• Hallo iedereen!

    Felicia/Neophema en ik hadden het er eerder al eens over, een meeting in Leuven. Ja, we weten dat deze nogal erg samenhangt met de andere meetings, maar we wilden kijken of er toch enige interesse zou zijn.

    Van 11 februari tot 14 februari is het boekenfestijn in de Brabanthal in Leuven en het leek ons leuk om daar een meeting te laten doorgaan.
    Sinds we waarschijnlijk niet uren zullen rondlopen bij het boekenfestijn, is het misschien fijn om er nog een uitje in de stad bij te doen?

    Dus, iemand met interesse?

    Zeker
    Neophema - Felicia - 20 - Bus en trein, misschien auto in weekend - Elke datum, behalve 11 februari

    Misschien
    Patholoog - Manon - 20 - Te voet - Door de week
    Debbaut - Jarne - 16 - Trein - Hele krokusvakantie, behalve 13 februari
    copal - Erika - 21 - Trein en bus - Geen voorkeur
    WinchesterDean - Stefanie - 23 - Trein - Liefst in de week

    Naam:
    Leeftijd:
    Vervoer:
    Ik kom zeker/misschien:
    Datum naar voorkeur:

    Is het een idee, dat alle mensen die met de trein komen, afspreken aan het station? Om dan samen met de bus naar de Brabanthal te gaan en naderhand weer samen terug naar het station te gaan?

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 22:14 ]


    16 - 09 - '17

    Voor mij is dat goed. ^^ Wat zijn de openingsuren van dat boekenfestijn nu weer?


    What would Emma do?

    Neophema schreef:
    Voor mij is dat goed. ^^ Wat zijn de openingsuren van dat boekenfestijn nu weer?


    Ik zal eens kijken.

    Donderdag 10.00-21.00 uur
    Vrijdag 10.00-21.00 uur
    Zaterdag 10.00-21.00 uur
    Zondag 10.00-18.00 uur


    16 - 09 - '17

    Dan kunnen we zeker op tijd afspreken. Een dag moeten we nog bepalen, natuurlijk.


    What would Emma do?

    Als het voor vijf uur is, dan zal het niet door de week kunnen zijn lijkt mij? Maar ik vind het prima.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het is omdat het al snel donker is en ik sowieso niet graag alleen reis, dus daarom dat zowel mijn ouders als ik willen dat ik op tijd thuis ben. Zelf heb ik alle tijd van de wereld, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat bij de rest is. De middelbare school heeft denk ik krokusvakantie, maar van hogescholen en universiteiten weet ik niks.


    16 - 09 - '17

    Wij hebben gewoon les denk ik. De dertiende staat heel de dag vol en op vrijdag heb ik van 14.30 tot 15.00 les. Bio-organische chemie. Dat mis ik toch liefst niet. Voor mij zou het weekend wel beter uitkomen.


    What would Emma do?

    Ik wil er ook graag bij zijn! Alleen heb ik wel nogal een vreemd rooster volgend trimester: alleen les van maandag - woensdag, waarvan de dinsdag les van 11 - 20 uur. Hangt er dus vanaf wat het wordt! Ik wacht nog even af, om het topic wat te volgen (;


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Het is sowieso op donderdag, vrijdag, zaterdag of zondag, omdat er op de andere dagen geen boekenfestijn is. :'D Al vrees ik dat voor mij de weekdagen misschien niet gaan lukken, of dat ik dan pas later kan komen. Donderdag kan ik zeker niet, in ieder geval.


    What would Emma do?

    Leeftijd: 21
    Vervoer: trein + bus (ken de lijnen richting brabanthal zeer goed)
    Ik kom zeker/misschien: misschien, als we niet alleen naar het boekenfestijn gaan
    Datum naar voorkeur: geen

    Ik zet je er straks bij!


    16 - 09 - '17

    Naam: Stefanie
    Leeftijd: 23
    Vervoer: trein ^^
    Ik kom zeker/misschien: misschien
    Datum naar voorkeur: liefst in de week (moet in dat weekend werken).

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Kan je bij mij even aanpassen dat het op donderdag niet gaat voor mij? ^^ Op vrijdag ben ik wel bereid die ene les nog te laten vallen, maar ik heb op donderdag echt een hele drukke, volle agenda.


    What would Emma do?

    Neophema schreef:
    Kan je bij mij even aanpassen dat het op donderdag niet gaat voor mij? ^^ Op vrijdag ben ik wel bereid die ene les nog te laten vallen, maar ik heb op donderdag echt een hele drukke, volle agenda.


    Ok.


    16 - 09 - '17

    Ik denk dat ik 11 februari voor mezelf ook ga schrappen, want die dag is mijn oma tien jaar dood.


    16 - 09 - '17

    Kan iedereen op vrijdag 12 februari? Ik heb eens gekeken en denk dat deze datum misschien het makkelijkst is dan?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:38 ]


    16 - 09 - '17