• Hallo iedereen!

    Felicia/Neophema en ik hadden het er eerder al eens over, een meeting in Leuven. Ja, we weten dat deze nogal erg samenhangt met de andere meetings, maar we wilden kijken of er toch enige interesse zou zijn.

    Van 11 februari tot 14 februari is het boekenfestijn in de Brabanthal in Leuven en het leek ons leuk om daar een meeting te laten doorgaan.
    Sinds we waarschijnlijk niet uren zullen rondlopen bij het boekenfestijn, is het misschien fijn om er nog een uitje in de stad bij te doen?

    Dus, iemand met interesse?

    Zeker
    Neophema - Felicia - 20 - Bus en trein, misschien auto in weekend - Elke datum, behalve 11 februari

    Misschien
    Patholoog - Manon - 20 - Te voet - Door de week
    Debbaut - Jarne - 16 - Trein - Hele krokusvakantie, behalve 13 februari
    copal - Erika - 21 - Trein en bus - Geen voorkeur
    WinchesterDean - Stefanie - 23 - Trein - Liefst in de week

    Naam:
    Leeftijd:
    Vervoer:
    Ik kom zeker/misschien:
    Datum naar voorkeur:

    Is het een idee, dat alle mensen die met de trein komen, afspreken aan het station? Om dan samen met de bus naar de Brabanthal te gaan en naderhand weer samen terug naar het station te gaan?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 22:14 ]


    16 - 09 - '17

    Ik heb wel interesse, maar ik moet nog even uitzoeken wanneer ik kan aangezien dat dus het begin is van het nieuwe semester ^^


    The soul needs autumn.

    Jaa, meeting in Leuven, Marie/Histoire en ik wilden ook al een doen, maar dan voegen we ons gewoon bij jullie. Alleen moet ik kijken of ik naar de boekenbeurs wil. Dat is altijd een geldrover en ik heb nog te veel boeken thuis liggen. Maar ik ben wel geïnteresseerd.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Leuven is ook voor mij te doen! Enkel de dertiende kan ik niet.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Patholoog schreef:
    Jaa, meeting in Leuven, Marie/Histoire en ik wilden ook al een doen, maar dan voegen we ons gewoon bij jullie. Alleen moet ik kijken of ik naar de boekenbeurs wil. Dat is altijd een geldrover en ik heb nog te veel boeken thuis liggen. Maar ik ben wel geïnteresseerd.


    Het boekenfestijn heeft normaal gezien goedkopere boeken. (wbw)


    What would Emma do?

    Daamn, deze data zijn echt heel lastig, want ik kan geen van hen. Maar echt geen :') dat zijn de enige vier dagen van de krokusvakantie waarop ik iets te doen heb.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 14:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Neophema schreef:
    (...)

    Het boekenfestijn heeft normaal gezien goedkopere boeken. (wbw)


    Precies, verleiding om te kopen is groter, :P

    @Qing, dat is echt super jammer!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Jaa, meeting in Leuven, Marie/Histoire en ik wilden ook al een doen, maar dan voegen we ons gewoon bij jullie. Alleen moet ik kijken of ik naar de boekenbeurs wil. Dat is altijd een geldrover en ik heb nog te veel boeken thuis liggen. Maar ik ben wel geïnteresseerd.


    Ik herken het, maar het is veel te leuk, haha.

    Ik ga anders even een lijstje in de beginpost zetten, dan kunnen degene met interesse het invullen.


    16 - 09 - '17

    Naam: Manon
    Leeftijd: 20
    Vervoer: Te voet. (cat)
    Ik kom zeker/misschien: Misschien
    Datum naar voorkeur: Door de week.

    Edit; die te voet is misschien wat sarcastisch, maar als het op de markt is dat we afspreken, dan zal ik te voeten komen. ^^ Misschien kom ik wel op een zaterdag, dan ben ik met de trein, als we naar de Brabanthal gaan, zal ik met de bus gaan, of de fiets, afhankelijk.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2016 - 19:32 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zal hem voor mezelf even invullen. ^^

    Naam: Felicia
    Leeftijd: 20 (woehoe!)
    Vervoer: Bus en trein, in het weekend kan ik misschien een auto scoren
    Ik kom zeker/misschien: Zeer zeker
    Datum naar voorkeur: Elke datum is goed.


    What would Emma do?

    Patholoog schreef:
    Naam: Manon
    Leeftijd: 20
    Vervoer: Te voet. (cat)
    Ik kom zeker/misschien: Misschien
    Datum naar voorkeur: Door de week.

    Edit; die te voet is misschien wat sarcastisch, maar als het op de markt is dat we afspreken, dan zal ik te voeten komen. ^^ Misschien kom ik wel op een zaterdag, dan ben ik met de trein, als we naar de Brabanthal gaan, zal ik met de bus gaan, of de fiets, afhankelijk.


    Ik was sowieso wel van plan om de mensen die met de trein zouden komen te vragen om aan het station af te spreken, dat we dan samen de bus nemen naar de Brabanthal en naderhand weer samen terug naar het station gaan.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ik was sowieso wel van plan om de mensen die met de trein zouden komen te vragen om aan het station af te spreken, dat we dan samen de bus nemen naar de Brabanthal en naderhand weer samen terug naar het station gaan.


    Coolcool, want ik kan ook te voet naar het station komen. Hehe. Grapje. Maar misschien is het inderdaad wel een idee om op het station af te spreken dan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam: Jarne
    Leeftijd: 16 jaar
    Vervoer: Met de trein naar Leuven!(;
    Ik kom zeker/misschien: Misschien!
    Datum naar voorkeur: Elke dag in de Krokusvakantie behalve 13 februari.


    Queer zijn is gewoon alles

    Weet iemand hoeveel de bus kost? Ik weet er dus niks van, omdat ik nooit de bus neem.


    16 - 09 - '17

    Ik heb voor in Leuven een buskaart. Al kan ik goed moeten betalen om terug te rijden, want volgens mij zitten we buiten de zone waar ik mag rijden. :')


    What would Emma do?

    Als ik op voorhand kan weten hoeveel het kost, kan ik wat geld afhalen, want ik betaal meestal met bancontact.


    16 - 09 - '17