• Hallo iedereen!

    Felicia/Neophema en ik hadden het er eerder al eens over, een meeting in Leuven. Ja, we weten dat deze nogal erg samenhangt met de andere meetings, maar we wilden kijken of er toch enige interesse zou zijn.

    Van 11 februari tot 14 februari is het boekenfestijn in de Brabanthal in Leuven en het leek ons leuk om daar een meeting te laten doorgaan.
    Sinds we waarschijnlijk niet uren zullen rondlopen bij het boekenfestijn, is het misschien fijn om er nog een uitje in de stad bij te doen?

    Dus, iemand met interesse?

    Zeker
    Neophema - Felicia - 20 - Bus en trein, misschien auto in weekend - Elke datum, behalve 11 februari

    Misschien
    Patholoog - Manon - 20 - Te voet - Door de week
    Debbaut - Jarne - 16 - Trein - Hele krokusvakantie, behalve 13 februari
    copal - Erika - 21 - Trein en bus - Geen voorkeur
    WinchesterDean - Stefanie - 23 - Trein - Liefst in de week

    Naam:
    Leeftijd:
    Vervoer:
    Ik kom zeker/misschien:
    Datum naar voorkeur:

    Is het een idee, dat alle mensen die met de trein komen, afspreken aan het station? Om dan samen met de bus naar de Brabanthal te gaan en naderhand weer samen terug naar het station te gaan?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 22:14 ]


    16 - 09 - '17

    copal schreef:
    Laat me er nog even over denken, donderdag weet je mijn definitieve antwoord.


    Ok.


    16 - 09 - '17

    Ik vind het jammer om te zeggen, maar ik kan niet naar de meeting komen.


    16 - 09 - '17

    Dat is inderdaad jammer! :/ Met hoeveel zijn we ondertussen eigenlijk? Heeft de rest zeker nog zin om te komen? Ik ben sowieso in Leuven en als we op tijd afspreken kan ik zeker nog enkele uurtjes mee.


    What would Emma do?

    Als ik kom moet ik zeker zijn dat we een hele dag bezig zijn. Voor vier uurtjes is het echt niet te doen voor mij. Kunnen we anders op een ander moment afspreken? Dan zonder boekenfestijn?


    Queer zijn is gewoon alles

    Voor mij is dat geen probleem. ^^ Ze geven deze week ook slecht weer, dus misschien kunnen we het beter een beetje uitstellen.


    What would Emma do?

    Dan kan ik er misschien toch nog bij zijn! Wanneer hadden jullie dan in de plaats gedacht? (:

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 21:58 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Dan kan ik er misschien toch nog bijzijn! Wanneer hadden jullie dan in de plaats gedacht? (:


    Dan kan ik er misschien ook gewoon bij zijn.
    Misschien als het wat warmer wordt of zo?

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 20:35 ]


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Dan kan ik er misschien ook gewoon bij zijn.
    Misschien als het wat warmer wordt of zo?


    Maakt mij niet uit, ik zit toch op kot. (:
    Kiezen jullie dus maar^^


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik vind het prima. Roep maar. Als ik in het weekend kan, zal ik op en neer reizen, anders zal ik als het nodig is mijn vrije tijdstippen hier ploffen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kom morgen niet, maar ik ga er wel zijn in Mechelen. Als er een nieuwe datum komt mag je het altijd laten weten aangezien Leuven niet ver voor me is.

    Have fun.

    -

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 22:14 ]


    16 - 09 - '17