• Dat het forum dood is.

    Vroeger, die goede oude tijd, opende users topics voor letterlijk alles. Ik kan mezelf nog goed herinneren dat er een tijd was dat mensen een topic aanmaakte om te vertelln dat ze in slaap waren gevallen in de les. Die tijd was echt geweldig omdat ik toen echt het gevoel had dat ik mensen kende, je las namelijk verhalen uit elkaars leven.
    Nu worden er bijna alleen maar probleem topics aangemaakt maar niet echt meer verhalen waar je vertelde hoe je dag was. Neem die dingen worden nu verteld in topics als LJH. En dat vind ik jammer, want hierdoor kan ik na een half uur het forum refreshen zonder dat er wat verandert is. Vroeger (ja, weer die vroeger. Sorry, ik zit hier te lang) was dat heel anders. Als ik toen na vijf minuten mijn forum refreshte had je gelijk 20 nieuwe topics in je lijst staan.
    Dit is dan ook mijn oproep om gewoon weer leuke topics aan te maken en ons te vertellen wat voor leuke dingen je mee maakt.
    Dit was wat ik even wilde mededelen. Jullie kunnen nu weer verder met jullie leven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het forum is wat stiller dan vroeger, maar doods zou ik het niet noemen. Ik zit ook op fora waar je geluk hebt als er die dag iets gepost wordt, dus het kan zeker nog véél erger. :')


    What would Emma do?

    Naz schreef:
    (...)

    Ik had ooit zo'n katten topic gemaakt, waar iedereen zijn/haar kat kon posten, maar ja, die is alweer dood :C


    Pim is schattig, ik vind Pim topics altijd leuk.=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Máár, er is een verschil tussen 50 topics elke minuut of gewoon wat meer persoonlijke/onzin topics an sich. :P
    Nu zie ik bijna alleen maar van die spelletjes en van die algemene topics waar ik vaak niet zoveel mee heb.

    Verhalen over gebroken nagels kunnen overigens de meest geweldige gesprekken opleveren! :'D


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    SPECS schreef:
    (...)

    Pim is schattig, ik vind Pim topics altijd leuk.=3


    Toevallig heb ik vandaag nog juist een leuke foto gemaakt c;


    26 - 02 - '16

    Heel eerlijk: ik heb wel het idee dat het forum steeds levendiger begint te worden. Dat we uit de dip beginnen te raken waar we al een paar jaar inzaten. De maandelijkse wedstrijden georganiseerd door de mods hebben de laatste twee of drie maanden allemaal polls gehad. SOTY is na één maand nog niet dood geraakt en het motivatietopic is nog heel levendig (geen idee hoe dat vorig jaar was). Verder zijn er nu talloze verkiezingen aan de gang over 2015, er zijn twee soorten tijdschriften voor Quizlet en we zijn op het moment achter de schermen bezig met het kijken hoe we de wensen van de users kunnen realiseren. Verder heb je nog enkele andere initiatieven zoals het Word War topic, de vertrouwenspersonen en eventuele andere dingen die ik op het moment vergeet. Ik zie ook talloze fantopics langskomen waar veel wordt gepraat en er zijn veel offtopics waar gezellig wordt gekletst.
    Na mijn eftelingmeetingtopic is er een soortvan bom ontploft met meetings, dus die komen er ook allemaal aan, het komende jaar. Misschien kijk je niet goed genoeg, maar ik zie talloze plekken waar het actief is, hoor. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    AtIas schreef:
    (...)

    ahahahahahahha omg wattafuckaramacka


    i'm not even kidding


    i put the fun in funeral

    Hmmm, toch maar even denken over een soort topic-aanmaak-spam :Y)

    Audacity schreef:
    (...)

    i'm not even kidding


    HAHAH OMG IM CRYING AND DYING

    EN DIE EMOTICON OP HET EINDE, OH LAWD

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 18:51 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Naz schreef:
    (...)

    Toevallig heb ik vandaag nog juist een leuke foto gemaakt c;


    yay!=3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vind het ook heel erg stil inderdaad. Maarja, nu allemaal onzin-topics aanmaken die na twee reacties weer doodbloeden, helpt ook niet..


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Caprice schreef:
    Hmm ik weet niet hoe fijn ik het vind om 100 'onzin' topics in de actieve topics te zien.
    Maar ik zou zeggen: maak er zelf verandering in.


    Maar meer topics zouden niet verkeerd zijn. 100 is ook wat overdreven.


    cherish schreef:
    Nu heb ik opeens een flashback naar 2008, wat een dramatische zomer was dat toen...!

    Ik snap wel wat je wilt zeggen, maar eigenlijk heb ik iets liever een rustiger forum dan vijftig nieuwe topics elke vijf minuten (:


    Dit zomer was zo grappig. 50 topics in vijf minuten hoeven ook niet perse maar meer topics zijn altijd wel wat leuker.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hooverphonic schreef:
    Ik weet dat er een aantal jaren terug zoveel geweldige onzin topics waren en dat het zo druk was dat ik mezelf toen maar had verwijderd omdat ik anders geen huiswerk meer zou maken. :')
    En oh, en hoe heette ze nou, Hale of zo.

    Ik mis die tijden. :') Ondanks dat school er onder leed.


    Hale is in mijn ogen nog de nieuwe generatie. Ik mis de tijden van schaamhaarmeisje, tijgetje spambot en de mods in die staking gingen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Peralta schreef:
    Heel eerlijk: ik heb wel het idee dat het forum steeds levendiger begint te worden. Dat we uit de dip beginnen te raken waar we al een paar jaar inzaten. De maandelijkse wedstrijden georganiseerd door de mods hebben de laatste twee of drie maanden allemaal polls gehad. SOTY is na één maand nog niet dood geraakt en het motivatietopic is nog heel levendig (geen idee hoe dat vorig jaar was). Verder zijn er nu talloze verkiezingen aan de gang over 2015, er zijn twee soorten tijdschriften voor Quizlet en we zijn op het moment achter de schermen bezig met het kijken hoe we de wensen van de users kunnen realiseren. Verder heb je nog enkele andere initiatieven zoals het Word War topic, de vertrouwenspersonen en eventuele andere dingen die ik op het moment vergeet. Ik zie ook talloze fantopics langskomen waar veel wordt gepraat en er zijn veel offtopics waar gezellig wordt gekletst.
    Na mijn eftelingmeetingtopic is er een soortvan bom ontploft met meetings, dus die komen er ook allemaal aan, het komende jaar. Misschien kijk je niet goed genoeg, maar ik zie talloze plekken waar het actief is, hoor. ^^


    Maar dat zijn allemaal geen topics waar je even op reageert. Het zijn allemaal toch topics waarvoor je echt een reden moet hebben om in het topic te zijn en een reden moet hebben om te reageren. Tenminste, ik ga niet eventjes leuk een berichtje plaatsen in een maandelijksewedstrijd als ik er niet aan mee doe of mezelf er in verdiep.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet nog dat er op een bepaald moment ook echt veel topics waren van 'Ik ga Quizlet verlaten!!!' en dan na drie dagen waren ze terug haha


    The soul needs autumn.

    Clace schreef:
    (...)

    Maar dat zijn allemaal geen topics waar je even op reageert. Het zijn allemaal toch topics waarvoor je echt een reden moet hebben om in het topic te zijn en een reden moet hebben om te reageren. Tenminste, ik ga niet eventjes leuk een berichtje plaatsen in een maandelijksewedstrijd als ik er niet aan mee doe of mezelf er in verdiep.

    Nou, ik vind de offtopicpraattopics, de fantopics en spelletjes toch wel tot die categorie behoren. Maar misschien dat je het officiële offtopic weer in leven kan blazen in het stamcafé? Dat heeft vaak ook nog een nut gehad voor random gesprek, weet ik en dat staat niet in het offtopic. ^^


    Deep inside, I've never felt alive