Oud
    Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian, Nr 212|YoungGod

    Raven Ariana Matthews, nr 246|Eavan

    Ekaterina Yordanova, nr 222| Polovina

    Cataleya Luana Carvalho, nr210|Amberle

    Juliette Rose Bradshaw, no 245|MrsMessi

    ~Nieuw
    Mazzy Castles, nr 201|Nia

    Dysthymia

    tubbietoost


    Survival of the richest, the city's ours until the fall.
    They're Monaco and Hamptons bound, but we don't feel like outsiders at all.


    If you want to understand what's most important to a society, don't examine its art or literature, simply look at its biggest buildings.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 21:07 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Gaan we vandaag beginnen? I'm excited


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Millard schreef:
    Gaan we vandaag beginnen? I'm excited

    Jep, enkel Dysthymia moet haar rollen nog maken, maar daar heb ik haar gisteren een bericht over gestuurd. Vandaag kunnen we wel beginnen!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Speeltopic 1!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Nog even een lijstje voor Kyla - voor zover ik iets wist -.

    Ares Maxwell Haynes || oud || Kyla zal denk ik aan het begin een tikkeltje nerveus zijn in zijn buurt, maar als ze hem beter leert kennen, zal ze zich denk ik erg op haar gemak voelen bij hem.
    Aiden Matthew Quinn || oud || Waar Kyla vandaan komt, hebben ze mensen zoals Aiden niet, waardoor ze hem zeker interessant zal vinden. Als ze hem eenmaal beter leert kennen, zal ze waarschijnlijk zijn oren van het hoofd vragen over zijn levensstijl.
    Legend Nixon || oud || Hij is het type persoon waar haar ouders niet willen dat ze mee omgaat :') Dat hij in de drugshandel zit, zal ze zowel interessant als wat eng vinden.
    Connery "Con" Vance || nieuw ||
    Thomas Oxland Chamberlain || oud || zoals je al zei, kunnen ze samen schilderen oid
    Brandon ''Bam'' Jason von Monroe || nieuw || Misschien dat ze samen eens een modellenjob gehad hebben?
    Caesar James Castles || nieuw || Kyla zou zeker geïntimideerd zijn door hem, maar tegelijk interesse hebben in zijn tattoo's. Als ze over de intimidatie heen is, zal ze hem zeker daarnaar vragen.
    Ara Ullrich Hakobyan || nieuw ||
    Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian || oud || Lívia is zo'n beetje het tegenovergestelde van Kyla ;D Dus ik denk dat ze either way overweg kunnen daardoor of juist totaal niet
    Raven Ariana Matthews || oud || Leya zal de eerlijkheid van de jongedame zeker waarderen, dus als ze advies over iets nodig heeft, gaat ze naar haar toe omdat ze weet dat Raven een eerlijk antwoord zal geven, en niet slechts een antwoord om haar beter te laten voelen. Verder zijn de meiden vriendinnen
    Ekaterina Yordanova || oud ||
    Juliette Rose Bradshaw || oud ||
    Mazzy Castles || nieuw



    Also, iemand voor haar of Leya c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberle schreef:
    Nog even een lijstje voor Kyla - voor zover ik iets wist -.

    Ares Maxwell Haynes || oud || Kyla zal denk ik aan het begin een tikkeltje nerveus zijn in zijn buurt, maar als ze hem beter leert kennen, zal ze zich denk ik erg op haar gemak voelen bij hem.
    Aiden Matthew Quinn || oud || Waar Kyla vandaan komt, hebben ze mensen zoals Aiden niet, waardoor ze hem zeker interessant zal vinden. Als ze hem eenmaal beter leert kennen, zal ze waarschijnlijk zijn oren van het hoofd vragen over zijn levensstijl.
    Legend Nixon || oud || Hij is het type persoon waar haar ouders niet willen dat ze mee omgaat :') Dat hij in de drugshandel zit, zal ze zowel interessant als wat eng vinden.
    Connery "Con" Vance || nieuw ||
    Thomas Oxland Chamberlain || oud || zoals je al zei, kunnen ze samen schilderen oid
    Brandon ''Bam'' Jason von Monroe || nieuw || Misschien dat ze samen eens een modellenjob gehad hebben?
    Caesar James Castles || nieuw || Kyla zou zeker geïntimideerd zijn door hem, maar tegelijk interesse hebben in zijn tattoo's. Als ze over de intimidatie heen is, zal ze hem zeker daarnaar vragen.
    Ara Ullrich Hakobyan || nieuw ||
    Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian || oud || Lívia is zo'n beetje het tegenovergestelde van Kyla ;D Dus ik denk dat ze either way overweg kunnen daardoor of juist totaal niet
    Raven Ariana Matthews || oud || Leya zal de eerlijkheid van de jongedame zeker waarderen, dus als ze advies over iets nodig heeft, gaat ze naar haar toe omdat ze weet dat Raven een eerlijk antwoord zal geven, en niet slechts een antwoord om haar beter te laten voelen. Verder zijn de meiden vriendinnen
    Ekaterina Yordanova || oud ||
    Juliette Rose Bradshaw || oud ||
    Mazzy Castles || nieuw



    Also, iemand voor haar of Leya c: ?


    Ik heb Ares, misschien voor Leya?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Iemand die Ekaterina wilt meeten?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik heb Ares, misschien voor Leya?


    Oki ^^
    Ideeën waar ze zouden kunnen zijn? Ik heb zelf momenteel niet echt ideeën ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik moet werken tot half 5 en daarna zal ik iets posten.
    Alvast iemand die wilt meteen met Aiden of Bam?
    Ik laat Aiden waarschijnlijk in Drag thuiskomen van een nachtelijk avontuur en Bam komt aan voor de eerste keer natuurlijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Amberle schreef:
    Nog even een lijstje voor Kyla - voor zover ik iets wist -.

    Ares Maxwell Haynes || oud || Kyla zal denk ik aan het begin een tikkeltje nerveus zijn in zijn buurt, maar als ze hem beter leert kennen, zal ze zich denk ik erg op haar gemak voelen bij hem.
    Aiden Matthew Quinn || oud || Waar Kyla vandaan komt, hebben ze mensen zoals Aiden niet, waardoor ze hem zeker interessant zal vinden. Als ze hem eenmaal beter leert kennen, zal ze waarschijnlijk zijn oren van het hoofd vragen over zijn levensstijl.
    Legend Nixon || oud || Hij is het type persoon waar haar ouders niet willen dat ze mee omgaat :') Dat hij in de drugshandel zit, zal ze zowel interessant als wat eng vinden.
    Connery "Con" Vance || nieuw ||
    Thomas Oxland Chamberlain || oud || zoals je al zei, kunnen ze samen schilderen oid
    Brandon ''Bam'' Jason von Monroe || nieuw || Misschien dat ze samen eens een modellenjob gehad hebben?
    Caesar James Castles || nieuw || Kyla zou zeker geïntimideerd zijn door hem, maar tegelijk interesse hebben in zijn tattoo's. Als ze over de intimidatie heen is, zal ze hem zeker daarnaar vragen.
    Ara Ullrich Hakobyan || nieuw ||
    Lívia Elyse Addyson Deziree Fabian || oud || Lívia is zo'n beetje het tegenovergestelde van Kyla ;D Dus ik denk dat ze either way overweg kunnen daardoor of juist totaal niet
    Raven Ariana Matthews || oud || Leya zal de eerlijkheid van de jongedame zeker waarderen, dus als ze advies over iets nodig heeft, gaat ze naar haar toe omdat ze weet dat Raven een eerlijk antwoord zal geven, en niet slechts een antwoord om haar beter te laten voelen. Verder zijn de meiden vriendinnen
    Ekaterina Yordanova || oud ||
    Juliette Rose Bradshaw || oud ||
    Mazzy Castles || nieuw



    Also, iemand voor haar of Leya c: ?

    Vind voor beide prima! Dan kent Bam tenminste alvast iemand :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Welke tijd van het jaar is het btw c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberle schreef:
    Welke tijd van het jaar is het btw c: ?

    Haha, misschien om het makkelijk te maken gewoon de dag die het vandaag is? (30/01) In Amerika zal het echter wel iets warmer zijn.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik ga zometeen schrijven, voor zowel Thomas als Lívia, iemand die ik in mijn posts kan betrekken?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    YoungGod schreef:
    (...)
    Haha, misschien om het makkelijk te maken gewoon de dag die het vandaag is? (30/01) In Amerika zal het echter wel iets warmer zijn.


    In New York is het juist winters vaak kouder dan hier c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amberle schreef:
    (...)

    In New York is het juist winters vaak kouder dan hier c:

    Haha, oké dan, ik weet dus echt barweinig over New York. Maar misschien kunnen we het dan beter een zomerdag laten zijn, dat lijkt me fijner. Ergens in de vakantie ofzo.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik post na het eten. Mocht iemand Raven al willen betrekken; ze is net terug van joggen en gaat wandelen met Blue. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'