• 12 januari is de tv show 'Shadowhunters' in Amerika gestart, deze is gebaseerd op The Mortal instrument boeken.=3



    De tv show wijkt wel heftig af van de boeken en degene die had gehoopt dat het precies de boeken zou volgen (omdat ze alles in detail zouden kunnen uitwerken.....), heeft pech want dat is niet het geval. Als je om de imperfecties heen kan kijken is het echter nog aardig vermakelijk om te kijken (ik bid nog steeds dat het acteer werk beter word). Morgenvroeg om zes uur (onze tijd dus) word de derde aflevering uitgezonden!(:




    about the show

    Based on the bestselling young adult fantasy book series The Mortal Instruments by Cassandra Clare, “Shadowhunters” follows 18-year-old Clary Fray, who finds out on her birthday that she is not who she thinks she is but rather comes from a long line of Shadowhunters – human-angel hybrids who hunt down demons. When her mother, Jocelyn, is kidnapped, Clary is thrown into the world of demon hunting with mysterious Shadowhunter Jace and her best friend, Simon. Now living among faeries, warlocks, vampires and werewolves, Clary begins a journey of self-discovery as she learns more about her past and what her future may hold.

    Interesse? Klik hier!


    Laat me weten als je de serie ook volgt en op de lijst wilt. (krul)

    Shadowhunters:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 21:15 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Heb je de boeken wel gelezen voordat de serie begon dan?=3


    Ik begon te lezen na de eerste aflevering. En ik merkte echt meteen huge verschil in het eerstw boek al. Maar ik vond de boeken echt goed!


    It's never gonna happen, Guys.

    SecondStar schreef:
    (...)

    Ik begon te lezen na de eerste aflevering. En ik merkte echt meteen huge verschil in het eerstw boek al. Maar ik vond de boeken echt goed!


    Wauw je hebt ze echt heel snel gelezen dan.(': ik heb ze zelf ook binnen 2,5 week gelezen, maar jij was nog sneller dan.0.o Maar ja, de verschillen zijn hugeeee.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wauw je hebt ze echt heel snel gelezen dan.(': ik heb ze zelf ook binnen 2,5 week gelezen, maar jij was nog sneller dan.0.o Maar ja, de verschillen zijn hugeeee.


    Ik heb veel tijd op het moment. Heb alleen boek 4 niet gelezen, want ik vond 3 wel een mooi einde. Maar ik denk dat ik er 1.5 week over gedaan heb (':


    It's never gonna happen, Guys.

    SecondStar schreef:
    (...)

    Ik heb veel tijd op het moment. Heb alleen boek 4 niet gelezen, want ik vond 3 wel een mooi einde. Maar ik denk dat ik er 1.5 week over gedaan heb (':

    Eh, er zijn zes boeken eh.(': dan was je toch niet sneller dan mij.:'D

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 23:05 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)
    Eh, er zijn zes boeken eh.(': dan was je toch niet sneller dan mij.:'D


    Oh wauw. Dan heb ik een stukje langzamer gelezen ja (': ik lees nu de selectie erdoorheen. Vandaar dat het wat langer duurde (':

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 23:15 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    SecondStar schreef:
    (...)

    Oh wauw. Dan heb ik een stukje langzamer gelezen ja (': ik lees nu de selectie erdoorheen. Vandaar dat het wat langer duurde (':


    Ah joh als we lees snelheid zouden gaan vergelijken moet je echt al kijken naar aantal bladzijdes per uur en ik neem aan dat je dat niet hebt zitten bijhouden bij dat boek.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ah joh als we lees snelheid zouden gaan vergelijken moet je echt al kijken naar aantal bladzijdes per uur en ik neem aan dat je dat niet hebt zitten bijhouden bij dat boek.:'D


    Haha. Nee dat zou wel heel ernstig zijn.

    Ik kan trouwens echt niet wachten op het moment dat Simon een vampier wordt n de serie. Ik ben echt benieuwd hoe hij dan wordt.


    It's never gonna happen, Guys.

    SecondStar schreef:
    (...)

    Haha. Nee dat zou wel heel ernstig zijn.

    Ik kan trouwens echt niet wachten op het moment dat Simon een vampier wordt n de serie. Ik ben echt benieuwd hoe hij dan wordt.


    Ik wil dat ook zo graag zien. Ik hoop alleen wel dat raphael zijn sire is zoals in de boeken en niet Camile.

    HEbben jullie de sneekpeak van aflevering 4 al gezien? MALEC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    (...)

    Ik wil dat ook zo graag zien. Ik hoop alleen wel dat raphael zijn sire is zoals in de boeken en niet Camile.

    HEbben jullie de sneekpeak van aflevering 4 al gezien? MALEC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    Ik snap niet zo goed eigenlijk waarom ze nu uberhaupt naar Magnus zouden gaan. Want in het boek gaat het juist erom dat clary enzo naar hem toegaan om een deel van haar geheugen terug te krijgen. En nu lijkt het in de series alsof de stille broeders dat al gedaan hebben.


    It's never gonna happen, Guys.

    SecondStar schreef:
    (...)

    Ik snap niet zo goed eigenlijk waarom ze nu uberhaupt naar Magnus zouden gaan. Want in het boek gaat het juist erom dat clary enzo naar hem toegaan om een deel van haar geheugen terug te krijgen. En nu lijkt het in de series alsof de stille broeders dat al gedaan hebben.


    In de ander sneakpeek word uit gelegd dat magnus bane krachtig genoeg is om de stille broeders te ontwijken. Dus ze gaan naar hem zelf toe in de hoop dat hij haar herinnering terug kan krijgen.


    Carpe Noctem


    Carpe Noctem

    SecondStar schreef:
    (...)

    Haha. Nee dat zou wel heel ernstig zijn.

    Ik kan trouwens echt niet wachten op het moment dat Simon een vampier wordt n de serie. Ik ben echt benieuwd hoe hij dan wordt.


    Ik hoop dat hij dat net zo goed doet als de rest!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kan echt niet stoppen met lachen! Alec is sharpay!!
    http://matthewcladdario.tumblr.com/post/138335426089/alecligthswood-alec-lightwood-as-sharpay-evans


    Carpe Noctem

    Nacht schreef:
    Ik kan echt niet stoppen met lachen! Alec is sharpay!!
    http://matthewcladdario.tumblr.com/post/138335426089/alecligthswood-alec-lightwood-as-sharpay-evans


    Ik ken die sharpay niet maar alec vergelijken met een fluffy roze meisje is wel grappig to.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik ken die sharpay niet maar alec vergelijken met een fluffy roze meisje is wel grappig to.:')


    Van highschool musical.


    Carpe Noctem