• Dat het forum dood is.

    Vroeger, die goede oude tijd, opende users topics voor letterlijk alles. Ik kan mezelf nog goed herinneren dat er een tijd was dat mensen een topic aanmaakte om te vertelln dat ze in slaap waren gevallen in de les. Die tijd was echt geweldig omdat ik toen echt het gevoel had dat ik mensen kende, je las namelijk verhalen uit elkaars leven.
    Nu worden er bijna alleen maar probleem topics aangemaakt maar niet echt meer verhalen waar je vertelde hoe je dag was. Neem die dingen worden nu verteld in topics als LJH. En dat vind ik jammer, want hierdoor kan ik na een half uur het forum refreshen zonder dat er wat verandert is. Vroeger (ja, weer die vroeger. Sorry, ik zit hier te lang) was dat heel anders. Als ik toen na vijf minuten mijn forum refreshte had je gelijk 20 nieuwe topics in je lijst staan.
    Dit is dan ook mijn oproep om gewoon weer leuke topics aan te maken en ons te vertellen wat voor leuke dingen je mee maakt.
    Dit was wat ik even wilde mededelen. Jullie kunnen nu weer verder met jullie leven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het forum is nou net wat mij bezighoud. 100x re-freshen omdat ik hoop een nieuw topic tegen te komen.

    i agree!
    Ik keek net even en ik zit hier nu al meer dan 7 jaar mijn tijd te verdoen. ;o

    Nee maar die tijd weet ik ook nog wel. Dat was de tijd dat ik hier ontzettend veel vrienden heb gemaakt en nu ken ik hier helemaal niemand meer. Mede denk ik omdat zulke topics waar je snel en leuk kan reageren weg zijn. (En al mijn vriendjes van toen levenslange bans hebben gekregen.) Maar ik zou nu niet eens meer een topic durven te open die niet heel diep gegrond is, aangezien ik het idee heb dat de mensen hier er niet aardiger op zijn geworden en ik heel vaak kut reacties lees. Als ik al op iets klik, want ik zit hier enkel nog voor de rpg's.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mee eens. Vroeger werden er veel meer topics geopend en het was toen ook heel gezellig. Ik weet nog dat ikzelf topics opende om de meest nutteloze dingen of klagen over school. Ik kan die topics -gelukkig- niet meer gelijk terug bekijken :'D.
    Er was toen wel wat meer drama :') (Hale? was er nog 1?).


    Seasons will change, but I shall remain

    Dat was echt heel leuk. Ik ben al jaren lid en het blijft zo verslaven.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one