• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Denk dat het zonder geld een gevalletje is van omgaan met teleurstellingen. Voor niets gaat de zon op.
    Of je pakt dus gewoon een paar verplichtingen, die er vaak voor zorgen dat je het land en de mensen echt leert kennen


    Denk je nu echt dat ik dat zelf niet uitgedokterd had? Ik zei dan ook 'als ik geld had'. Dat heb ik dus niet, en ik studeer, en er zijn verwachtingen. Dus ik doe het ook niet. Maar mag ik dromen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Wat boeit het zeg... laat haar gewoon lekker.


    Alright


    Sarah = ongewoon sexy

    Nia schreef:
    (...)

    Dit klinkt als een vicieuze cirkel waar je vreselijk veel aan zult hebben, jup. Logica is weer eens ver te zoeken. x:


    I know right. Ik heb hem doorbroken, voor nu. Dat is toch wel te danken aan mijn grote mond geloof ik, want mijn problemen zijn echt niet allemaal opgelost. Maar hee, over +/- 1 jaar ben ik er weg ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Hadrianus, de rusteloze keizer. Ik wil het gebruiken als een bron voor een verslag dat ik hoogstwaarschijnlijk over Antinoüs (zijn gay lover, die Hadrianus na zijn tragische dood tot godheid heeft verklaard en een stad heeft gesticht in zijn naam en letterlijk een religie voor hem heeft gemaakt en idk, die twee zijn echt het "gayste" waar ik op kon komen in de geschiedenis) wil laten gaan, maar het is zo leuk en fijn geschreven dat ik me af begin te vragen of dit wel een goede bron is. :'D


    De schrijver is ook nog een hoogleraar en bekende publicist blijkbaar, best een goede bron toch? :D


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik ga zaterdag zo hard janken. Dat kan ik nu al voorspellen. En we ginen maar 1 break down krijgen tot april, toch?
    Hier is nummer 18.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Inagua schreef:
    (...)

    I know right. Ik heb hem doorbroken, voor nu. Dat is toch wel te danken aan mijn grote mond geloof ik, want mijn problemen zijn echt niet allemaal opgelost. Maar hee, over +/- 1 jaar ben ik er weg ^^


    Zie je, een grote mond is niet altijd slecht. x: Je zult altijd wel problemen in je leven houden, het is maar hoe je ermee omgaat. En om eerlijk te zijn vind ik dat laatste een goede mentaliteit. Dan ben je van dat zeikhoofdstuk af en kun je verder kiezen welke kant je op gaat. Een nieuwe stap in je leven kan veel goedmaken.


    I'm your little ray of pitch black.

    Antiheld schreef:
    (...)

    De schrijver is ook nog een hoogleraar en bekende publicist blijkbaar, best een goede bron toch? :D

    Ach ja, ik hoef alleen maar op te schrijven waar ik het vandaan heb, technisch gezien. Ze hoeft niet te weten dat de informatie kwam uit een boek waar zinnen als "het is jammer dat we niet meer weten over het gedrag van de vrouwen in het gezin van Trajanus, waar heteroseksuele mannen zo opvallend afwezig waren". :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nia schreef:
    (...)

    Zie je, een grote mond is niet altijd slecht. x: Je zult altijd wel problemen in je leven houden, het is maar hoe je ermee omgaat. En om eerlijk te zijn vind ik dat laatste een goede mentaliteit. Dan ben je van dat zeikhoofdstuk af en kun je verder kiezen welke kant je op gaat. Een nieuwe stap in je leven kan veel goedmaken.


    To be honest, vaak bereik je met een grote mond meer, al ben ik nog veelste aardig hoor, met mijn soms overal sorry voor zeggen en al mij socially awkwardheid lol. En inderdaad, al ben ik niet een groot fan van weglopen van problemen. Soms kan het niet anders. De ggd bewijst dat hehe. Enige les die ze me hebben geleerd geloof ik :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    To be honest, vaak bereik je met een grote mond meer, al ben ik nog veelste aardig hoor, met mijn soms overal sorry voor zeggen en al mij socially awkwardheid lol. En inderdaad, al ben ik niet een groot fan van weglopen van problemen. Soms kan het niet anders. De ggd bewijst dat hehe. Enige les die ze me hebben geleerd geloof ik :')


    Haha, klinkt bekend in mijn oren. x: Al heb ik wel het idee als personen zoals ons (sorry'ers en socially awkward personen dus) dan eens feller zijn dan gewoonlijk dat het iets meer effect geeft omdat niemand het verwacht. En ik zou het persoonlijk niet zien als weglopen, het is een nieuw hoofdstuk, en soms hebben bepaalde situaties / gevoelens gewoon een abrupt einde nodig. Ach, dan hebben ze je toch iets geleerd, daar mag je ze dan lekker voor bedanken. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Haha, klinkt bekend in mijn oren. x: Al heb ik wel het idee als personen zoals ons (sorry'ers en socially awkward personen dus) dan eens feller zijn dan gewoonlijk dat het iets meer effect geeft omdat niemand het verwacht. En ik zou het persoonlijk niet zien als weglopen, het is een nieuw hoofdstuk, en soms hebben bepaalde situaties / gevoelens gewoon een abrupt einde nodig. Ach, dan hebben ze je toch iets geleerd, daar mag je ze dan lekker voor bedanken. ;D


    Mh.. goed punt hehe
    Jaa, ik zal binnenkort even een kaart door de brievenbus gooien!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bh, het was fijn je gekend te hebben, maar nu gaan onze wegen scheiden, vaarwel.


    I'm your little ray of pitch black.

    Inagua schreef:
    (...)

    Mh.. goed punt hehe
    Jaa, ik zal binnenkort even een kaart door de brievenbus gooien!


    Haha, soms moet je het jezelf even makkelijker maken. ;D
    Wat netjes van je! Stuur wat chocolaatjes mee.


    I'm your little ray of pitch black.

    ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom, ik ben zo stom!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nia schreef:
    (...)

    Haha, soms moet je het jezelf even makkelijker maken. ;D
    Wat netjes van je! Stuur wat chocolaatjes mee.


    Is goed. Wil je er ook nog een persoonlijke boodschap opzetten?

    wat me doet denken aan geschiedenis proefwerk in de tweede LOL


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ach ja, ik hoef alleen maar op te schrijven waar ik het vandaan heb, technisch gezien. Ze hoeft niet te weten dat de informatie kwam uit een boek waar zinnen als "het is jammer dat we niet meer weten over het gedrag van de vrouwen in het gezin van Trajanus, waar heteroseksuele mannen zo opvallend afwezig waren". :W


    Ik vind het wel grappig dat de mensheid veel toleranter was in de tijden voor de hedendaagse religie een rol ging spelen. Blijkbaar was het helemaal prima dat hij zo zijn gang ging, zie dat de Wimlex maar eens doen


    Sarah = ongewoon sexy