• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    De tweede regel was dat een Romeinse man de actieve partij moest zijn in bed. Het deed er niet zoveel toe in wie hij zijn penis stak, als iemand anders zijn penis maar niet in hem stak.


    Ik ben nu al gek op dit boek, omg. Ik heb geen idee hoe ik al deze goudmijntjes in een echt geschiedenisverslag ga verwerken, maar ja, als mijn streng religieuze geschiedenisdocente een week van tevoren een verslag van 3500 woorden plus een praktisch deel gaat opgeven, kan je je tieten erom verwedden dat ik er iets heel erg gays van ga maken.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Galinda schreef:
    (...)

    Neen. Niets georganiseerd. Spontaan, en niet wetend wat er komt. Geen verplichtingen, niets.


    Denk dat het zonder geld een gevalletje is van omgaan met teleurstellingen. Voor niets gaat de zon op.
    Of je pakt dus gewoon een paar verplichtingen, die er vaak voor zorgen dat je het land en de mensen echt leert kennen


    Sarah = ongewoon sexy

    Nia schreef:
    (...)

    Inderdaad, de keus is nog altijd aan jou, wat stiekem wel een fijn gevoel was voor mij. Ik denk het niet toch? Volgens mij geldt alles qua informatie doorspelen dat ze toestemming nodig hebben van jou? Anders de volgende keer even vragen? Ik durf het zelf ook niet met zekerheid te zeggen. En dat lijkt me ook niet dat je zo behandeld wilt worden nee, al is het natuurlijk wel goedbedoeld, maar zoiets helpt niet echt.


    Ik geloof van niet. Zolang ik maar niet ga mailen naar der. Ze wou me namelijk eigenlijk doorverwijzen naar de schooldokter ofzo.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik ben nu al gek op dit boek, omg. Ik heb geen idee hoe ik al deze goudmijntjes in een echt geschiedenisverslag ga verwerken, maar ja, als mijn streng religieuze geschiedenisdocente een week van tevoren een verslag van 3500 woorden plus een praktisch deel gaat opgeven, kan je je tieten erom verwedden dat ik er iets heel erg gays van ga maken.


    I lol'd hehe. Welk boek is dat?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik ben nu al gek op dit boek, omg. Ik heb geen idee hoe ik al deze goudmijntjes in een echt geschiedenisverslag ga verwerken, maar ja, als mijn streng religieuze geschiedenisdocente een week van tevoren een verslag van 3500 woorden plus een praktisch deel gaat opgeven, kan je je tieten erom verwedden dat ik er iets heel erg gays van ga maken.



    Hard gelachen hierom (lol)
    Welk boek is het?


    Sarah = ongewoon sexy

    Inagua schreef:
    (...)

    Ik geloof van niet. Zolang ik maar niet ga mailen naar der. Ze wou me namelijk eigenlijk doorverwijzen naar de schooldokter ofzo.


    Oh, serieus? Gaat goed met de ggd. Woohoo ze zijn in al die jaren nog geen verstand gaan creëren. Damn. Ik wens je oprecht veel sterkte met die dodo's.


    I'm your little ray of pitch black.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Denk dat het zonder geld een gevalletje is van omgaan met teleurstellingen. Voor niets gaat de zon op.
    Of je pakt dus gewoon een paar verplichtingen, die er vaak voor zorgen dat je het land en de mensen echt leert kennen


    Or you let her dream.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Inagua schreef:
    (...)

    I lol'd hehe. Welk boek is dat?

    Hadrianus, de rusteloze keizer. Ik wil het gebruiken als een bron voor een verslag dat ik hoogstwaarschijnlijk over Antinoüs (zijn gay lover, die Hadrianus na zijn tragische dood tot godheid heeft verklaard en een stad heeft gesticht in zijn naam en letterlijk een religie voor hem heeft gemaakt en idk, die twee zijn echt het "gayste" waar ik op kon komen in de geschiedenis) wil laten gaan, maar het is zo leuk en fijn geschreven dat ik me af begin te vragen of dit wel een goede bron is. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    Or you let her dream.


    Realisme is de real deal, al het andere creëert een schraal contrast, terwijl de droom niet eens onhaalbaar is


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik begin er behoorlijk zat van te worden dat mensen meerdere malen zeggen dat ze iets zullen doen, en het vervolgens niet doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nia schreef:
    (...)

    Oh, serieus? Gaat goed met de ggd. Woohoo ze zijn in al die jaren nog geen verstand gaan creëren. Damn. Ik wens je oprecht veel sterkte met die dodo's.


    I know right. En laat mijn school nu net ongeveer even erg zijn :') Dankzij hen ben ik namelijk als probleem met voetjes in het ggd dossier beland :')

    @Wiarda thanks! Ik zal eens gaan kijken hehe. Dit klinkt als iets waar ik meer van wil weten.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2016 - 23:16 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Shawn_Mendes schreef:
    Soms zou ik gewoon even helemaal onzichtbaar willen zijn. Voor een tijdje, of juist dat ik het aan en uit kon zetten. Even in mijn eigen bubbel waar ik niemand hoor en niemand mij ziet.


    Yes, please.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Inagua schreef:
    (...)

    I know right. En laat mijn school nu net ongeveer even erg zijn :') Dankzij hen ben ik namelijk als probleem met voetjes in het ggd dossier beland :')

    @Wiarda thanks! Ik zal eens gaan kijken hehe. Dit klinkt als iets waar ik meer van wil weten.


    Dit klinkt als een vicieuze cirkel waar je vreselijk veel aan zult hebben, jup. Logica is weer eens ver te zoeken. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Realisme is de real deal, al het andere creëert een schraal contrast, terwijl de droom niet eens onhaalbaar is


    Wat boeit het zeg... laat haar gewoon lekker.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hahaha... haha... fuck slaap.
    Jaja vermoeidheid lacht het laatst.