• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor het einde van het jaar, vind je mij in een instelling.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Antiheld schreef:
    Frikandelbroodje.


    Die dingen ruiken altijd zo lekker. Alleen hou ik niet van frikandel. (cat)


    Stenenlikker


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    WAAROM BEN IK ZO LAF? WAAROM DURF IK NIET GEWOON DE WAARHEID TEGEN MIJN OUDERS TE ZEGGEN ZODAT IK EEN KANS HEB OP EEN GOED EN BETER LEVEN? WANT DIT KAN IK NIET MEER AAN!
    ik word gek van mezelf, ik durf geen flikker, ik durf mijn haar niet af te knippen, ik durf niet om die piercing te vragen, ik durf niet tegen mijn vrienden te zeggen wat er mis met me is, ik durf mezelf niet eens meer aan te kijken in de spiegel want ik weet dat ik mezelf dan óf pijn doe, óf ik keihard ga huilen omdat ik niet blij kan zijn zolang ik vast zit in dit lichaam....


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Inagua schreef:
    (...)

    Ik moet de eerste nog tegenkomen die het wel doet haha. Of naja, misschien is dat wat ze naïef noemen. En tja, ik ben niet de makkelijkste om het zo maar even te zeggen haha. Deels omdat niemand echt grip op me heeft, waarschijnlijk. Men vindt dat gewoon lastig. En ik hoef ook niet echt advies, dus dat maakt niet uit c: Het is puur even mijn hart luchten c:


    Haha, inderdaad. Misschien wel natuurlijk, wie weet wat er achter de gesloten deuren verteld wordt. Het klinkt gewoon alsof je iemand nodig hebt die wel naar je wil luisteren en bij wie je meer jezelf kunt zijn. Inderdaad iemand die een grip op je kan hebben. Er moet namelijk wel een goede klik zijn. Toen ik zelf nog bij de ggd liep ben ik ook vaak afgewimpeld en naar de volgende doorgestuurd, totdat ze mij goed genaaid hadden met iets dat ik wel verteld had. Mijn mening over hun is dus al een beetje zo goed als vergiftigd. Dat inderdaad. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ewijn schreef:
    (...)

    Die dingen ruiken altijd zo lekker. Alleen hou ik niet van frikandel. (cat)


    Zonde! Zowel warm als koud goed te eten :9~


    Sarah = ongewoon sexy

    Nia schreef:
    (...)

    Want.


    Inderdaad. We snappen elkaar.


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Inderdaad. We snappen elkaar.


    Een beetje te vaak, vooral op het (sentimenteel) etensvlak.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Haha, inderdaad. Misschien wel natuurlijk, wie weet wat er achter de gesloten deuren verteld wordt. Het klinkt gewoon alsof je iemand nodig hebt die wel naar je wil luisteren en bij wie je meer jezelf kunt zijn. Inderdaad iemand die een grip op je kan hebben. Er moet namelijk wel een goede klik zijn. Toen ik zelf nog bij de ggd liep ben ik ook vaak afgewimpeld en naar de volgende doorgestuurd, totdat ze mij goed genaaid hadden met iets dat ik wel verteld had. Mijn mening over hun is dus al een beetje zo goed als vergiftigd. Dat inderdaad. c:


    Thanks god, ben ik niet de enige met een slechte mening over die lui. Nee, die hebben me er bepaald niet beter op gemaakt, hoe graag ze het ook zouden willen. En tja, ik weet niet of ik grip wil. Misschien uiteindelijk, but I'm just not sure hehe. I like it so far. The loner life is lonely, but at least no one will stab you in the back ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Morgen om 9 uur de presentatie. Ik graaf alvast mijn graf.

    Trikova schreef:
    WAAROM BEN IK ZO LAF? WAAROM DURF IK NIET GEWOON DE WAARHEID TEGEN MIJN OUDERS TE ZEGGEN ZODAT IK EEN KANS HEB OP EEN GOED EN BETER LEVEN? WANT DIT KAN IK NIET MEER AAN!
    ik word gek van mezelf, ik durf geen flikker, ik durf mijn haar niet af te knippen, ik durf niet om die piercing te vragen, ik durf niet tegen mijn vrienden te zeggen wat er mis met me is, ik durf mezelf niet eens meer aan te kijken in de spiegel want ik weet dat ik mezelf dan óf pijn doe, óf ik keihard ga huilen omdat ik niet blij kan zijn zolang ik vast zit in dit lichaam....


    Ik zou willen dat ik je de nodige adrenaline rush zou kunnen geven. Anyway, succes hee.. (en gosh, dit klinkt afgezaagd, I'm sorry)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    Thanks god, ben ik niet de enige met een slechte mening over die lui. Nee, die hebben me er bepaald niet beter op gemaakt, hoe graag ze het ook zouden willen. En tja, ik weet niet of ik grip wil. Misschien uiteindelijk, but I'm just not sure hehe. I like it so far. The loner life is lonely, but at least no one will stab you in the back ^^


    Precies. Hé, jij weet daarmee zelf wat beter voor je is en dat is iets waar je instinct in moet hebben. Als je het zo prima vind hoef je je daar geen zorgen over te maken, lijkt me. Sowieso ben ik het met je eens. Er zijn genoeg mensen die dat zullen flikken, en daar heb je zo lekker geen last van. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Precies. Hé, jij weet daarmee zelf wat beter voor je is en dat is iets waar je instinct in moet hebben. Als je het zo prima vind hoef je je daar geen zorgen over te maken, lijkt me. Sowieso ben ik het met je eens. Er zijn genoeg mensen die dat zullen flikken, en daar heb je zo lekker geen last van. ^_^


    Ieder nadeel heeft zo zijn voordelen c: En hee, ik heb Quizlet! Thanks, ik hoop dat ik een dezer dagen even uit mijn hoofd kan zetten dat de ggd me blijkbaar nog steeds een probleem met voetjed vind.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Trikova schreef:
    WAAROM BEN IK ZO LAF? WAAROM DURF IK NIET GEWOON DE WAARHEID TEGEN MIJN OUDERS TE ZEGGEN ZODAT IK EEN KANS HEB OP EEN GOED EN BETER LEVEN? WANT DIT KAN IK NIET MEER AAN!
    ik word gek van mezelf, ik durf geen flikker, ik durf mijn haar niet af te knippen, ik durf niet om die piercing te vragen, ik durf niet tegen mijn vrienden te zeggen wat er mis met me is, ik durf mezelf niet eens meer aan te kijken in de spiegel want ik weet dat ik mezelf dan óf pijn doe, óf ik keihard ga huilen omdat ik niet blij kan zijn zolang ik vast zit in dit lichaam....


    Je bent niet laf, het is eenmaal lastig en je weet dat je altijd bij mij terecht kan hè ; )


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Cutieeee. <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.