• Dat het forum dood is.

    Vroeger, die goede oude tijd, opende users topics voor letterlijk alles. Ik kan mezelf nog goed herinneren dat er een tijd was dat mensen een topic aanmaakte om te vertelln dat ze in slaap waren gevallen in de les. Die tijd was echt geweldig omdat ik toen echt het gevoel had dat ik mensen kende, je las namelijk verhalen uit elkaars leven.
    Nu worden er bijna alleen maar probleem topics aangemaakt maar niet echt meer verhalen waar je vertelde hoe je dag was. Neem die dingen worden nu verteld in topics als LJH. En dat vind ik jammer, want hierdoor kan ik na een half uur het forum refreshen zonder dat er wat verandert is. Vroeger (ja, weer die vroeger. Sorry, ik zit hier te lang) was dat heel anders. Als ik toen na vijf minuten mijn forum refreshte had je gelijk 20 nieuwe topics in je lijst staan.
    Dit is dan ook mijn oproep om gewoon weer leuke topics aan te maken en ons te vertellen wat voor leuke dingen je mee maakt.
    Dit was wat ik even wilde mededelen. Jullie kunnen nu weer verder met jullie leven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Peralta schreef:
    (...)
    Nou, ik vind de offtopicpraattopics, de fantopics en spelletjes toch wel tot die categorie behoren. Maar misschien dat je het officiële offtopic weer in leven kan blazen in het stamcafé? Dat heeft vaak ook nog een nut gehad voor random gesprek, weet ik en dat staat niet in het offtopic. ^^


    Dat is nou ook weer niet precies wat ik bedoel. Ik vond het vooral leuk om dingen over andere te lezen. Wat ze bezig hield, wat ze deden, enzovoorts. Het hoeven niet helemaal onzintopics te zijn want wat zijn nou precies onzin topics? Moet er echt achter elk topic een reden van bestaan zijn? Ik vind namelijk van niet. Van mij hoeven nu niet plotseling 100 nieuwe topics te zijn, ik merk alleen dat er veel "officielere" topics zijn en weinig persoonlijke topics en ik vond persoonlijke topics juist super leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik snap je wel. Ik zal proberen iets meer topics aan te maken.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind dat er tegenwoordig al veel meer leukere topics zijn dan 2 maanden geleden, dus ik denk dat we al een goede richting uit gaan. Ikzelf probeer ook veel leuke dingetjes te posten op het forum. Volgens mij gaan al mijn laatste topics over leuke dingetjes, met uitzondering van crew- en modtopics. =P

    Ik vind de bakseltopics plezant. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    KyloRen schreef:
    Ik kan me ook nog herinneren dat users zich irriteerden aan de hoeveelheid "onzin" topics haha. Maar goed, je hebt wel gelijk. Het is inderdaad erg stil op het forum.


    Inderdaad. Aaaah, goede oude tijd. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Clace schreef:
    (...)

    Dat is nou ook weer niet precies wat ik bedoel. Ik vond het vooral leuk om dingen over andere te lezen. Wat ze bezig hield, wat ze deden, enzovoorts. Het hoeven niet helemaal onzintopics te zijn want wat zijn nou precies onzin topics? Moet er echt achter elk topic een reden van bestaan zijn? Ik vind namelijk van niet. Van mij hoeven nu niet plotseling 100 nieuwe topics te zijn, ik merk alleen dat er veel "officielere" topics zijn en weinig persoonlijke topics en ik vond persoonlijke topics juist super leuk.

    Ah, nu snap ik precies wat je bedoeld. Ja, dat snap ik wel. Ik probeer, als ik iets leuks te vertellen heb, altijd wel een apart topic over te maken tegenwoordig. Ik vind het altijd wel leuk om dat soort dingen te lezen van anderen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Debbaut schreef:
    Ik snap je wel. Ik zal proberen iets meer topics aan te maken.:p


    Ik ga hier ook mijn best voor doen... alleen heb ik de laatste tijd vaker zeik verhalen dan leuke verhalen, lol. Of het gaat over schrijfprestaties, maar daar val ik het WW topic meestal mee lastig. Misschien kan ik wel wat posten na mijn auditie volgende week. Of als ik wat dingetjes af heb voor mijn Cosplay voor het volgende Elfia weekend. Ik ga er in ieder geval aan proberen te denken leuke dingen te posten c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind dat Q sowieso wat een rot woord is sowieso een heel stuk stiller saaier is dan toen ik mij op 15 jarige leeftijd aanmelde.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Er zijn inmiddels al wat nieuwe topics aangemaakt. Jeuj! :Y) haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik geef je helemaal gelijk. De laatste tijd kom ik vaak op Q kijken, maar twee minuten later klik ik het alweer weg.
    En mijn leven is te saai om over te berichten, daar heeft niemand iets aan :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wat een goeie tijden waren dat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ja, idd jammer.

    Maar qua huiswerk is het misschien wel beter (ik zit nu al te lang op het forum, ben al een half uur m'n huiswerk aan het vermijden haha. En daarvoor heb ik een uur gedoucht. En daarvoor 1,5 voetbaltraining. En daarvoor zat ik ook op het forum :') En ik had ook school. En voor school zat ik ook op het forum.

    Dus qua huiswerk is het wel beter, maar het is wel jammer op momenten dat je echt niks te doen hebt...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Audacity schreef:
    (...)

    Hale <3
    En Jill
    Good ol' times

    Ik maakte toen ik dertien was topics aan omdat ik me verstikt had in een keelsnoepje of omdat ik mijn nagel had gebroken. Ik weet niet of Quizlet daar een betere plek van wordt. Maar het zou inderdaad wel leuk zijn als er wat meer topics geopend zouden worden.

    God ja, Hale en Jill waren de shit. :'D Heerlijk, dat drama hahaha. Die twee kregen way too much aandacht, en stiekem vonden we het met zijn allen hartstikke leuk. :')

    De laatste 2 jaar ben ik ook niet echt meer actief op Q. Daarvoor was ik volop aan het RPG'en en ja, nog verder daarvoor had je echt die geweldige onzintopics. Ik begin me ook een beetje een oude rot te voelen hiero. Ik begrijp wat je bedoelt, Clace. Ik was 13 of 14 toen ik me hier aanmeldde. Alles werd destijds vol gespamd met Tokio Hotel. Verhalen in de vorm van quizzen, topics in alle soorten en maten die inderdaad gingen over van alles en nog wat, mijn eigen verschrikkelijke fanfiction.. God oh God. Ik ben inmiddels 22. Time flies.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 21:46 ]


    ars moriendi

    Mijn leven is letterlijk een aaneenvolging van vreselijk gênante en verontrustende momenten... Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik snap het. Daarom zouden wij het voortouw moeten nemen. Ik had nog een leuk idee voor een nieuw topic. En als iedereen nou minimaal 1-2 keer in de week een topic aanmaakt, zou het weer helemaal goed moeten komen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Je hebt gelijk! Voor we het goed en wel in de smiezen hebben zijn we met z'n allen op weg naar de midlifecrisis omdat de tand destijds (en daarmee de verantwoordelijkheden) ons in de nek begint te bijten.
    Dus, tijd voor een topic als vanouds! En ik weet ook al waarover *grin*


    No growth of the heart is ever a waste