• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Inagua schreef:
    (...)

    Ik zou willen dat ik je de nodige adrenaline rush zou kunnen geven. Anyway, succes hee.. (en gosh, dit klinkt afgezaagd, I'm sorry)

    geeft niet, ik weet dat je het goed bedoeld. thank you


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fuck alles en iedereen. Als ik het geld had, verdween ik gewoon en trok ik de wijde wereld in.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    FrenchFries schreef:
    (...)


    Je bent niet laf, het is eenmaal lastig en je weet dat je altijd bij mij terecht kan hè ; )

    i know i know, but i never know what and how to tell people ): that's the whole problem..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Inagua schreef:
    (...)

    Ieder nadeel heeft zo zijn voordelen c: En hee, ik heb Quizlet! Thanks, ik hoop dat ik een dezer dagen even uit mijn hoofd kan zetten dat de ggd me blijkbaar nog steeds een probleem met voetjed vind.


    Zoals je al zegt, je hebt Q. Er zijn hier altijd wel mensen in voor een gemeend complimentje, wijze woorden of een simpele knuffel. Mensen die je totaal niet zo zien. ^_^ Ik hoop dat je in ieder geval snel van dat gezeik af bent.


    I'm your little ray of pitch black.

    Galinda schreef:
    Fuck alles en iedereen. Als ik het geld had, verdween ik gewoon en trok ik de wijde wereld in.


    Als je het geld hebt, mag ik dan je sidekick zijn? c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:


    *takes courage*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Inagua schreef:
    (...)

    Als je het geld hebt, mag ik dan je sidekick zijn? c:


    Nope, ik wil alleen zijn. Geen gekloot meer van niemand. Sorry.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nia schreef:



    *twijfelt en besluit voor de zekerheid alles te nemen*


    16 - 09 - '17

    Nia schreef:
    (...)

    Zoals je al zegt, je hebt Q. Er zijn hier altijd wel mensen in voor een gemeend complimentje, wijze woorden of een simpele knuffel. Mensen die je totaal niet zo zien. ^_^ Ik hoop dat je in ieder geval snel van dat gezeik af bent.


    Ik hoop het ook! Gelukkig mogen ze me niet doorverwijzen zonder mijn toestemming. Ik hoop dat dat ook geldt voor info doorspelen naar school, want als mijn mentor lucht zou krijgen van het hele suicidaal verhaal, dan zit ik zometeen met de zielige puppy behandeling die ik heb proberen te voorkomen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Galinda schreef:
    (...)

    Nope, ik wil alleen zijn. Geen gekloot meer van niemand. Sorry.


    Aah, geeft niet joh, ik snap je heel erg goed c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Galinda schreef:
    Fuck alles en iedereen. Als ik het geld had, verdween ik gewoon en trok ik de wijde wereld in.


    Daar hebben ze van die werkvakanties voor


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Daar hebben ze van die werkvakanties voor


    Neen. Niets georganiseerd. Spontaan, en niet wetend wat er komt. Geen verplichtingen, niets.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Soms zou ik gewoon even helemaal onzichtbaar willen zijn. Voor een tijdje, of juist dat ik het aan en uit kon zetten. Even in mijn eigen bubbel waar ik niemand hoor en niemand mij ziet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Inagua schreef:
    (...)

    Ik hoop het ook! Gelukkig mogen ze me niet doorverwijzen zonder mijn toestemming. Ik hoop dat dat ook geldt voor info doorspelen naar school, want als mijn mentor lucht zou krijgen van het hele suicidaal verhaal, dan zit ik zometeen met de zielige puppy behandeling die ik heb proberen te voorkomen.


    Inderdaad, de keus is nog altijd aan jou, wat stiekem wel een fijn gevoel was voor mij. Ik denk het niet toch? Volgens mij geldt alles qua informatie doorspelen dat ze toestemming nodig hebben van jou? Anders de volgende keer even vragen? Ik durf het zelf ook niet met zekerheid te zeggen. En dat lijkt me ook niet dat je zo behandeld wilt worden nee, al is het natuurlijk wel goedbedoeld, maar zoiets helpt niet echt.


    I'm your little ray of pitch black.